Bekijk originele versie : m.nl reclame vrij gedurende de Ramadan ?
Hoe vaak komen er ongepaste reclames voorbij gedurende deze dagen ?
Hoe kan je je er tegen beschermen ?
Welke URL's moet ik in mijn firewall toevoegen om geen reclame meer te ontvangen ?
Tip:
Firefox + Adblock pluss= 99.9% dat je geen enkele reclame ziet op geen enkele site!
marocieboy
23-08-2009, 12:48
bovenstaande tip is een erg goede en als je de tips volgt in mijn o.t die 4 programma's gebruikt.. is je pc zo goed als reclame vrij en bestendig.
succes
momocro99
25-08-2009, 22:36
bedeol je op pc of op internet?
en voor flash reclame noscript
ILI_Amazigh
25-08-2009, 23:15
Tip:
Firefox + Adblock pluss= 99.9% dat je geen enkele reclame ziet op geen enkele site!
Is idd de enige goede oplossing voor die reclames. Al helpt het ook aardig wat als je Java uitschakeld in de internetopties. Hierdoor worden die Java ondersteunde reclames zowieso weggelaten.
112233moh
26-08-2009, 01:07
Hoe vaak komen er ongepaste reclames voorbij gedurende deze dagen ?
Hoe kan je je er tegen beschermen ?
Welke URL's moet ik in mijn firewall toevoegen om geen reclame meer te ontvangen ?
Check je hoekje:)
_AzinAtlasyBoy_
28-08-2009, 05:10
Echt, zo een schijnheilgedoe allemaal tijdens deze maand. Men gaat niet meer uit, men spreekt niet meer af, Royal air Maroc die de wint van voren krijgt, omdat medewerkers verplicht zijn drank in te schenken, vrouwen die ineens geen make-up meer op hebben. Waarom al die schijnheilige gedragingen? Waarom ook niet buiten de Ramadan. Zo fucking walgelijk gewoon!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.