Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Borgerokko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

tatouzient
15-11-2002, 20:51

ewa a shab antwerpen, hier zijn we dan hé? komen we elkaar tegen op yasmina.nl :D wie is hier van het beroemde borgerokko :D wat vinden jullie van borgerhout? voelen jullie julllie zich daar veilig? zijn jullie ooit eens geconfronteerd geweest met racisme en wat doen jullie er tegen of wa kan er tegen gedaan worden? laat jullie eigen eens zieeeeeeeen ;) bisous

Lady_moi
15-11-2002, 20:52
ik ben nie van borgerhout maar ben er eens geweest.WHHAHAHAHA RASICME IN BORGERHOUT ONMOGELIJK TLOPEN DAAR VOL VAN DE VREEMDELINGEN of euh marokanen....is beter

Morgaine
15-11-2002, 20:53
Yep, ook ik woon in het wereldberoemde borgerokko !!! :D Als Nederlandse tussen AL die Marokkanen.... en nog steeds niet bang... *grijns* :zwaai: Morgaine uit :belgie:

DesignBoy
15-11-2002, 20:54
Origineel gepost door tatouzient ewa a shab antwerpen, hier zijn we dan hé? komen we elkaar tegen op yasmina.nl :D wie is hier van het beroemde borgerokko :D wat vinden jullie van borgerhout? voelen jullie julllie zich daar veilig? zijn jullie ooit eens geconfronteerd geweest met racisme en wat doen jullie er tegen of wa kan er tegen gedaan worden? laat jullie eigen eens zieeeeeeeen ;) bisous In Borgerhout kun je lekker etennnnnnnnn!!!! DesignBoy

Boyfriend
15-11-2002, 20:56

Ik ook in borgerokko wonen :D

Morgaine
15-11-2002, 20:57
Origineel gepost door DesignBoy In Borgerhout kun je lekker etennnnnnnnn!!!! DesignBoy Tips, tips, tips !!!!!! :D

Morgaine
15-11-2002, 20:59
Origineel gepost door lady_moi ik ben nie van borgerhout maar ben er eens geweest.WHHAHAHAHA RASICME IN BORGERHOUT ONMOGELIJK TLOPEN DAAR VOL VAN DE VREEMDELINGEN of euh marokanen....is beter Ik word gediscrimineerd... :( Ze noemen me kaaskop.... *snif* :D Morgaine

Boyfriend
15-11-2002, 20:59
tips? haha :D blijf waar je bent :D:D

DesignBoy
15-11-2002, 21:00
Origineel gepost door Morgaine Tips, tips, tips !!!!!! :D Bij een zogehete tajien boer.... Vlak bij een winkel waar van die marokkaanse dames kledij wordt verkocht.

Lady_moi
15-11-2002, 21:00
Origineel gepost door Morgaine Ik word gediscrimineerd... :( Ze noemen me kaaskop.... *snif* :D Morgaine maar je ebnt toch een kaaskop? :confused: aangezien je van nederland bent?

tatouzient
15-11-2002, 21:08
Origineel gepost door DesignBoy In Borgerhout kun je lekker etennnnnnnnn!!!! DesignBoy safi, lekker eten? is da alles da je in borgerhout kunt doen? en wa doe je eigenlijk in borgerhout? je bent immers ni van daar... (ni verkeerd opvatten hé ;)) waar ga je dan eten? bisous

tatouzient
15-11-2002, 21:09
Origineel gepost door Boyfriend Ik ook in borgerokko wonen :D aha, jij in borgerokko wonen yek :D hoe bevalt het je daar? je hoort van die praatjes van: borgerhout is ni veilig, borgerhout crioelt er van de dieven/bendes, ect... heb jij gn schrik? bisous

tatouzient
15-11-2002, 21:11
Origineel gepost door Morgaine Yep, ook ik woon in het wereldberoemde borgerokko !!! :D Als Nederlandse tussen AL die Marokkanen.... en nog steeds niet bang... *grijns* :zwaai: Morgaine uit :belgie: waarom borgerhout? je kon (kunt) evengoed in city antwerpen wonen toch? waarom borgerokko? bisous

Morgaine
15-11-2002, 21:14
Origineel gepost door tatouzient waarom borgerhout? je kon (kunt) evengoed in city antwerpen wonen toch? waarom borgerokko? bisous Ik ben geen 'rijke Hollander' die om belastingstechnische redenen de grens overging om in een villa te gaan wonen in Brasschaat of Schilde of iets dergelijks... :D Waarom Borgerhout? Mja, toen ik op zoek ging naar een appartement, vond ik een aardig appartement, lekker goedkoop (ben TOCH een Hollandse.... *grijns*) in Borgerhout. Ik woon er ondertussen al meer dan vier jaar en voorlopig nog niet van plan weg te gaan. :zwaai: Morgaine

Morgaine
15-11-2002, 21:15

Origineel gepost door Boyfriend tips? haha :D blijf waar je bent :D:D Hoezo, mag ik dan niet lekker eten? :confused: :( Morgaine

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19