Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Evil Sister

SweetRose
15-11-2002, 20:18

MWHAHAHAHAHA WIHIHIHIHIHI...dit deed ik vroeger toen k klein was, toen ik een jaar of drie vier was, werd mijn zusje gebore....haha amai die heeft echt afgezien met mij...mwhahahah :D :D http://jokefunny.com/pic/jokesister.jpg :hihi:

Lady_moi
15-11-2002, 20:23
WHAAAAAAHAHHAHAHAHA OCHARME DA KINDDD (heb da ooit es bij mn klein neefje gedaan met de lippenstift van mamie hihi :hihi:)

SweetRose
15-11-2002, 20:29
Origineel gepost door lady_moi WHAAAAAAHAHHAHAHAHA OCHARME DA KINDDD (heb da ooit es bij mn klein neefje gedaan met de lippenstift van mamie hihi :hihi:) that's not nice hé :D euhm..wat heb ik allemaal nog gedaan..effe denken kheb ooit op mijn zus getrapt toen ze acht maanden was...ik had wel zware schoenen aan...de blauwe plekken bleven wel lang zitten moet ik zeggen... euhm...;ik heb mijn zusje vroeger ooit met de telefoonhoorn geslagen..meskina....mwhahah :D

-xxx-Rachida
15-11-2002, 20:30
ach........arme kleine kind waaraan heeft ze dat verdient:D

SweetRose
15-11-2002, 20:32

Origineel gepost door -xxx-Rachida ach........arme kleine kind waaraan heeft ze dat verdient:D gewoon..omdat ze de jongste was en is..en daarom meer aandacht kreeg en krijgt :( :( ik kom straks terug ok..bye

Lady_moi
15-11-2002, 20:32
Origineel gepost door zin 'n midar that's not nice hé :D euhm..wat heb ik allemaal nog gedaan..effe denken kheb ooit op mijn zus getrapt toen ze acht maanden was...ik had wel zware schoenen aan...de blauwe plekken bleven wel lang zitten moet ik zeggen... euhm...;ik heb mijn zusje vroeger ooit met de telefoonhoorn geslagen..meskina....mwhahah :D Wayow............................................. ................................................be n er ff stil van whahhahahahahahahhahaa.ik mijn broerke ooit es met houten lepel op zn kop geslagen heb hem ook eens in de badkamer opgesloten, heb eens zn banden van zijn driewielerke kapot gemaakt, heb eens zijn haar gewassen met parfum hmm dat is het zoal HWHAHAHHAA

emsoem
15-11-2002, 20:54
ahhahaha meskiena kijkw at je met haar hebt gedaan hahahahaha (ze ziet er anders wel leuk uit hoor :hihi:) negaffa zin 'n midar klinkt eigenlijk best leuk hahah :D =emsoem=

SweetRose
15-11-2002, 22:07
Origineel gepost door emsoem ahhahaha meskiena kijkw at je met haar hebt gedaan hahahahaha (ze ziet er anders wel leuk uit hoor :hihi:) neggafa zin 'n midar klinkt eigenlijk best leuk hahah :D =emsoem= neggafa? haha zou ik dan winst maken denk je??!! :D haha

SweetRose
15-11-2002, 22:09
Origineel gepost door lady_moi Wayow............................................. ................................................be n er ff stil van whahhahahahahahahhahaa.ik mijn broerke ooit es met houten lepel op zn kop geslagen heb hem ook eens in de badkamer opgesloten, heb eens zn banden van zijn driewielerke kapot gemaakt, heb eens zijn haar gewassen met parfum hmm dat is het zoal HWHAHAHHAA

SweetRose
15-11-2002, 22:13
Origineel gepost door Onslaught :D watchasmilin'at??!! :zwaai:

Nounousa
15-11-2002, 22:16
waajjoowwww crisis miskiena kleine baby :(

Onslaught
15-11-2002, 22:17
:D yoyoyoyoyoyoyo wzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

SweetRose
15-11-2002, 22:21
Origineel gepost door Hindje waajjoowwww crisis miskiena kleine baby :( valt toch nog redelijk mee hé :D

SweetRose
15-11-2002, 22:23
Origineel gepost door Onslaught :D yoyoyoyoyoyoyo wzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup yes we know..you are in tha house :rolleyes: :hihi: