Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom meisjes naar jongens omkijken met geld!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
22-05-2004, 16:16

:verliefd: Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt!Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt Ik heb een raar leven. Vorig jaar a dreri reed ik in een opel kadett umgargar.Man,man,man het zag er niet uit. Wat een roestbak had ik . Maar ik was blij dat ik m had. Hij bracht me tenminste van A naar B. Ik hoefde nooit met de bus. Ewa elmoehim; op een dag zag ik een leuk meid staan. Lang zwart krullend haar, lichtbruine ogen, mooie lange wimpers, prachtige jukbeenderen, een klein neusje en dat opgenoemd liet zich voortbewegen op een heel mooi welgevormd lichaam met prachtige lange benen. Dat was echt een schoonheid. Bij het aanzien van haar prachtige natuurlijke schoonheid deed mij even vergeten dat ik in die roestbak van een opel zat. Het had echt niet veel gescheeld op ik knalde tegen een Sjonny aan! Die actie zag zij gelukkig niet. Ik sprak haar op een nette manier aan, niet op een manier die veel mgarba doen. Ik kwam zo aanrijden; gr gr gr grrrrrrr boem!deed mijn auto. Ik draaide mijn raampje open en het viel eruit. Ik keek haar aan en zei tegen haar, "Ewa shen dora nig u le,,? Ze keek toen naar de auto en ik zag in die blik van haar dat ze helemaal niet zo onschuldig is als dat ze lijkt. Ze was een duivel a sahbi niet normaal zeg. Keihard lachtte zij mijn auto uit. Maar sinds kort rij ik in een Mercedes CLK Avant Garde cabriolet. En moet je haar nu zien, ze belt me iedere dag op. Hoe ze aan mijn nummer gekomen is mij een raadsel. Het leuke is wel dat ze niet meer weet dat ik die azoe3 ben in die Kadett. Hahahaha gazoe voor haar! Zulke meiden geen medelijden. Afz: Boeshoarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thillam a drari en laat jullie niet leegzuigen door die vampiers. Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt!.

ik_oke_is
22-05-2004, 16:20
Origineel gepost door Gerdin :verliefd: Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt!Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt Ik heb een raar leven. Vorig jaar a dreri reed ik in een opel kadett umgargar.Man,man,man het zag er niet uit. Wat een roestbak had ik . Maar ik was blij dat ik m had. Hij bracht me tenminste van A naar B. Ik hoefde nooit met de bus. Ewa elmoehim; op een dag zag ik een leuk meid staan. Lang zwart krullend haar, lichtbruine ogen, mooie lange wimpers, prachtige jukbeenderen, een klein neusje en dat opgenoemd liet zich voortbewegen op een heel mooi welgevormd lichaam met prachtige lange benen. Dat was echt een schoonheid. Bij het aanzien van haar prachtige natuurlijke schoonheid deed mij even vergeten dat ik in die roestbak van een opel zat. Het had echt niet veel gescheeld op ik knalde tegen een Sjonny aan! Die actie zag zij gelukkig niet. Ik sprak haar op een nette manier aan, niet op een manier die veel mgarba doen. Ik kwam zo aanrijden; gr gr gr grrrrrrr boem!deed mijn auto. Ik draaide mijn raampje open en het viel eruit. Ik keek haar aan en zei tegen haar, "Ewa shen dora nig u le,,? Ze keek toen naar de auto en ik zag in die blik van haar dat ze helemaal niet zo onschuldig is als dat ze lijkt. Ze was een duivel a sahbi niet normaal zeg. Keihard lachtte zij mijn auto uit. Maar sinds kort rij ik in een Mercedes CLK Avant Garde cabriolet. En moet je haar nu zien, ze belt me iedere dag op. Hoe ze aan mijn nummer gekomen is mij een raadsel. Het leuke is wel dat ze niet meer weet dat ik die azoe3 ben in die Kadett. Hahahaha gazoe voor haar! Zulke meiden geen medelijden. Afz: Boeshoarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thillam a drari en laat jullie niet leegzuigen door die vampiers. Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt! ik geloof er geen reet van, ineens heeft ze je nummer :rolleyes: :maf: mensen, verzin aub een leuker verhaaltje; dit is echt izanverhaaltje

mazhar
22-05-2004, 16:23
Origineel gepost door ik_oke_is ik geloof er geen reet van, ineens heeft ze je nummer :rolleyes: :maf: mensen, verzin aub een leuker verhaaltje; dit is echt izanverhaaltje :o ik_oke_is heeft izan gezegd :p

