Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DrOgE hUiD

Pagina's : [1] 2

missie_19
22-05-2004, 16:54

Wie heeft er ook zo een last van een droge huid. Als ik dan iets smeer op me gezicht dan heb ik weer een te vette huid en daardoor krijg ik puistjes :maf: WIe heeft hier ook last van en welke creme is goed tegen een droge en gevoelige huid

Idjies_n_Assel
22-05-2004, 16:57
dagcréme voor een droge huid, of anders een hydraterende créme, en ook als je iets op je gezicht smeert, weinig gebruiken, want meestal lijkt het vettig omdat je teveel créme gebruikt...

missie_19
22-05-2004, 17:00
Nee ik smeer weinig maar moet ik dan blijven smeren, want zodra er water op me huid komt en het droogt dan voelt het weer zo heel droog aan.

Idjies_n_Assel
22-05-2004, 17:09
ik raad je aan om een hydraterende créme te gebruiken, je kan vb, een dagcréme s'morgens gebruiken en voor je gaat slapen je gezicht reinigen en dan een nachtcréme gebruiken ( ook een hydraterende). doe het een paar dagen/ week en zie of er dan verandering in komt. Als je huid terug beter aanvoelt dan stop je één van de 2 ( of je geruikt alleen de dagcréme of alleen de nachtréme)...

Idjies_n_Assel
22-05-2004, 17:12

oh je wou je dit nog vragen, voelt het dan overal vettig aan? Is je gezicht wel overal droog, want je hebt vaak mensen die een gemengde huid hebben, en daar moet je ook rekening mee houden ...

kloppendhartje
22-05-2004, 17:19
Mijn huid is goed zoo, en juist als ik een créme gebruik (voor mijn gezicht dan), krijg ik een droge huid! hahahahhaa raar hé?.... Dus daarom gebruik ik alleen lekkere bodylotion... Van Escada - Island kiss... Geeft ook een mooie glans.... :D

missie_19
22-05-2004, 17:31
Origineel gepost door Idjies_n_Assel oh je wou je dit nog vragen, voelt het dan overal vettig aan? Is je gezicht wel overal droog, want je hebt vaak mensen die een gemengde huid hebben, en daar moet je ook rekening mee houden ... Nee niet overal inderdaad het zijn gwoon plekken, maar bedankt :blauwkus: Kloppendhartje<> ja zker raar ahahaha eerste keer dat ik dat hoor

yamosapa
22-05-2004, 17:54
Voor een droge huid kan je het beste Lannette wascreme gebruiken, deze kan je kopen bij apotheek, maar kan je ook gratis krijgen met receptje van huisarts. Er zitten geen geneesmiddelen in maar het is een vette creme, werkt echt goed tegen droge huid. Als je echt een heeeele droge huid hebt en niks helpt dan kan je ook repair gebruiken. deze kan je ook bij apotheek kopen (niet met doktersrecept) maar is wel prijzig. 11 euro voor een tube van 50gram. Ik hoop dat het snel beter gaat met je huid. succes.

missie_19
22-05-2004, 17:56
Origineel gepost door yamosapa Voor een droge huid kan je het beste Lannette wascreme gebruiken, deze kan je kopen bij apotheek, maar kan je ook gratis krijgen met receptje van huisarts. Er zitten geen geneesmiddelen in maar het is een vette creme, werkt echt goed tegen droge huid. Als je echt een heeeele droge huid hebt en niks helpt dan kan je ook repair gebruiken. deze kan je ook bij apotheek kopen (niet met doktersrecept) maar is wel prijzig. 11 euro voor een tube van 50gram. Ik hoop dat het snel beter gaat met je huid. succes. Thx schatje ik kijk wel wat ik doe

missie_19
22-05-2004, 21:12
Origineel gepost door faat_kamaraat Zoete AmandelOlie werkt als de beste, Goed voor haar&Huid. My plesUre :zwaai: Amandelolie waar ken ik dat kopen ? :)

missie_19
23-05-2004, 00:09
Oke dank je wel heb je het zelf ooit geprobeerd ?

marocosia
23-05-2004, 13:32
K gebruik alleen ziwitsal want dat is eigenlijk vor baby's maar het helpt echt goed... En het ruikt ook nog lekka ahha

kloppendhartje
23-05-2004, 13:57
Origineel gepost door missie_19 Nee niet overal inderdaad het zijn gwoon plekken, maar bedankt :blauwkus: Kloppendhartje<> ja zker raar ahahaha eerste keer dat ik dat hoor Jah ik ben gewoon apart :D :giechel:

DOUKALIA18
23-05-2004, 15:15
mijn mams heeft daar ook last van en die heeft een creme van vichy gehaald bij de apotheek misschien moet je het daar maar eens vragen

missie_19
23-05-2004, 17:59

Faat_kameraat<> Thanx meid ik ga het halen en uitproberen en je hoort nog wel of het helpt ;) Marocosia<> bedoel je zwitsal bodylotion of baby olie Kloppendhartje<> Ben je zker meid :) Doukalia18<> En helpt die crem goed??

Pagina's : [1] 2