Bekijk originele versie : controle op afstand
salam aleikom.,
ik zocht op internet naar software waarmee ik een andere pc op afstand kan besturen/infiltreren.
ik heb er enkele gevonden zoals remoteaccess en logme-in. bij sommige is het maar demoversie en moet je betalen na 30 dagen. daar zit ik nie op te wachten.
de vraag is nu welke adviseren jullie mij?/? (eventueel met crackcode)
k zou t op prijs stellen.
TheInvisibleMen
25-08-2009, 17:59
salam aleikom.,
ik zocht op internet naar software waarmee ik een andere pc op afstand kan besturen/infiltreren.
ik heb er enkele gevonden zoals remoteaccess en logme-in. bij sommige is het maar demoversie en moet je betalen na 30 dagen. daar zit ik nie op te wachten.
de vraag is nu welke adviseren jullie mij?/? (eventueel met crackcode)
k zou t op prijs stellen.
Welke pc wil je overnemen? is het een XP pro ?
Dan kan je gebruik maken van vpn/rdp, anders probeer
RealVNC met welke programma heb jij ervaring?
gewoon een pc van een andere kamer. ik zelf heb vista en die andere xp prof.
ik had tijdje geleden remote acces en logme-in geprobeerd. bij de een moest ik na 30 dgn betalen en bij de ander wilde het op een of andere manier niet lukken.
TheInvisibleMen
25-08-2009, 22:09
gewoon een pc van een andere kamer. ik zelf heb vista en die andere xp prof.
ik had tijdje geleden remote acces en logme-in geprobeerd. bij de een moest ik na 30 dgn betalen en bij de ander wilde het op een of andere manier niet lukken.
Het is gewoon een pc binnen het netwerk.
Je moet dan een user op de XP pro hebben die in de Groep zit van Remote Desktops... en hij moet een wachtwoord hebben.
Je moet dan je Remote desktop aanvinken.. het zijn zo"n 3 stappen die je moet doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.