Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees wat er allemaal in een vaccinatie zit.!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

SaKiNa83
23-08-2009, 15:49

Lees dit artikel...Nadat iemand ons waarschuwde van de gevaren van inenting ben ik n beetje rond gaan zoeken op google. Ik schrok er wel van.. Wat we eigenlijk allemaal binnenkrijgen. http://www.eqgen.nl/vaccins.html Ik twijfel of ik nu wel moet verder gaan met het inenten van mijn dochter. Heeft iemand hier ervoor gekozen om zijn kind niet inteenten?

B2B
23-08-2009, 15:54
Lees dit artikel...Nadat iemand ons waarschuwde van de gevaren van inenting ben ik n beetje rond gaan zoeken op google. Ik schrok er wel van.. Wat we eigenlijk allemaal binnenkrijgen. http://www.eqgen.nl/vaccins.html Ik twijfel of ik nu wel moet verder gaan met het inenten van mijn dochter. Heeft iemand hier ervoor gekozen om zijn kind niet inteenten? Je kan kiezen: of je dochter inenten (ik neem aan dat je het over de standaardvaccinaties hebt) of haar ziek laten worden. Wij zijn allemaal ingeënt (jij ook), wij zijn er nog :moe:

SaKiNa83
23-08-2009, 15:57
Je kan kiezen: of je dochter inenten (ik neem aan dat je het over de standaardvaccinaties hebt) of haar ziek laten worden. Wij zijn allemaal ingeënt (jij ook), wij zijn er nog :moe: Ja dat wel, maar uit wetenschappelijke onderzoeken blijkt juist dat je op latere leeftijd maar ook als kind meer kans hebt op bepaalde afwijkingen/ziektes..

Moslima_samia
23-08-2009, 20:42
noti.

Ghizlane_girl
23-08-2009, 21:28

:eek: menselijk foetus? :eek:

mariyam
23-08-2009, 22:26
ziek!!!

Kortjakje
23-08-2009, 22:31
In Nederland is het ook (nog) niet verplicht. Er zijn heel veel ouders die hun kindjes bewust niet laten inenten omdat ze vrezen voor de bijwerkingen en gevolgen op langer termijn.

Muisstilletjes
23-08-2009, 22:41
wat betekend dat inenten enal?

Virtual_lady
23-08-2009, 23:31
zo erggggggggggg En nu? dit is echt erg gewoon, soubhana'allah

Inerzaf
23-08-2009, 23:40
Interessant om te zien t25RwbLD-Lk http://www.youtube.com/watch?v=t25RwbLD-Lk

yaya_sale
23-08-2009, 23:43
Lees dit artikel...Nadat iemand ons waarschuwde van de gevaren van inenting ben ik n beetje rond gaan zoeken op google. Ik schrok er wel van.. Wat we eigenlijk allemaal binnenkrijgen. http://www.eqgen.nl/vaccins.html Ik twijfel of ik nu wel moet verder gaan met het inenten van mijn dochter. Heeft iemand hier ervoor gekozen om zijn kind niet inteenten? hehe eindelijk ik dacht dat niemand het ooit zou vragen....:D ik heb zeer bewust mijn zoontje niet ingeent hij is nu 14 maanden. Mijn dochtertje van 3 en half heb ik helaas wel laten inenten, ik was me toen wel bewust van alles, en had de nodige kennis over wat vaccinaties nou werkelijk inhouden. Ik ben het gaan onderzoeken nadat mijn dochtertje veel last kreeg van eczeem na vaccineren. Van het een naar de ander kwam ik er achter dat we massaal vergif toegedient krijgen (is gewoon zo, als je hier geen kennis over hebt dan moet je maar kennis op gaan doen.) Massaal worden mensen ingeent en wij maar volgen als schapen, waarom onderzoeken we niet wat het is? Waarom laten we zomaar iets in ons of onze kinderen's lichaam spuiten. wat is dat, wie zegt dat dat goed voor ons is? de overheid, WHO? WIE ZIJN HUN, onderzoek dat eens. Ik beloof je dat het onderzoek na vaccinaties je op een spoor gaat zetten en je achter veel meer zaken gaat komen die zich allemaal afspelen in deze wereld. Bovendien hebben wij toestemming gekregen van Allah om sabab te doen als we ziek zijn, zoals medicatie enz. Maar waarom zouden we iets ondernemen voordat we ziek zijn? Waar is het vertrouwen in Allah gebleven, het geloof in het Lot. Mijn zoontje is niet ingeent, en ik vertrouw op Allah mijn heer. Mocht hij ziek worden dan is dat voorbestemd, hij zou toch ziek worden, dat is het lot, daar dienen wij in te geloven als moslims. Een vaccinatie kan daar niets aan veranderen. Ik heb dat ook meegemaakt met mijn dochtertje. Ze is dus wel gevaccineerd omdat mijn man nog niet de nodige kennis erover had, hij was het dus niet met mij eens en omdat ik destijds vondt dat je zoiets samen moet beslissen en er samen achter moet staan heb ik haar toch laten vaccineren( waar ik spijt van heb, want nu weet ik nog meer dan destijds en ik zou haar niet hebben laten vaccineren, maar gair insha Allah ) Ze is dus gevaccineerd, voor ondere andere kinkhoest. Maar die heeft ze toch gekregen, want ja, dat was voorbestemd, en daar kan geen vaccinatie wat aan doen. Vaccinatie is troep, gemaakt om de wereldbevolking te onderdrukken met allerlei ziekten JA DAT IS WAAR, Onderzoek en gij zult vinden zou ik zeggen

