Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wAaRoM ZiJN HEt ToCh AlTiJd De mArOkKaNEn ZiJn???

Pagina's : [1] 2

misz_sanae
22-05-2004, 18:02

salaam, kijk je in de krant, zijn het de marokkanen, is er iemand vermoord ooh dat zullen de marokkanen gedaan hebben.. is er een oud vrouw beroofd..ooh dat zijn de marokkanen.. doen er mensen aan zinloos geweld ..jahh de marokkanen... mensen hebben jullie het ook...dat wanneer je weer eens hoort " dat het de marokkanen zijn" je gwoon een steek in je hart voelt...waarom....omdat je zelf ook een marokkaan bent. :( ooh waarom toch marokkanen :confused:

MOcROzINA
22-05-2004, 18:03
ZE KUNNEN NIET ZONDER DE MAROKANEN :D

misz_sanae
22-05-2004, 18:05
jah okeej dat weet ik....ze kunen niet zonder ..maar waarommmmmmm...doen marokkanen zulke dingen...???????

Lady_moi
22-05-2004, 18:07
Eigen schuld

misz_sanae
22-05-2004, 18:13

MENSEN..IK BEDOEL TE ZEGGEN ....WAAROM ZE DAT DOEN...

Lady_moi
22-05-2004, 18:17
Vraag het hen :p

OujDa_LaDy
22-05-2004, 18:18
Marokkanen Zijn Gewoon Bekend...Vooral In De Media..:ego:

misz_sanae
22-05-2004, 18:27
er moet hiet toch een marokkaan zijn die....dat wel weet.........

nouredinne_el
22-05-2004, 18:35
mensen zijn bang voor ons daarom

Missy_Cheima
22-05-2004, 18:38
Origineel gepost door misz_sanae er moet hiet toch een marokkaan zijn die....dat wel weet......... Kom op zeg! Op wat voor antwoord zit jij nou te wachten? :) Ik zou zeggen: Ga elke Marokkaan opzoeken in de bak, jeugdgevangenis, internaten ect. En vraag waarom ''ze het hebben gedaan'' Hier schiet je niets mee op a3la bla topic. :rolleyes: Ciao.

V_Marrakech
22-05-2004, 18:39
IK VIND HET OOK DOM HOOR. ALS EEN NEDERLANDER IETS GEDAAN HEEFT DAN ZEGGEN ZE NIET WELKE NATIONALITIET HIJ HEEFT. MAAR ZE NOEMEN OOK NOOIT DE GOEDE DINGEN VAN DE MAROKANEN. ALS TOEVALLIG EEN MAROKAAN EEN OVERVAL OF IETS ANDERS PLEEGT DAN LIGT HET AAN HEM DE PERSOON NIET AAN ZIJN NATIONALITEIT

misz_maroclady
22-05-2004, 21:53
jah kijk als een marokkaan iets doet staat het ineens met KOEIEN LETtRS op de voorpagina en als de nederlander het is supper klein op de 10de pagina war slaat dat op kom op zeg dat het niet waar is **** hen man maar zeg eerlijk wij marokkaanen zijn het toch altijd wij worden bijna overal uitgekotst der moet echt iets gebeuren aan dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

tahrant
22-05-2004, 21:57
ewa jah zo gaat t hier al jaren , k ben dr inmiddels al aan gaan wennen...op begin zat k er wel mee dat er zo over ons gebla't werd maar op een gegeven moment heb je zo iets van Fok hun..(teminste dat heb ik) en ja sommige marokkanen kicken er gewoon op om mense lastig te vallen enzo Of ze hebben gewoon geen leven :o :zwaai:

Malaga
22-05-2004, 22:04
Tahrant: groot gelijk, ik ben het ook gewend... Net als met dat TerraCollega: toen ze zeiden buitenlander, ik dacht meteen van, oh zal wel een marokaan zijn. Maar goed, ik vind het ook dom..als een hollander iets flikt dan wordt er weinig aan gedaan..maar als een marokaan iets flikt..dan staat het met dik/vet/gestreepte koeienletters op de voorpagina's van kranten enz... en oh jah..deze naam vind ik nergens op slaan weer zoiets speciaal voor de marokanen verzonnen... Ach jah..op een gegeven moment houd het wel oooit op.. of er moet iets aangedaan worden... :confused: beslama :zwaai: -*-malaga-*-

tahrant
22-05-2004, 22:09

Origineel gepost door Malaga Tahrant: groot gelijk, ik ben het ook gewend... Net als met dat TerraCollega: toen ze zeiden buitenlander, ik dacht meteen van, oh zal wel een marokaan zijn. Maar goed, ik vind het ook dom..als een hollander iets flikt dan wordt er weinig aan gedaan..maar als een marokaan iets flikt..dan staat het met dik/vet/gestreepte koeienletters op de voorpagina's van kranten enz... en oh jah..deze naam vind ik nergens op slaan weer zoiets speciaal voor de marokanen verzonnen... Ach jah..op een gegeven moment houd het wel oooit op.. of er moet iets aangedaan worden... :confused: beslama :zwaai: -*-malaga-*- ;) nou geloof mij , het zal nooitophouden , en er zelf wat aan doen zal denk ik ook niet veel helpen , k bedoel wat wil je dr aan gaan doen?!?.. we staan nou eenmaal op de zwarte lijst ..en t zal heel moeilijk (eigelijk onmogelijk) om daar weer uit te kome...:o dus mense ga verder met je leve en laat die mensen prate , je moet ze juist niet late merken dat je er mee zit dat ze dat allemaal doen...saffi dat vind k ervan ;) beslama :zwaai:

Pagina's : [1] 2