Bekijk originele versie : Ben JIj bereid.. Marokkaanse jongens of meisjes...
BentDagilia
15-11-2002, 19:47
Aan te spreken op hun gedrag als ze in jouw ogen wat verkeerds doen of heb je er schijt aan....???
Bent Dagilia :zwaai:
Lady_moi
15-11-2002, 19:58
als het mijn vrienden zijn wel of zoals ithrane zei iemand van mn naasten dan zou ik het wel zeggen mmar onbekenden,vreemden denk het nie zullen ze nie leuk vinden denk ik
ligt eraan wie en wat ze doen :D
BentDagilia
15-11-2002, 20:04
Als ik diegene ken dan zal ik hem ook aanspreken maar Ik ben ook zo een persoon die als ik vind dat het te ver ga dat ik er iets van zeg ik kan het gewoon niet laten en meestal hebben ze respect voor je en luisteren ze naar je maar soms kunnen ze je ook uitmaken voor de Vreemdste dingen :D
Bent Dagilia
Nounousa
15-11-2002, 20:06
uuuhhhhh ligt eraan wie het zijn???!!
als een groep jongens een andere jongen in elkaar aan het slaan is, kan ik weinig doen tegen hun, ik zou het hogerop zoeken, bij de politie ofsow, uiteindelijk is dat voor iedereen beter..
maar als bekenden iets doen bij een onschuldig iemand, sow sow dan zeg ik er ZEKER iets van....
wajjoooowwww
jah ik weet niet meestal heb ik zo van boeiuh je doet maar.......
=emsoem=
BentDagilia
15-11-2002, 20:10
Politie zou ik nooit inschakelen.. POlitie is niet bepaald de beste vriend van de Marokkaanse jongeren.. Voorla niet in de grote steden en als ik dat doe soliciteer ik naar de DOODSTRAF bij die jongeren... Dus
Bent Dagilia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.