Bekijk originele versie : ontharingshars en creme
lady_mixed
22-05-2004, 15:00
salem aleikom allemaal
ik heb laatst ontharingshars, mousse en creme van Nair gekocht op de markt. toen ik later thuiskwam zag ik dat de expo datum 2001 was! dus van 3 jaar geleden. is het dan slecht om het toch te gebruiken??? kan je er last van krijgen? en wat betekent expo eigenlijk, de houdbaarheidsdatum toch?
khoop dat jullie het weten :zwaai:
PowerQueen
22-05-2004, 15:37
Niet dat ik weet.. :confused:
MiSsS_PaRa
22-05-2004, 15:56
Exp0 is t0ch wanneer iets eruit gaat 0fz0 denk aan exp0rt ..inp0rt 0fz0 ik denk dat het 0p die datum is gemaakt/verk0cht 0fz0 lm0him vraag t ff na waar je t hebt gek0cht v0or t geval het niet meer g0ed is..;)
missie_19
22-05-2004, 17:03
Ik denk dat je het dan maar beter nie kunt gebruiken voor de zekerheid..
Idjies_n_Assel
22-05-2004, 17:04
meestal als er een produkt over de datum heen is, werkt ie gewoon niet meer, maar je weet maar nooit, kzou het niet gebruiken en breng het terug naar de winkel...
lady_mixed
22-05-2004, 18:57
hey allemaal bedankt voor jullie reacties ;)
ik wilde nog wel zeggen dat die proucten wel werken, want ik heb ze al eerder gekocht en gebruikt. maar ik wil het nu niet meer gebruiken, voordat ik er spijt van krijg. ik zal ook zeker navragen wat dat expo nou betekent.
najlae_tanger
22-05-2004, 21:53
expo is..WANNEER HET PRODUCT GEMAAKT IS!!
MAAR NIET TOT WANNEER JE HET KAN GEBRUIKEN!
Kijk maar eens een keer naar blikken groeten enzow..in de supermarkt..
als het goed is staat er bij expo ook altijd een datum die allang geleden was..dan denk je;: shit wrm staat ie nog in de schappen..maar als je goed kijkt, zie je ook een andere datum..
en dat is de goede houdbaarheidsdatum..
hoop je voldoende geinformeerd te hebben :D
lady_mixed
23-05-2004, 16:23
Origineel gepost door najlae_tanger
expo is..WANNEER HET PRODUCT GEMAAKT IS!!
MAAR NIET TOT WANNEER JE HET KAN GEBRUIKEN!
Kijk maar eens een keer naar blikken groeten enzow..in de supermarkt..
als het goed is staat er bij expo ook altijd een datum die allang geleden was..dan denk je;: shit wrm staat ie nog in de schappen..maar als je goed kijkt, zie je ook een andere datum..
en dat is de goede houdbaarheidsdatum..
hoop je voldoende geinformeerd te hebben :D
dat is het 'm nou juist, er staat geen andere datum bij! er staat alleen maar op expo: 05/2001. voor de rest zie je geen andere datum meer!
staan er op ontharingsmiddelen wel houdbaarheidsdata???
xsomayax
23-05-2004, 17:04
he meid ik als ik jouw was zou ik het terug brengen voor de zekerheid en misschien hebben die verkopers verder verstand van... ik zou het risico niet nemen. en inderdaar zoals nejlae zei is expodatum wanner het product gemaakt is.
succes
volgens mij betekent het toch de vervaldatum
lady_mixed
23-05-2004, 22:23
hey nou weet ik het helemaal niet meer :confused:
weet iemand misschien zeker wat expo betekent, en horen er wel vervaldata op ontharingsproducten te staan???
want ik heb ook nog een andere ontharingsmousse en ontkleuringscreme waar geen houdbaarsheids data op staan :confused:
kan iemand mij helpen?? :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.