Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sproetjes

Bachelorette
22-05-2004, 15:09

Doordat ik vroeger best vaak naar zonnebank ging, heb ik nu sproetjes op me gezicht gekregen. t staat best schattig maar is dat ernstig? ps. ben nu al bijna een jaar niet geweest en ben ook niet meer van plan te gaan..

MiSsS_PaRa
22-05-2004, 15:57
Denk t niet..ik ken 0ok mensen die het d0or de z0n krijgen..en in z0mer zijn die spr0etjes dan te zien maar z0dra de z0n niet meer schijnt vervagen ze..maar h0e het met de z0nnebank zit weet ik niet

Bachelorette
22-05-2004, 19:39
bij mij zijn ze niet vervaagd ik heb ze ook pas vorig jaar gekregen en heb nog geen zomer met ze meegemaakt strax wordt het heel erg :eek:

MiSsS_PaRa
22-05-2004, 20:53
Origineel gepost door Bachelorette bij mij zijn ze niet vervaagd ik heb ze ook pas vorig jaar gekregen en heb nog geen zomer met ze meegemaakt strax wordt het heel erg :eek: Ooohhh hahahahahahahh ik weet t echt niet meid s0rry..ik h0op t niet v0or je dat ze erger w0rden maar je m0et dan maar ff afwachten t0t de z0mer heh 0f is t nu heel erg?

Bachelorette
22-05-2004, 23:28

Origineel gepost door MiSsS_PaRa Ooohhh hahahahahahahh ik weet t echt niet meid s0rry..ik h0op t niet v0or je dat ze erger w0rden maar je m0et dan maar ff afwachten t0t de z0mer heh 0f is t nu heel erg? nee je ziet ze niet zo 1 2 3, je moet dan wel erg dicht bij me staan ;) k hoop niet dat het erger wordt, nee :( maar gair inshallah :)

MiSsS_PaRa
23-05-2004, 07:58
Origineel gepost door Bachelorette nee je ziet ze niet zo 1 2 3, je moet dan wel erg dicht bij me staan ;) k hoop niet dat het erger wordt, nee :( maar gair inshallah :) O0ohh hahah dan maakt t niet z0veel uit t0ch..k0mt g0ed inshallah ;)

ambition
23-05-2004, 10:19
Maak je absoluut geen zorgen, ik heb ze ook al jaren en dat komt bij mij door de zon op jonge leeftijd op mijn gezicht te laten branden. Ik ben laatst met dat lekkere weer in de zon gaan ziten en ze zijn nu nog donkerder geworden.niets lelijks aan, zoals je al zei "het is best schattig" Let alsjeblieft wel op dat het er niet teveel worden, dat kan leiden tot van die leijke pigmentvlekken Allah jehfad. kussie

MiSsS_PaRa
23-05-2004, 10:34
Origineel gepost door ambition Maak je absoluut geen zorgen, ik heb ze ook al jaren en dat komt bij mij door de zon op jonge leeftijd op mijn gezicht te laten branden. Ik ben laatst met dat lekkere weer in de zon gaan ziten en ze zijn nu nog donkerder geworden.niets lelijks aan, zoals je al zei "het is best schattig" Let alsjeblieft wel op dat het er niet teveel worden, dat kan leiden tot van die leijke pigmentvlekken Allah jehfad. kussie Hahah jah ik vind ze 0ok leuk:D

Bachelorette
23-05-2004, 11:01
Origineel gepost door ambition Maak je absoluut geen zorgen, ik heb ze ook al jaren en dat komt bij mij door de zon op jonge leeftijd op mijn gezicht te laten branden. Ik ben laatst met dat lekkere weer in de zon gaan ziten en ze zijn nu nog donkerder geworden.niets lelijks aan, zoals je al zei "het is best schattig" Let alsjeblieft wel op dat het er niet teveel worden, dat kan leiden tot van die leijke pigmentvlekken Allah jehfad. kussie tis ook best schattig :D gaan we schattig doen ;) allah ya7fed ja, ik zou niet willen dat dat gebeurt. moet ik dan soms minder in de zon gaan zitten ofzo :confused:

ambition
23-05-2004, 11:04
als je bruin wil worden met zo min morgelijk donkerwordende sproetjes dan moet je factor 4 zonnebrandcreme gebruiken, hier word je ook bruin van en het beschermt je huid...later iets minder rimpeltjes :zwaai:

Bachelorette
23-05-2004, 11:12
tnQ zina :blauwkus: ik smeer altijd olijfolie en azijn/citroensap , maar s niet zo slim he :D

MiSsS_PaRa
23-05-2004, 11:16
Origineel gepost door Bachelorette tnQ zina :blauwkus: ik smeer altijd olijfolie en azijn/citroensap , maar s niet zo slim he :D Hahahaha daar w0rdt het juist bruiner van gek! :giechel:

ambition
23-05-2004, 11:37
Origineel gepost door Bachelorette tnQ zina :blauwkus: ik smeer altijd olijfolie en azijn/citroensap , maar s niet zo slim he :D ja daar word je eerlijk gezegd iets sneller bruin van maar je sproetjes ook, mar ey zeg eens eerlijk zo donker zijn ze niet toch??? :o

Bachelorette
23-05-2004, 12:21
nee nee, zoals ik hierboven al zei, je moet erg dichtbij me staan wil je ze zien ;)