Bekijk originele versie : haten jullie je broers ook zo erg........
hey medemensen!!!
hebben jullie ook zo een verdomd hekel aan je broers........
ah ik haaaaat hem...........zo een sukkel...........
het lijkt alsof we thuis in een regime leven........
ah wat heb ik een hekel aan mijn broer.........
mijn vraag aan de dames ...... ben ik de enige of hebben jullie ook een hekel aan jullie broers??
en mijn vraag aan de jongens........ waarom houden jullie jullie zusjes zo nauwlettend in de gaten ?.
V_Marrakech
22-05-2004, 19:24
IK HEB GEEN HEKEL AAN MIJN BROERS. EENTJE DAARVAN WEL. HIJ KAN SOMS ZO IRRITANT DOEN.
MAAR MISSHIEN ZIJN ZE ZO NAUWLETTEND OMDAT ZE WETEN HOE JONGES ZIJN EN ZE WILLNE JE MISSHIEN GEWOON BESCHERMEN. IK HEB GELUKKIG NIET ZULKE STRENGE BROERS
Lady_moi
22-05-2004, 19:24
Nee ik haat ze zekers nie
Enkel m'n iets jongere broer kan soms zo irritant doen tfoe vollebak jnoen en stress krijg ik van hem
Maar verder heb ik ze allemaal even graag :)
Ik heb 2 oudere half broers die wonen bij mijn vader, maar als ik ze zie doen ze wel heel irri!!! Altijd opmerking over wat ik aan heb, jongens kijken naar je bla bla...
Maar goed ik negeer dat gewoon!!
En thuis woon ik met mijn half zusje, dus zoveel last heb ik niet van me halfbroers ik zie ze af en toe en als ik ze zie hebben ze commentaar op alles!!!
misSanae
22-05-2004, 19:27
Nee dat probleem heb ik gelukkig niet, ik haat ze zeker niet.
V_Marrakech
22-05-2004, 19:28
IK HEB ZE EERLIJK GEZEGT NIET ALLEMAAL EVEN GRAAG LIGT OOK AAN DE SITUATIE MET DE EEN KAN IK BETER OPSCHIETEN DAN DE ANDER. MAAR ZE ZIJN ALLES WAT IK HEB EN BEN ER WEL BLIJ MEE. NOOIT STRENG WAT ANDERE WEL WEER HEBBEN.
marjam123
22-05-2004, 19:29
had ik maar oudere broers! kzie mijn ooms dan maar als broers :D en van die houd ik heel veel... zelfs als zij mij af en toe 'dwarszitten'
kheb alleen drie jongere broertjes... die af toe f****** irritant zijn... maar ik kan ook heel irritant zijn :D
xxx
sensibel
Origineel gepost door femme_*******
hey medemensen!!!
hebben jullie ook zo een verdomd hekel aan je broers........
ah ik haaaaat hem...........zo een sukkel...........
het lijkt alsof we thuis in een regime leven........
ah wat heb ik een hekel aan mijn broer.........
mijn vraag aan de dames ...... ben ik de enige of hebben jullie ook een hekel aan jullie broers??
en mijn vraag aan de jongens........ waarom houden jullie jullie zusjes zo nauwlettend in de gaten ?
Ik vind het wel erg voor je, maar mijn broers zijn echt leuk.
Ze zijn mijn beste maatjes en ik heb 5 broers :eek: .
En als de broers nauwlettend zijn, bedoelen ze het alleen maar positief, omdat ze willen dat hun zusje niks overkomt.
Praat anders met je broer, en vraag hem waar om hij zo doet.
Ik wens je veel sterkte and keep your head up! ;)
Heb een superband met ze elhamdoelilah!
V_Marrakech
ZE HEBBEN GELUKKIG NOOIT COMMENTAAR OP MIJN KLEREN MOETEN ZE EENS WAGEN. :BOOS:
HaKiM_HaKeeM
22-05-2004, 19:32
ik heb 5 andere broers en ik denk dat me zussen ons niet haten:confused:
:bril:
:zwaai:
Hakim
Origineel gepost door V_Marrakech
ZE HEBBEN GELUKKIG NOOIT COMMENTAAR OP MIJN KLEREN MOETEN ZE EENS WAGEN. :BOOS:
Als ik ze zie dan heb ik een rokje of een volgens hen een te strak truitje... Waarom ik me **** niet verberg en blaaaa
Maar aan de ene kant begrijp ik ze wel! Want als ik anar mijn vader zelf ga, dan moet ik me winterjas aan laten!!!
Want hij wil niets korts zien anders krijg ik weer preken :(
sexywoman
22-05-2004, 19:33
Ik haat meer mijn zusje en niet zo,n klein beetje .........
Broers hebben gewoon het beste met je voor, ze willen niet dat er slecht over hun zusje gepraat wordt......
Ik weet zeker als ik oudere broers had gehad dat ik minder slechte dingen zou doen :haha: , maar ja ik zal er nooit achter komen want ik heb geen broers....... :jammer:
V_Marrakech
22-05-2004, 19:36
oke met een kort rokje kom ik niet thuis nee. maar daar voel ik me ook niet goed in. maar mijn vader heeft geen commentaar op mijn kleren dan moeten hun het ook niet wagen. maar gelukkig doen ze dat ook niet
Origineel gepost door V_Marrakech
oke met een kort rokje kom ik niet thuis nee. maar daar voel ik me ook niet goed in. maar mijn vader heeft geen commentaar op mijn kleren dan moeten hun het ook niet wagen. maar gelukkig doen ze dat ook niet
JA, ik moet even mijn kledingstijl gaan veranderen!!! :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.