Koezina_prinses
22-05-2004, 16:33
Ik sprak haar op een nette manier aan, niet op een manier die veel mgarba doen. "Ewa shen dora nig u le,,? wuahhaWUAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AH MESKIEN!!!

ik_oke_is
22-05-2004, 16:46

Origineel gepost door mazhar :o ik_oke_is heeft izan gezegd :p ik wilde het nog wijzigen , maar heeft geen zin meer zeker ... :o :o :maf:

mazhar
22-05-2004, 16:48
Origineel gepost door ik_oke_is ik wilde het nog wijzigen , maar heeft geen zin meer zeker ... :o :o :maf: :melig:

tangawija_1985
22-05-2004, 18:51
Origineel gepost door Gerdin :verliefd: Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt!Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt Ik heb een raar leven. Vorig jaar a dreri reed ik in een opel kadett umgargar.Man,man,man het zag er niet uit. Wat een roestbak had ik . Maar ik was blij dat ik m had. Hij bracht me tenminste van A naar B. Ik hoefde nooit met de bus. Ewa elmoehim; op een dag zag ik een leuk meid staan. Lang zwart krullend haar, lichtbruine ogen, mooie lange wimpers, prachtige jukbeenderen, een klein neusje en dat opgenoemd liet zich voortbewegen op een heel mooi welgevormd lichaam met prachtige lange benen. Dat was echt een schoonheid. Bij het aanzien van haar prachtige natuurlijke schoonheid deed mij even vergeten dat ik in die roestbak van een opel zat. Het had echt niet veel gescheeld op ik knalde tegen een Sjonny aan! Die actie zag zij gelukkig niet. Ik sprak haar op een nette manier aan, niet op een manier die veel mgarba doen. Ik kwam zo aanrijden; gr gr gr grrrrrrr boem!deed mijn auto. Ik draaide mijn raampje open en het viel eruit. Ik keek haar aan en zei tegen haar, "Ewa shen dora nig u le,,? Ze keek toen naar de auto en ik zag in die blik van haar dat ze helemaal niet zo onschuldig is als dat ze lijkt. Ze was een duivel a sahbi niet normaal zeg. Keihard lachtte zij mijn auto uit. Maar sinds kort rij ik in een Mercedes CLK Avant Garde cabriolet. En moet je haar nu zien, ze belt me iedere dag op. Hoe ze aan mijn nummer gekomen is mij een raadsel. Het leuke is wel dat ze niet meer weet dat ik die azoe3 ben in die Kadett. Hahahaha gazoe voor haar! Zulke meiden geen medelijden. Afz: Boeshoarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thillam a drari en laat jullie niet leegzuigen door die vampiers. Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt! hij is leuk... :p :D

MissBlaBla
22-05-2004, 19:09
Origineel gepost door Gerdin :verliefd: Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt!Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt Ik heb een raar leven. Vorig jaar a dreri reed ik in een opel kadett umgargar.Man,man,man het zag er niet uit. Wat een roestbak had ik . Maar ik was blij dat ik m had. Hij bracht me tenminste van A naar B. Ik hoefde nooit met de bus. Ewa elmoehim; op een dag zag ik een leuk meid staan. Lang zwart krullend haar, lichtbruine ogen, mooie lange wimpers, prachtige jukbeenderen, een klein neusje en dat opgenoemd liet zich voortbewegen op een heel mooi welgevormd lichaam met prachtige lange benen. Dat was echt een schoonheid. Bij het aanzien van haar prachtige natuurlijke schoonheid deed mij even vergeten dat ik in die roestbak van een opel zat. Het had echt niet veel gescheeld op ik knalde tegen een Sjonny aan! Die actie zag zij gelukkig niet. Ik sprak haar op een nette manier aan, niet op een manier die veel mgarba doen. Ik kwam zo aanrijden; gr gr gr grrrrrrr boem!deed mijn auto. Ik draaide mijn raampje open en het viel eruit. Ik keek haar aan en zei tegen haar, "Ewa shen dora nig u le,,? Ze keek toen naar de auto en ik zag in die blik van haar dat ze helemaal niet zo onschuldig is als dat ze lijkt. Ze was een duivel a sahbi niet normaal zeg. Keihard lachtte zij mijn auto uit. Maar sinds kort rij ik in een Mercedes CLK Avant Garde cabriolet. En moet je haar nu zien, ze belt me iedere dag op. Hoe ze aan mijn nummer gekomen is mij een raadsel. Het leuke is wel dat ze niet meer weet dat ik die azoe3 ben in die Kadett. Hahahaha gazoe voor haar! Zulke meiden geen medelijden. Afz: Boeshoarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thillam a drari en laat jullie niet leegzuigen door die vampiers. Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt! Typisch :jammer: BlaBla

V_Marrakech
22-05-2004, 19:11
ZEHMA NOU LOOPT ZE ACHTER JE AAN IK GELOOF ER OOK NIETS VAN. JE SCHILDERT VROUWEN AF ALS GELDWOLVEN.

