Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie...

BentDagilia
15-11-2002, 21:14

Wat meiden gezien zonder make up in de ramadan die voor de ramadan make up hadden en waarvan je dachT Mijn God zij is lelijk zonder Make UP??? Bent Dagilia :D

7eloua
15-11-2002, 21:22
nou nee, ik heb er wel een paar gezien waarvan ik vond dat ze er juist mooier uitzagen zonder, maar ik zie dat alleen als het echt een groot verschil is, ik let daar niet bewust op.

xxTigerxx
15-11-2002, 21:22
jip! zag 2 Marokkaanse koeien wandelen in de stad...ze waren vergeten hun zwart/witte make up op te doen...ze zagen er niet uit!

hajartje
15-11-2002, 21:24
Zovaaaaaak..Die meisjes hebben kilo make-up op..Foundation..En zonder dat zie je al die puistjes..:p

saidaaatje
15-11-2002, 21:25

nou ik moet zeggen.......veel meisjes dragen bij ons nog veel make-up....zelf doe ik helemaal niks op maar ik draag zoweiso nooit veel dus bij mij is er niet echt verschil te zien wel dat ik beetje bleekjes ben maarrree echt een andere gezicht ,nee.................

hajartje
15-11-2002, 21:26
Of die jongens zonder vet in hun haar..Dan hebben ze zo plat haar..Zo schattig..:D

jimpie
15-11-2002, 21:26
Origineel gepost door Bent Dagilia Wat meiden gezien zonder make up in de ramadan die voor de ramadan make up hadden en waarvan je dachT Mijn God zij is lelijk zonder Make UP??? Bent Dagilia :D Ja ...ik zie dat meisje elke dag in de spiegel :D (grapje)

soumaya1
15-11-2002, 21:28
ja, je ziet bij sommige meiden gewoon dat make up wonderen kan doen, en bij sommige staat en zelfs beter geen make up!

hajartje
15-11-2002, 21:30
O ja..Ik had wat gehoord..Een vriendin van me is naar een Imam in Tilburg gegaan..en ze vroeg aan hem of het verboden was om gel enzo te dragen tijdens de ramadan..hij zei dat het niet verboden was..Alleen als je deo of parfum gebruikt met alcohol dan is dat wel verboden.. :confused:

tonk
15-11-2002, 22:15
De meeste meiden/vrouwen zien er stukken beter uit zonder al dat geplamuur en geboetseer op hun gezicht. Om over de verflagen maar niet te spreken.

BentDagilia
15-11-2002, 22:56
Waar ik last van heb is droge lippen.. Ik ben iemand die veel Lipgloss gebruikt en vele balsems.. echt me lippen staan nooit droog.. dus alleen zijn me lippen wat droogjes voor de rest gebruik ik niks.. af en toe mascara maar ja dus ik zie er gewoontjes uit het verschil is (bijna ) niet te zien... Bent Dagilia

TwinkleEye_19
15-11-2002, 23:04
Als je er goed in bent (moet je wel veel ervaring hebben) kan je met make-up echt veel doen. Make-up hoort je gezicht niet te veranderen/verbouwen, de kunst is het mooie te accentueren en het minder mooie te verdoezelen/ camoufleren. Op die manier haal je het beste uit jezelf. En proberen er zo natuurlijk mogelijk uit te zien. (let maar op artiesten, als je ze zonder make-up ziet, visagisten kunnen bij sommigen blijkbaar wonderen doen :D) Het probleem met die meiden: Denken mooi te zijn, door hun gezicht achter een masker te verbergen. Sommigen maken hun gezicht zo overdreven op, maar hun lichaam is dan niet verzorgd, of hebben geen leuke kleding aan of doen hun haar niet. Omdat ze teveel op hun gezicht gefocust zijn. Nee, als je goed voor jezelf wilt zorgen. Zorg dan voor jezelf totaal. Van top tot teen. Je aandacht over jezelf verspreiden en niet focussen op 1 detail. Zorgen voor jezelf, betekent van binnen en buiten. Bij sommige meiden (ook al zien ze er nog zo leuk uit) straalt de arrogantie van hun gezicht af. Dat noem ik niet 'het beste uit jezelf halen'. :zwaai:

gooja
16-11-2002, 00:16
ik vind dat heel veel marokkaanse meisjes echt een mooi natuurlijk gezicht hebben.............dit feit is me pas in de ramadan opgevallen.... daarvoor zag je het gezicht meestal niet eens..........alleen alle kleuren van de regenboog................

NaDoR.ZiNa
16-11-2002, 00:23
Origineel gepost door saidaaatje nou ik moet zeggen.......veel meisjes dragen bij ons nog veel make-up....zelf doe ik helemaal niks op maar ik draag zoweiso nooit veel dus bij mij is er niet echt verschil te zien wel dat ik beetje bleekjes ben maarrree echt een andere gezicht ,nee................. Zelfde bij mij :zwaai: