Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Internet Liefde

Pagina's : [1] 2

camjo
15-11-2002, 21:16

Salaam mensen.. Hoe meer mensen op internet komen hoe meer kontakten mogelijk zijn..en ook liefdes-kontakten.. Maar..is internet volgens jou te vertrouwen..om écht je zelf te zijn.. Of helemaal niet te vertrouwen..en moet je jezelf beschermen onder nicknames en leugens.. Zou jij je partner via het internet willen vinden.. Liefde en internet..die liefde is er teveel aan..of..het gaat zeker goed samen.. ..

maghrabia82
15-11-2002, 21:42
salaam mohammed justice, ik zou er denk ik geen problemen mee hebben om mij partner via internet te leren kennen.Ik bedoel uiteindelijk zie je elkaar toch.Wel vreemd eigenlijk,maar tegenwoordig kan alles,en ik hoor steeds meer dat mensen elkaar via internet hebben leren kennen.Het kan dus wel. maghrabia82

camjo
15-11-2002, 22:02
Origineel gepost door maghrabia82 salaam mohammed justice, ik zou er denk ik geen problemen mee hebben om mij partner via internet te leren kennen.Ik bedoel uiteindelijk zie je elkaar toch.Wel vreemd eigenlijk,maar tegenwoordig kan alles,en ik hoor steeds meer dat mensen elkaar via internet hebben leren kennen.Het kan dus wel. maghrabia82 Waalaykoum asalam maghrabia.. Maar is het niet zo dat men op internet zichzelf van zijn beste kant laat zien..en zo meer kans heeft om iemand te overtuigen van zijn "oprechte" gevoelens.. Maar wij weten allemaal dat een medaille twee kanten heeft..zo ook de menselijke natuur..sommigen hebben zelfs meer dan twee kanten/gezichten.. Of ben ik te ver aan het gaan..

Bahjaouia
15-11-2002, 22:03
Ik heb 1 heeeeeeeeel slecht voorbeeld gehad en ik zal blijven hangen aan dat ene voorbeeld........echt gebeurd.....twee mensen hadden elkaar op internet leren kennen, al snel spraken ze af.....nog sneller dan ze het beiden doorhadden waren ze verloofd....binnen twee jaar waren ze getrouwd.....ze kregen op een gegeven moment ruzie....een hevige, wat zei de jongen tegen het meisje: "ach wat heb jij het hoog in je bolletje, wat denk je wel niet om zo tegen mij te praten en tegen mijn moeder, je bent ook maar bent zenqa....ik heb je MAAR op internet leren kennen" Waaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaauw ik werd gek toen ze me dit vertelde...hij heeft later wel zijn excuses aangeboden en zij neemt hem gewoon terug...........nou sorry hoor...... Dit was voor mij echt de druppel.......ik zou nooit met iemand van het internet een relatie nemen.........misschien heel zwart/wit....maar ja!! :zwaai: En jij dan Mohamed Justice?!

Bahjaouia
15-11-2002, 22:04

Origineel gepost door Mohammed Justice Waalaykoum asalam maghrabia.. Maar is het niet zo dat men op internet zichzelf van zijn beste kant laat zien..en zo meer kans heeft om iemand te overtuigen van zijn "oprechte" gevoelens.. Maar wij weten allemaal dat een medaille twee kanten heeft..zo ook de menselijke natuur..sommigen hebben zelfs meer dan twee kanten/gezichten.. Of ben ik te ver aan het gaan.. Nnee hoor vind ik niet....je hebt gelijk.....men kan en laat hiero alleen zien wat men wil laten zien........en woorden zijn nou eenmaal verleidelijk..........woorden kunnen je gek maken......of ligt het aan mij?!

Uitgeblust
15-11-2002, 22:05
Salaam Ik heb mijn partner gevonden via Internet. We hebben heeeeeeeel veel geschreven, echt heel veel. Wisten we niet hoe we er uit zagen, kende we elkanders stemmen niet eens. Verliefd geworden in twee dagen, zo zeker zijn van onze gevoelens, die dagelijks meer en meer groeien. Toen we elkaar voor het eerst ontmoette was het exact als via internet, alles klikte, gedroegen ons zoals tijdens het schrijven. Nu ruim vier maanden later, zijn de personen niet veranderd, nog steeds zoals onze eerste brieven. We bellen nu wel dagelijks, veel sms-en en msn-en voor zover het mogelijk is. Gevoelens zijn gegroeit, sterker geworden, maar de magie van na twee dagen weten, we willen elkaar, we willen trouwen, is hetzelfde gebleven. Ik geloof het ook nog steeds niet, Tijgertje net zo min, verliefd worden op internet, dat bestaat toch niet, nou ECHT WEL :D Beslama