Missy_Cheima
22-05-2004, 19:13
a3la bla verhaal. Ga a.u.b een ander verhaal verzinnen wat wel geloofwaardig overkomt. Ciao.

HaKiM_HaKeeM
22-05-2004, 19:15
Origineel gepost door Gerdin :verliefd: Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt!Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt Ik heb een raar leven. Vorig jaar a dreri reed ik in een opel kadett umgargar.Man,man,man het zag er niet uit. Wat een roestbak had ik . Maar ik was blij dat ik m had. Hij bracht me tenminste van A naar B. Ik hoefde nooit met de bus. Ewa elmoehim; op een dag zag ik een leuk meid staan. Lang zwart krullend haar, lichtbruine ogen, mooie lange wimpers, prachtige jukbeenderen, een klein neusje en dat opgenoemd liet zich voortbewegen op een heel mooi welgevormd lichaam met prachtige lange benen. Dat was echt een schoonheid. Bij het aanzien van haar prachtige natuurlijke schoonheid deed mij even vergeten dat ik in die roestbak van een opel zat. Het had echt niet veel gescheeld op ik knalde tegen een Sjonny aan! Die actie zag zij gelukkig niet. Ik sprak haar op een nette manier aan, niet op een manier die veel mgarba doen. Ik kwam zo aanrijden; gr gr gr grrrrrrr boem!deed mijn auto. Ik draaide mijn raampje open en het viel eruit. Ik keek haar aan en zei tegen haar, "Ewa shen dora nig u le,,? Ze keek toen naar de auto en ik zag in die blik van haar dat ze helemaal niet zo onschuldig is als dat ze lijkt. Ze was een duivel a sahbi niet normaal zeg. Keihard lachtte zij mijn auto uit. Maar sinds kort rij ik in een Mercedes CLK Avant Garde cabriolet. En moet je haar nu zien, ze belt me iedere dag op. Hoe ze aan mijn nummer gekomen is mij een raadsel. Het leuke is wel dat ze niet meer weet dat ik die azoe3 ben in die Kadett. Hahahaha gazoe voor haar! Zulke meiden geen medelijden. Afz: Boeshoarma!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thillam a drari en laat jullie niet leegzuigen door die vampiers. Geef mij maar een vrouw dat geld niet belangrijk vindt! :lol::lol::lol: Inni Wollah ???:rolleyes: :zwaai: Hakim

miss_curly87
22-05-2004, 19:15
in je dromen loopt ze nu zeker agter je aan yek.

HaKiM_HaKeeM
22-05-2004, 19:17
Origineel gepost door ik_oke_is ik geloof er geen reet van, ineens heeft ze je nummer :rolleyes: :maf: mensen, verzin aub een leuker verhaaltje; dit is echt izanverhaaltje :haha::haha::lol::lol:

HaKiM_HaKeeM
22-05-2004, 19:18
Origineel gepost door tjsalout hij wil effe iedereen laten weten wat voor auto hij rijdt krijgt ie misschien pm tjes van die sle.tten die hier aanwezig zijn :lol::melig::haha::giechel: ik word gek van deze reacties :maf2:

samia01
22-05-2004, 20:32

hahahhahahahahahahhahahahahha buikspiertrainig wasecht grappig wojoow maar je hoofd draaien voor clk is wel heel erg triest wat haat ik die wagen damnnnnnnnnnnnn hahahahahahahhahahahahaahahahha je hoort al weer dat het meisje in jou verhala geen smaak heeft kwa auto's hahahahhahahahahahahahha maar hoe was die inhoud van het autotje want ik merk dat veel boys ze3ma meisjes versieren met hun auto hahahahahahahha met andere woorden ik ben niet mooi maar me wagen wel en effe voor de meisje die echt zo zijn vraag je pa geld voor een auto en ja hoor je raced in een mooie wagen

Pagina's : [1] 2 3