Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : observeren

Pagina's : [1] 2

LZN
15-11-2002, 20:11

hoi ik zou wat hulp(raad) kunnen gebruiken ivm psycho. ik moet een observatie test maken.iedereen weet wel wat dat is denk ik. ik heb besloten om dan 2 kindere van 3jaar te observeren. voor ik aan het observatie begin moet ik een doel hebben. en daar heb ik wat problemen mee. wat zouden jullie bij een kind van 3-4 jaar willen zien. wat moet hij/zij kunnen op dat leeftijd??? :confused: alle reacties zijn welkom. choekran :zwaai:.

jimpie
15-11-2002, 20:13
Lopen zindelijk zijn praten zoiets misschien?

Lady_moi
15-11-2002, 20:15
die verstaat dingen en is niet dom :D op die leeftijd leert hij ook gemakkelijk dingen bij zowel positieve als negatieve

Junkie
15-11-2002, 20:34
Cryptogram in de Volkskrant oplossen. Poster van Jan Marijnissen ophangen. Er oud genoeg uitzien om shag voor me te gaan halen. Feyenoord-supporters dissen (nieuw woord voor mij, is toch hetzelfde als bokken, scotten?) De rest leert ie wel als ie groot is. :p :D

Da_flow
16-11-2002, 19:05

Origineel gepost door Junkie Cryptogram in de Volkskrant oplossen. Feyenoord-supporters dissen (nieuw woord voor mij, is toch hetzelfde als bokken, scotten?) Dissen zoals Gouwenaren het graag noemen i.p.v. dat achterlijk bokken, fokken en scotten :) The new sound is taking over ...

Onslaught
16-11-2002, 19:06
of over mij praten dragonball ze:D:D:D dat vinde ze altijd leuk dus hahaha

GirlFromFes
17-11-2002, 09:30
Origineel gepost door jimpie Lopen zindelijk zijn praten zoiets misschien? ja dit lijkt me het meest logisch

rahmona
17-11-2002, 09:38
je kunt bv gaan kijken hoe ze veranderingen opnemen..thuis, crech, mensen om zich heen hoe ze daar mee omgaan als ze ze niet kenne...het is maar een idee succes....

kaasvaak
17-11-2002, 18:56
Origineel gepost door one love ja is allemaal goed, bedankt voor jullie reacties.wat nog meer?? beetje rare titel, maar in het boek oei ik groei staat precies beschreven wat kinderen op verschillende leeftijden moeten kunnen en welk afwijkend gedrag ze kunnen vertonen..

C_warrior
17-11-2002, 19:33
Hmm Observeren 1 van de leukste dingen in life Mijn Advies is geef ze wat of zet ze bij een tv. kijk hoe gedrag is. Wat ze dagelijks doen waar ze willen zitten of staan. wat ze het liefst willen eten enzo. kijk van een afstand in hun natuurlijke omgeving je zult veel ervan leren hiihih Alleen we praten hier over mensen kies liever wat anders apen of nederlanders Grapjuh Groetjes chabab P.s Hoe ik dit weet???? Ja ik observeer jullie meisjes haha heb ook wat geleerd

freemale
17-11-2002, 20:19
Wat deze kinderen waarnemen. Of dat selectief is of nog meer. Wat willen de kinderen zien en wat niet.

Pagina's : [1] 2