Bahjaouia
15-11-2002, 22:09
Origineel gepost door Uitgeblust Salaam Ik heb mijn partner gevonden via Internet. We hebben heeeeeeeel veel geschreven, echt heel veel. Wisten we niet hoe we er uit zagen, kende we elkanders stemmen niet eens. Verliefd geworden in twee dagen, zo zeker zijn van onze gevoelens, die dagelijks meer en meer groeien. Toen we elkaar voor het eerst ontmoette was het exact als via internet, alles klikte, gedroegen ons zoals tijdens het schrijven. Nu ruim vier maanden later, zijn de personen niet veranderd, nog steeds zoals onze eerste brieven. We bellen nu wel dagelijks, veel sms-en en msn-en voor zover het mogelijk is. Gevoelens zijn gegroeit, sterker geworden, maar de magie van na twee dagen weten, we willen elkaar, we willen trouwen, is hetzelfde gebleven. Ik geloof het ook nog steeds niet, Tijgertje net zo min, verliefd worden op internet, dat bestaat toch niet, nou ECHT WEL :D Beslama verliefd worden via internet betsaat wel degelijk......maar hoe weet je nou dat diegene echt echt echt is wie hij/zij zegt te zijn.....ik weet aan alles zit een risico.....iemand op een willekeurige andere manier ontmoeten.....dan heb je ook geen zekerheid......maar ik weet het niet, ik vind het zo....niet te vertrouwen ofzo.... Maar ik wens jullie veel liefde en sber toe!! Inshaa'allah worden jullie gelukkig..... :zwaai:

Uitgeblust
15-11-2002, 22:20
Origineel gepost door Bahjaouia verliefd worden via internet betsaat wel degelijk......maar hoe weet je nou dat diegene echt echt echt is wie hij/zij zegt te zijn.....ik weet aan alles zit een risico.....iemand op een willekeurige andere manier ontmoeten.....dan heb je ook geen zekerheid......maar ik weet het niet, ik vind het zo....niet te vertrouwen ofzo.... Maar ik wens jullie veel liefde en sber toe!! Inshaa'allah worden jullie gelukkig..... :zwaai: Allereerst dank je voor je toewensingen, Inscha Allah. Ik denk dat als het je overkomt zoals bij ons, weet je het gewoon, dat voel je. We zijn Al Hamdoelillah vanaf het begin eerlijk tegen elkaar geweest ook over onze slechte eigenschappen, nooit mooier voorgedaan dan we zijn. We zijn beide gevoels mensen en kijken niet naar uiterlijk, gelukkig viel alles achteraf mee, okee ik ben dan niet moeders mooiste, dat vindt Tijgertje ook van zichzelf, maar als twee hartjes van elkaar houden zijn beide de mooiste man en vrouw op de wereld.

camjo
15-11-2002, 22:22
Origineel gepost door Bahjaouia Ik heb 1 heeeeeeeeel slecht voorbeeld gehad en ik zal blijven hangen aan dat ene voorbeeld........echt gebeurd.....twee mensen hadden elkaar op internet leren kennen, al snel spraken ze af.....nog sneller dan ze het beiden doorhadden waren ze verloofd....binnen twee jaar waren ze getrouwd.....ze kregen op een gegeven moment ruzie....een hevige, wat zei de jongen tegen het meisje: "ach wat heb jij het hoog in je bolletje, wat denk je wel niet om zo tegen mij te praten en tegen mijn moeder, je bent ook maar bent zenqa....ik heb je MAAR op internet leren kennen" Waaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaauw ik werd gek toen ze me dit vertelde...hij heeft later wel zijn excuses aangeboden en zij neemt hem gewoon terug...........nou sorry hoor...... Dit was voor mij echt de druppel.......ik zou nooit met iemand van het internet een relatie nemen.........misschien heel zwart/wit....maar ja!! :zwaai: En jij dan Mohamed Justice?! Liefste Bahjaouia.. Het is spijtig dat men internet als scheldwoord gebruikt.. Dat komt misschien omdat het onzekerheid en twijfels geeft.. Maar er zijn denk ik ook uitzonderingen..en geluk moet je bij internet zeker mee hebben.. Wat mij betreft..ik kan zeggen dat ik het gelukkig niet moet meemaken :D Reeds al 12 jaar getrouwd..alhamdu'lilaah

