Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tepels

Pagina's : [1] 2 3

Bella_Ghariba
22-05-2004, 09:45

ik ga jullie een asociale vraag stellen...:D welke dames hebben tepels.. en op welke leeftijd kreeg je je tepels want ik heb een vriendin ze is 17 maar ze heeft nog steeds geen tepels............ en al haar vriendinnen hebben allemaal tepels en haar vraag is : IS DAT NORMAAL DAT JE OP JE 17 GEEN TEPELS HEBT....... ze is zoo onzeker miskiena.... voor de mensen die niet weten wat een tepel betekent dat is een soort knopje op je TIET :D graag sereuize reacties :zwaai:

zoya
22-05-2004, 09:50
Misschien moet ze eens naar de dokter :hihi:

Bella_Ghariba
22-05-2004, 09:53
Origineel gepost door zoya Misschien moet ze eens naar de dokter :hihi: is ze ook geweest en hij zei dat eht normaal is en dat ze het nog krijgt.,.. maar ik wil gewoon weten of iemand dat heeft meegemaakt .. dus die eerst op hun 17de geen tepels hadden en na een tijdje wel.. haha volgen jullie het nog een beetje

Marrakchia_86
22-05-2004, 10:20
A wielie.... :rolleyes:

Bella_Ghariba
22-05-2004, 10:23

Origineel gepost door Marrakchia_86 A wielie.... :rolleyes: :regie:IK ZEI SEREUISE REACTIES.... haLLO ze kan der niets aan doen dat ze geen tepels heeft allah (swt) heeft het zo gegeven.... maar ze krijgt heus wel nog tepels want ze is nar de doktor geweest alleen ze vindt dit niet normaal en ze wilt weten wie dit allemaal heeft meegemaakt of dit ook heeft

Bella_Ghariba
22-05-2004, 10:29
:haha: :haha: 3la reacties ik lach me dood hier.. maar effe sereuis jullie :haha: 3la gekke mensen :maf:

Marrakchia_86
22-05-2004, 10:30
Origineel gepost door Bella_Ghariba :regie:IK ZEI SEREUISE REACTIES.... haLLO ze kan der niets aan doen dat ze geen tepels heeft allah (swt) heeft het zo gegeven.... maar ze krijgt heus wel nog tepels want ze is nar de doktor geweest alleen ze vindt dit niet normaal en ze wilt weten wie dit allemaal heeft meegemaakt of dit ook heeft Je doet netalsof de wereld vergeet omdat zij nog geen tepels heeft... :rolleyes:

marjam123
22-05-2004, 10:33
Origineel gepost door Btissama je wordt toch met tepels geboren? :watte?: zo d8 ik er eerst ook over ja :confused: xxx

tonymontana
22-05-2004, 10:34
laat iemand over haar tiet wrijven dan komen ze van zelf naar buiten net als die lamp van allladin :maf:

Bella_Ghariba
22-05-2004, 10:34
Origineel gepost door Btissama je wordt toch met tepels geboren? :watte?: jullie begriojpen het neit.. Ik heb haar tepels wel gezien.. ze heeft wel tepels maar die zitten ingedrukt ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen.,.. maar ze heeft geen knopje ... la mah dit is zinloos ik d8 maybe krijg ik hier sereuize reacties.. dat ik haar mee kan helpen

Marrakchia_86
22-05-2004, 10:44
Origineel gepost door tonymontana laat iemand over haar tiet wrijven dan komen ze van zelf naar buiten net als die lamp van allladin :maf: Waahahahaha.... :lol:

Bella_Ghariba
22-05-2004, 10:44
Origineel gepost door Btissama je bedoelt dat wat je ziet wanneer je het koud hebt :D meskina, misschien door middel van pincet eruit halen? :confused: allah chafieha :( kijk naar deze plaatje zij heft wel tepels maar die zijn ingedrukt en dat heeft zij ook precies http://www.zuper.com/veerle/fff_photos/borsten2.jpg

tonymontana
22-05-2004, 10:46
Origineel gepost door Bella_Ghariba http://www.zuper.com/veerle/fff_photos/borsten2.jpg :zweep:

marjam123
22-05-2004, 10:49
Origineel gepost door Bella_Ghariba kijk naar deze plaatje zij heft wel tepels maar die zijn ingedrukt en dat heeft zij ook precies http://www.zuper.com/veerle/fff_photos/borsten2.jpg :rolleyes: kdenk da ze je nu niet meer zo serieus zullen nemen... ;) maar goed... nog veel succes voor je vriendin... xxx

Bella_Ghariba
22-05-2004, 10:50

Origineel gepost door marjam123 :rolleyes: kdenk da ze je nu niet meer zo serieus zullen nemen... ;) maar goed... nog veel succes voor je vriendin... xxx jah ik denk het ook.. maar wrm bestaat deze forum dan om elkaar te helpen... maar ja me vriendin moet het maar afw8en

Pagina's : [1] 2 3