Inerzaf
23-08-2009, 23:47
yaya_sale, ik dacht echt dat ik de einge dat zo over dacht :nerd:

yaya_sale
23-08-2009, 23:50
Elhamdoelilah komen steeds meer mensen erachter

Louwelieh
23-08-2009, 23:53
hmm dit zet mij wel aan t denken

MissModelZdida2
23-08-2009, 23:54

hehe eindelijk ik dacht dat niemand het ooit zou vragen....:D ik heb zeer bewust mijn zoontje niet ingeent hij is nu 14 maanden. Mijn dochtertje van 3 en half heb ik helaas wel laten inenten, ik was me toen wel bewust van alles, en had de nodige kennis over wat vaccinaties nou werkelijk inhouden. Ik ben het gaan onderzoeken nadat mijn dochtertje veel last kreeg van eczeem na vaccineren. Van het een naar de ander kwam ik er achter dat we massaal vergif toegedient krijgen (is gewoon zo, als je hier geen kennis over hebt dan moet je maar kennis op gaan doen.) Massaal worden mensen ingeent en wij maar volgen als schapen, waarom onderzoeken we niet wat het is? Waarom laten we zomaar iets in ons of onze kinderen's lichaam spuiten. wat is dat, wie zegt dat dat goed voor ons is? de overheid, WHO? WIE ZIJN HUN, onderzoek dat eens. Ik beloof je dat het onderzoek na vaccinaties je op een spoor gaat zetten en je achter veel meer zaken gaat komen die zich allemaal afspelen in deze wereld. Bovendien hebben wij toestemming gekregen van Allah om sabab te doen als we ziek zijn, zoals medicatie enz. Maar waarom zouden we iets ondernemen voordat we ziek zijn? Waar is het vertrouwen in Allah gebleven, het geloof in het Lot. Mijn zoontje is niet ingeent, en ik vertrouw op Allah mijn heer. Mocht hij ziek worden dan is dat voorbestemd, hij zou toch ziek worden, dat is het lot, daar dienen wij in te geloven als moslims. Een vaccinatie kan daar niets aan veranderen. Ik heb dat ook meegemaakt met mijn dochtertje. Ze is dus wel gevaccineerd omdat mijn man nog niet de nodige kennis erover had, hij was het dus niet met mij eens en omdat ik destijds vondt dat je zoiets samen moet beslissen en er samen achter moet staan heb ik haar toch laten vaccineren( waar ik spijt van heb, want nu weet ik nog meer dan destijds en ik zou haar niet hebben laten vaccineren, maar gair insha Allah ) Ze is dus gevaccineerd, voor ondere andere kinkhoest. Maar die heeft ze toch gekregen, want ja, dat was voorbestemd, en daar kan geen vaccinatie wat aan doen. Vaccinatie is troep, gemaakt om de wereldbevolking te onderdrukken met allerlei ziekten JA DAT IS WAAR, Onderzoek en gij zult vinden zou ik zeggen Zo denk ik er dus ook over.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24