camjo
15-11-2002, 22:28
Origineel gepost door Uitgeblust Salaam Ik heb mijn partner gevonden via Internet. We hebben heeeeeeeel veel geschreven, echt heel veel. Wisten we niet hoe we er uit zagen, kende we elkanders stemmen niet eens. Verliefd geworden in twee dagen, zo zeker zijn van onze gevoelens, die dagelijks meer en meer groeien. Toen we elkaar voor het eerst ontmoette was het exact als via internet, alles klikte, gedroegen ons zoals tijdens het schrijven. Nu ruim vier maanden later, zijn de personen niet veranderd, nog steeds zoals onze eerste brieven. We bellen nu wel dagelijks, veel sms-en en msn-en voor zover het mogelijk is. Gevoelens zijn gegroeit, sterker geworden, maar de magie van na twee dagen weten, we willen elkaar, we willen trouwen, is hetzelfde gebleven. Ik geloof het ook nog steeds niet, Tijgertje net zo min, verliefd worden op internet, dat bestaat toch niet, nou ECHT WEL :D Beslama Salaam.. Ik ben écht blij dat het goed klikt tussen jullie..dat kan niet van iedereen gezegd worden..en ik denk dat je veel geluk hebt met tijgertje en hij met jou.. Ik wens jullie veel geluk verder samen..

Dida
15-11-2002, 22:31
pff..internetliefde..wil er niets meer van weten..:(

sahira
15-11-2002, 22:37
Origineel gepost door Mohammed Justice Salaam mensen.. Hoe meer mensen op internet komen hoe meer kontakten mogelijk zijn..en ook liefdes-kontakten.. Maar..is internet volgens jou te vertrouwen..om écht je zelf te zijn.. Of helemaal niet te vertrouwen..en moet je jezelf beschermen onder nicknames en leugens.. Zou jij je partner via het internet willen vinden.. Liefde en internet..die liefde is er teveel aan..of..het gaat zeker goed samen.. .. He. nieuwsgierig aagje...mag ik vragen hoe jij je vrouw hebt gevonden...of is het hoe zij jou gevonden heeft.. :D internet kontakt is GEEN liefdes kontakt..leuke mensen ontmoet ik overal niet alleen hier op het forum, ik zoek een partner in zaken, wie weet vind ik die hier wel.... ;)

camjo
15-11-2002, 22:37
Origineel gepost door -RaChiDa¿- pff..internetliefde..wil er niets meer van weten..:( Rachida..toch geen ontgoocheling achter de rug :(

TwinkleEye_19
15-11-2002, 22:39
Origineel gepost door Bahjaouia zei de jongen tegen het meisje: "ach wat heb jij het hoog in je bolletje, wat denk je wel niet om zo tegen mij te praten en tegen mijn moeder, je bent ook maar bent zenqa....ik heb je MAAR op internet leren kennen" Bahjaouia, Ik denk niet dat het feit dat ze elkaar via internet kennen, het probleem is. Het gebruik van dit soort 'emotioneel ''geweld', ligt aan de persoon zelf. Als ze elkaar voor het eerst bij de H&M hadden gezien, had hij gezegd: "acht, wat heb jij het hoog in je bolletje.... ik heb je MAAR in de H&M ontmoet". Zouden ze elkaar gewoon buiten (tijden winkelen ofzo) had ie gezed, "ach, wat heb jij het hoog in je bolletje.... ik heb je MAAR op straat leren kennen". Begrijp je wat ik bedoel? :rolleyes: . Er zijn genoeg die JUIST via internet zichzelf kunnen en durven te zijn. Vandaar dat er ook verhalen zijn, waar het prima gaat :p

sahira
15-11-2002, 22:40

Origineel gepost door Uitgeblust Salaam Ik heb mijn partner gevonden via Internet. We hebben heeeeeeeel veel geschreven, echt heel veel. Wisten we niet hoe we er uit zagen, kende we elkanders stemmen niet eens. Verliefd geworden in twee dagen, zo zeker zijn van onze gevoelens, die dagelijks meer en meer groeien. Toen we elkaar voor het eerst ontmoette was het exact als via internet, alles klikte, gedroegen ons zoals tijdens het schrijven. Nu ruim vier maanden later, zijn de personen niet veranderd, nog steeds zoals onze eerste brieven. We bellen nu wel dagelijks, veel sms-en en msn-en voor zover het mogelijk is. Gevoelens zijn gegroeit, sterker geworden, maar de magie van na twee dagen weten, we willen elkaar, we willen trouwen, is hetzelfde gebleven. Ik geloof het ook nog steeds niet, Tijgertje net zo min, verliefd worden op internet, dat bestaat toch niet, nou ECHT WEL :D Beslama Salaam Uitgeblust...dit is op een ander toontje geschreven dan ik van jou gewent bent, zit ik er naast? Tijgertje...toch niet?? :confused: beslama...Sahira..die tijgertje een mailtje stuurt... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2