Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : (----------------*** HaRsEn ***-----------------)

Pagina's : [1] 2

-Brilliance-
23-08-2009, 13:14

Salamu 3alaikum dames! Stop met scheren want je haar wordt er niet beter van! Laat het harsen. Ik zal even kort uitleggen wat het verschil is tussen harsen en scheren , met de voor- en nadelen!!! Met scheren verwijder je de haren alleen tot de huid en niet met het haarzakje! Daardoor krijg je harde stoppels terug omdat je de haartjes scheert op zijn dikst! Met harsen verwijder je de haarfollikel. En doordat deze beschadigd is, komt het heel vaak voor dat het haartje niet eens meer terug groeit, dat verklaart het dat sommige mensen ongelijke haargroei terug krijgen na het harsen. Met harsen komen de haartjes ook vele malen dunner terug omdat er dus een nieuw haartje moet groeien. Voordeel van harsen is ook dat het pas na gemiddeld 3 a 4 weken terug komt en bij scheren na 2 dagen voel je al stugge haren en stoppels. Nadeel van harsen is wel weer dat het niet echt pijnloos gaat (de eerste keer) en bij scheren voel je helemaal geen pijn!! Dit is even belangrijk om te weten. NA het harsen is het belangrijk dat je tot 24 uur na het harsen even niet onder de zonnebank gaat of de zon! Waarom? Nou die stralen bevatten UV! En aangezien je na het harsen hele kleine wondjes hebt verkleuren die wondjes met uv-stralen wat blijvend kan zijn! En ga lekker scrubben na het harsen, dit voorkomt ingegroeide haartjes! Hieronder staan de prijzen voor het harsen. Oksels: € 7,50 Armen: € 7,50 Benen (onder) € 10,- Benen (geheel) € 15,- Bovenlip € 4,- (onder)rug € 7,50 Buik € 7,50 Bikinilijn € 7,50 Maar benen + armen + oksels = vaste prijs van €25,- En dames, ik maak gebruik van verschillende soorten hars, want niet iedereen heeft dezelfde huidtype! Ik maak dus geen mengsel of suikerhars of wat dan ook Je kunt me bereiken op onderstaand nummer . Ik hars thuis in Rotterdam Alexander, lekker prive en rustig. Tot Snel Insha'Alllah!

Nour__
23-08-2009, 13:26
Check je PM ... And UP

mariyam
23-08-2009, 15:07
hoi hoi , Doe je ook brazillian wax???

Miss_Tachelhit
23-08-2009, 16:11
Een epileerapparaat heeft toch hetzelfde effect als harsen of niet?

-Brilliance-
23-08-2009, 19:36

Een epileerapparaat heeft toch hetzelfde effect als harsen of niet? Ja maar ik heb van heel veel meiden begrepen dat ze erdaardoor ingegroeide haartjes krijgen. En vergeet de pijn niet, dat is ook een verschil:maf2:

Arabiaa_
24-08-2009, 13:17
Ik wil het eigenlijk wel laten doen.. ik laat ze eerst ff groeien :D

LELLA_YASMINA
24-08-2009, 16:21
harsen lijkt me zo ERG pijnelijk...:eek:

Sparklepop
24-08-2009, 17:27
harsen lijkt me zo ERG pijnelijk...:eek: Nou dat valt wel mee eigenlijk. :) Laten we eerlijk zijn; het is niet pijnloos maar het is geen marteling ofzo. Ik had koude wasstrips van Kruidvat geprobeerd en het viel wel mee, maaar het ligt natuurlijk aan je pijngrens :D

Faatje_Oost
24-08-2009, 18:13
Wat voor harsmiddle gebruiken jullie als ik vargen mag... ZElf ben ik ook bang voor de pijn alleen wordt het scheren zo zat na een tijdje!!! dus wil het wel proberen.. Wat raden jullie aan?

-Brilliance-
24-08-2009, 20:20
Wat voor harsmiddle gebruiken jullie als ik vargen mag... ZElf ben ik ook bang voor de pijn alleen wordt het scheren zo zat na een tijdje!!! dus wil het wel proberen.. Wat raden jullie aan? Bij mij komen:D

LELLA_YASMINA
24-08-2009, 23:33
Nou dat valt wel mee eigenlijk. :) Laten we eerlijk zijn; het is niet pijnloos maar het is geen marteling ofzo. Ik had koude wasstrips van Kruidvat geprobeerd en het viel wel mee, maaar het ligt natuurlijk aan je pijngrens :D Nou heb het ooit een keer gedaan voor mij benen, nou dat was een marteling:hihi: zo pijn... Wat voor harsmiddle gebruiken jullie als ik vargen mag... ZElf ben ik ook bang voor de pijn alleen wordt het scheren zo zat na een tijdje!!! dus wil het wel proberen.. Wat raden jullie aan? Bij mij komen:D :lol: Je leest het.....

NoraNora212
28-08-2009, 20:22
Spijtig dat je niet in Belgiƫ bent!

-Brilliance-
28-08-2009, 21:45
Spijtig dat je niet in Belgiƫ bent! :(

meysa.
28-08-2009, 23:44
hoe lang moet je het dan laten groeien om het te kunnen harsen??

-Brilliance-
29-08-2009, 23:53

hoe lang moet je het dan laten groeien om het te kunnen harsen?? als het ongeveer een halve centimeter lang is:) geen stoppels in ieder geval!

Pagina's : [1] 2