Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sterrenbeeld

Pagina's : [1] 2 3 4 5

tonk
15-11-2002, 22:37

Wat is je sterrenbeeld? En geloof je er ook in? Vind je jezelf een echte ram of boogschutter? Of ga je zelfs zover dat je een eventuele partner afwijst vanwege een verkeerd sterrenbeeld en probeer je een kind zo te plannen dat het een gunstig sterrenbeeld heeft?

Morgaine
15-11-2002, 22:45
Mijn sterrenbeeld is Tweeling. Ik geloof niet in de horoscopen in de Flair, de krant, het roddelblad enz. Die zijn zo algemeen dat ze altijd wel van toepassing zijn. Je kunt erin lezen wat je wilt. Maar het zou kunnen dat een persoonlijke horoscoop waar men rekening houdt met alle twaalf huizen, interessante informatie op kan leveren. Ik zie wel trekjes in mij die toegeschreven worden aan het sterrenbeeld Tweeling. Zoals de nood tot communiceren bijvoorbeeld. Maar om een partner af te wijzen op zijn of haar sterrenbeeld, of je kind te proberen 'plannen', mnee, dat vind ik maar idioot. Morgaine

dulce_lamia
15-11-2002, 22:46
Ik was er voorheen wel eens mee bezig en ik moet zeggen je kunt er inderdaad erg veel uithalen als je een goed boek hebt (dus niet uit de privee of de story) en de horoscoop op maandag in de telegraaf is ook erg scherp, tot in de details! Sinds ik er achter kwam dat het haram is doe ik er niks meer mee, maar ik kan het niet nalaten om het aan sommige mensen te vragen of om soms de horoscoop te lezen.... Maar ik maak me geen zorgen ofzo erom, het is maar een horoscoop. Ga er absoluut niet naar leven, volgens mij heb je dan een dwangneurose te pakken!

Hindaatje
15-11-2002, 22:46
Ik ben boogschutter..als er iets leuks staat in me horoscoop geloof ik t wel..anders niet hahah:)

soumaya1
15-11-2002, 22:47

IK BEN WATERMAN, EN IK LEES AF EN TOE MN HOROSCOOP, IK GELOOF ER NIET ZO IN, AF EN TOE ZIT ER WEL IETS TUSSEN WAT WEL WAAR IS, MAAR DAT IS GEWOON PUUR TOEVAL DENK IK!

tonk
Ik geloof er zelf ook niet zo in. Alsof alle rammen (ik ben dus een ram) geboren leiders zouden zijn. Ik geloof tenminste dat dat een typisch rammen trekje is. Maar ondertussen vind ik het wel leuk een ram te zijn en niet zoiets als weegschaal. Dat vind ik maar een duf sterrebeeld. (sorry voor alle weegschalen hier.)

jimpie
Ik geloof er niet in... De horscoop die vaak beschreven wordt klopt nooit en verder moet ik nou echt geloven dat iedereen met het zelfde sterrenbeeld het zelfde meemaakt?NOT!

dulce_lamia
15-11-2002, 22:48
HEEEEEE!!!! DE RAM RULES!!!!!

tonk
15-11-2002, 22:48
Stik, ik kijk nog eens goed en zie dat mijn nichtje (het aller, allerliefste en leukste en enzovoortse meisje van de wereld) een weegschaal is.

yasmine85
15-11-2002, 22:49
Ik ben een ram... Ik lees m'n horoscoop wel als ik m tegenkom, maar ik geloof er absoluut niet in... Ik lees het ook alleen om maar even te lachen... Dan staat er zoiets van: Dit weekend moet je rustigaan doen met je partner, het kan namelijk leiden tot hoog oplopende ruzies... WELKE PARTNER??!!! :D kiss

Hindaatje
15-11-2002, 22:50
Boogschutter vind ik wel stoer :wijs:

dulce_lamia
15-11-2002, 22:51
Origineel gepost door jimpie Ik geloof er niet in... De horscoop die vaak beschreven wordt klopt nooit en verder moet ik nou echt geloven dat iedereen met het zelfde sterrenbeeld het zelfde meemaakt?NOT! Dat zijn die simpele horoscoopjes, dat is ook onzin, je moet er een hebben die heel gedetailleerd ingaat op combinaties, dus die is alleen voor jou persoonlijk. Je hebt dan een geboorteplaats, -datum en zelfs -uur (exact) nodig om jouw persoonlijke horoscoop te kunnen berekenen. Ook is je asendant daarbij zeer belangrijk (het sterrenbeeld waar je op lijkt) Dan denk ik dat je er anders naar zou kijken, al die algemeenheid is natuurlijk niet de echte astrologie.

dulce_lamia
15-11-2002, 22:54
Origineel gepost door yasmine85 Ik ben een ram... Ik lees m'n horoscoop wel als ik m tegenkom, maar ik geloof er absoluut niet in... Ik lees het ook alleen om maar even te lachen... Dan staat er zoiets van: Dit weekend moet je rustigaan doen met je partner, het kan namelijk leiden tot hoog oplopende ruzies... WELKE PARTNER??!!! :D kiss Jah dat doen wij ook altijd op het werk! Dan lees ik het voor aan mn collega's maar dan verdraai ik alles (grof) dat is echt lachen !!! Maarja ik praat te veel hier ik ga er maar weer eens vandoor :zwaai:

Uitgeblust
15-11-2002, 22:58
Mijn Sterrenbeeld komt 90% overeen met wie ik ben, TOEVAL ????? Ik zou nooit een partner afwijzen op sterrenbeeld. Mijn ouders zijn water en vuur in sterrenbeeld, nou ik merk er niets van, een en al liefde stralen ze uit.

Morgaine
15-11-2002, 22:59

Origineel gepost door dulce_lamia Dat zijn die simpele horoscoopjes, dat is ook onzin, je moet er een hebben die heel gedetailleerd ingaat op combinaties, dus die is alleen voor jou persoonlijk. Je hebt dan een geboorteplaats, -datum en zelfs -uur (exact) nodig om jouw persoonlijke horoscoop te kunnen berekenen. Ook is je asendant daarbij zeer belangrijk (het sterrenbeeld waar je op lijkt) Dan denk ik dat je er anders naar zou kijken, al die algemeenheid is natuurlijk niet de echte astrologie. Inderdaad, wanneer je een persoonlijke horoscoop laat trekken houdt men rekening met de stand van de planeten en sterrenbeelden in al de twaalf huizen. Dat gaat veel verder dan een paar regeltjes in de krant, dag- of weekblad. Morgaine

Pagina's : [1] 2 3 4 5