Bekijk originele versie : hij playt maar ik kan hem maar nie los laten... wat moet ik doen
Mtioua_gurly
22-05-2004, 11:10
hey mense
ik heb een probleem ik ben er laatst achtergekomen dat mijn vriend me playt (dat ie een andere relatie heeft) maar ik kan hem maar niet los laten. ik hou heel veel van hem.. wat vind jullie dat ik moet doen. al mijn vriendinnen zegge dat hij t niet waard is maar ik kan hem nie los laten
marjam123
22-05-2004, 11:15
laat hem los meid... of nog beter: gooi em weg...
als je weet dat ie met je speelt... er zijn genoeg mannen die wel serieus zijn...
aangezien een relatie tog haram is... en dan dat er bovenop...
mohim... veel succes... en dumpen die handel...
xxx
je vriendinnen hebben gelijk meid.
je zegt dat je van hem houdt, hij blijkbaar niet van jou anders zou hij je niet playen.
en hij is het zeker niet waard.
ik zal zeggen bewaar je liefde voor een man die het wel waard is.
maar als je zo gek op hem bent en hem niet los kunt laten dan ik weet het ook niet meer.
succes!!
tonymontana
22-05-2004, 11:19
Origineel gepost door Mtioua_gurly
hey mense
ik heb een probleem ik ben er laatst achtergekomen dat mijn vriend me playt (dat ie een andere relatie heeft) maar ik kan hem maar niet los laten. ik hou heel veel van hem.. wat vind jullie dat ik moet doen. al mijn vriendinnen zegge dat hij t niet waard is maar ik kan hem nie los laten
je moet m terug playe neem een relatie met mij :) ewat zeg je der van en miriam word jij ook bedrogen ? :eek:
Mtioua_gurly
22-05-2004, 11:21
ik weet wel dat jullie gelijk hebben... maar tis heel moeilijk voor mij.. ik HOU VAN HEM.. maar dankjullie wel
marjam123
22-05-2004, 11:21
Origineel gepost door tonymontana
je moet m terug playe neem een relatie met mij :) ewat zeg je der van en miriam word jij ook bedrogen ? :eek:
:kwaad: als jij wat met haar neemt wel ja!!!!
jou concurrent doet het wel erg goed in vergelijking met jou! :ego:
:jammer:
tonymontana
22-05-2004, 11:24
Origineel gepost door marjam123
:kwaad: als jij wat met haar neemt wel ja!!!!
jou concurrent doet het wel erg goed in vergelijking met jou! :ego:
:jammer:
je weet dat jij mn allesje bent :Iluvu: maar hoe heet die concrent ik ben niet van plan om jou te delen :o
so who he is :kwaad:
marjam123
22-05-2004, 11:25
je weet dat jij mn allesje bent :Iluvu: maar hoe heet die concrent ik ben niet van plan om jou te delen :o
so who he is :kwaad:
wat heb je aan een naam? je moet vragen naar een adres ofzo... misschien da je hem uit kunt schakelen ;)
xxx
tonymontana
22-05-2004, 11:26
wat heb je aan een naam? je moet vragen naar een adres ofzo... misschien da je hem uit kunt schakelen ;)
xxx
dusje bent bezet en toch gaf je me valse hoop :tranen:
marjam123
22-05-2004, 11:28
dusje bent bezet en toch gaf je me valse hoop :tranen:
kgaf je geen valse hoop.... :Iluvu: maar ik kan niet kiezen tussen twee kanjers... en volgens mij verpesten we andermans topic zo
sorry Mtioua_gurly
xxx
tonymontana
22-05-2004, 11:32
kgaf je geen valse hoop.... :Iluvu: maar ik kan niet kiezen tussen twee kanjers... en volgens mij verpesten we andermans topic zo
sorry Mtioua_gurly
xxx
ooit zal je toch moeten kiezen dus vraag ik me zelf af hoelang moet ik w8ten voor ik wie de gelukkige is geworden :(
PobriSita
22-05-2004, 11:35
hey mense
Afstand nemen meid! Wollah néém afstand en dan zie je zelf dat die je straks achter je **** aanloopt! :(
Ik denk dat je beter verdient :zwaai:
Lady_moi
22-05-2004, 11:37
Je moet hem loslaten!!! Hij bedriegt u voor u neus a sahebti. Dump jij hem voordat hij u komt dumpen want als je wacht tot hij u dumpt dan is de pijn PIJNLIJKER! eek:
hey mense
Je moet voor jezelf en je eigen geluk kiezen, once a cheater always a cheater
jasmina
Mtioua_gurly
22-05-2004, 11:55
k weet dat jullie gelijk hebben zo was ik ook altijd gelijk dumpen als hij playt maar ik weet nie bij deze jonge kannik het nie... tis wel t beste en dat ga ik ook doen dank jullie wel :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.