Bekijk originele versie : vriendinnen
Beste vriendinnen je opeens niet meer zien staan als ze een vriendje/ relatie hebben :jammer:
daar word ik echt niet gelukkig van :verdriet:
Origineel gepost door AMAR422
misschien heb je zelf een relatie nodig al is dat haram
Nee dank je, ik blijf liever zoals ik ben ;)
Marrakchia_86
22-05-2004, 10:33
Jah ik heb ook zo een zogenaamde vriende gehad, want vriendin zal ik haar niet meer noemen.
Mouhim ik stelde haar een keer voor aan een goede vriend die een indruk op haar achter liet, dus ik dacht jah waarom niet, als ik hem toch ken, stel ik haar wel even voor....
.... nou sindsdien ik hoor niks van haar en ik zie haar niet meer. Behalve toen ze een keer ruzie hadden en zo, toen mocht ik het gaan oplossen vooor haar en advies geven ze3ma...
... ewa jah dan heb ik weer zo een goed hart om dat te doen. Toen het weer goed was, hoorde ik weer niks van haar en zag ik haar ook niet meer, ondanks IK wel iets van me liet horen....
ZULKE MEIDEN DENKEN ALLEEN MAAR IK IK IK IK... EWA STIK DAN!
Origineel gepost door Marrakchia_86
Jah ik heb ook zo een zogenaamde vriende gehad, want vriendin zal ik haar niet meer noemen.
Mouhim ik stelde haar een keer voor aan een goede vriend die een indruk op haar achter liet, dus ik dacht jah waarom niet, als ik hem toch ken, stel ik haar wel even voor....
.... nou sindsdien ik hoor niks van haar en ik zie haar niet meer. Behalve toen ze een keer ruzie hadden en zo, toen mocht ik het gaan oplossen vooor haar en advies geven ze3ma...
... ewa jah dan heb ik weer zo een goed hart om dat te doen. Toen het weer goed was, hoorde ik weer niks van haar en zag ik haar ook niet meer, ondanks IK wel iets van me liet horen....
ZULKE MEIDEN DENKEN ALLEEN MAAR IK IK IK IK... EWA STIK DAN!
Mijn familie beschouwde haar als een dochter, en nu is ze nergens te bekennen. Voortaan zal ik geen vriendin meer zo vertrouwen en zijn alleen mijn broers en zus mijn naasten. :(
Ik heb er echt geen zin in dat als het uit is dat ze bij mij komt uithuilen. Dan denk ik echt bij mij zelf, eigen schuld. :rolleyes:
Lady_moi
22-05-2004, 12:45
Ik moet eerlijk toegeven ik ken ook meiskes die zo zijn
Maar dan denk ik gewoon
Ahja laat haar ze is verliefd :p
miss_classe
22-05-2004, 16:09
beste vriendinne zijn heeeeeel zeldzaam meid ik spreek
uit ervaring :verdriet:
en iemand die je laat staan voor een jonge noem ik geen
beste vriendin
Origineel gepost door zoya
Beste vriendinnen je opeens niet meer zien staan als ze een vriendje/ relatie hebben :jammer:
ken je haar vriend? ooit gedacht dat hij haar tegenhield?
Ik ken zo'n types die hun vriendin voor hun eigen opeisen, en soms durven meisjes er ni tegenin te gaan
ik zal je vriendin wel zijn ;) ik laat je niet vallen voor een jongen, aangezien ik ze allemaal honden vind :d
Origineel gepost door mazhar
ken je haar vriend? ooit gedacht dat hij haar tegenhield?
Ik ken zo'n types die hun vriendin voor hun eigen opeisen, en soms durven meisjes er ni tegenin te gaan
ik zal je vriendin wel zijn ;) ik laat je niet vallen voor een jongen, aangezien ik ze allemaal honden vind :d
Ik denk niet dat hij haar opeist, zou natuurlijk wel ff uit kunnen zoeken.
maar ik vind het ook wel leuk als jij mijn vriendinnetje bent ;)
Ik denk niet dat hij haar opeist, zou natuurlijk wel ff uit kunnen zoeken.
maar ik vind het ook wel leuk als jij mijn vriendinnetje bent ;)
:D wave 4 zoya :zwaai:
Origineel gepost door Lady_moi
Ik moet eerlijk toegeven ik ken ook meiskes die zo zijn
Maar dan denk ik gewoon
Ahja laat haar ze is verliefd :p
Als het maar nie te lang zo blijft dan oké
CruellaDeVil
22-05-2004, 17:19
ja dat is nu typisch ho's gedrag, als ze vriend hebben kenen ze je niet meer
missie_19
22-05-2004, 17:20
Een vriendin is geen vriendin als ze je laat stikken zodra ze een vriendje heeft
dat zijn dan geen echte vriendinnen voor je meid!!!
denk eerst goed na voordat je je hart deelt met iemand...
praat met je vriendinnen... leg het ze uit... als ze het niet begrijpen dan weet je dat het allemaal nep is... :)
Origineel gepost door sammmy
dat zijn dan geen echte vriendinnen voor je meid!!!
denk eerst goed na voordat je je hart deelt met iemand...
praat met je vriendinnen... leg het ze uit... als ze het niet begrijpen dan weet je dat het allemaal nep is... :)
Of samen verliefd worden :hihi:
Origineel gepost door minora
Of samen verliefd worden :hihi:
:hihi: kan ook ja!!!
alles samen delen.... das nou echte vriendschap....
wat heb ik het toch getroffen met jou drolletje van me... :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.