Bekijk originele versie : Hoe Krijg Ik Een Platte Buik??????
Hoi allemaal,
Ik heb al vanaf jongst af aan last van een hangend buik. Ik heb verschillende methodes geprobeerd maar niets hielp. Heeft iemand een oplossing? Wie o wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
PinkPassion
21-08-2009, 23:11
buikspieroefeningen
Heb ik geprobeerd maar geen effect. Ook in combinatie met goede voeding en sport blijkbaar doe ik iets verkeerd maar weet niet wat.
Experience
22-08-2009, 02:20
Weet je wat je moet doen? :love:
Ga joggen en dan moet je net als die voetballers telkens je benen een voor een heel snel omhoog en omlaag doen. Je voelt het echt branden in je buik en dan gaat het heeeeel snel :o
Faatje_Oost
24-08-2009, 18:37
Dansen dansen dansen en nog eens dansen...
Dat is gwn super leuk en het helpt echt waar!!!
Maar dan ook niet meer zo veel snoepen!!!!
Streetfilosoof
24-08-2009, 18:43
Misschien dat crunches je wel kunnen helpen.
Sparklepop
24-08-2009, 18:50
Hardlopen :D Er is een podcast die heet Start to Run, het is een vrouw die je begeleidt tijdens het rennen je begint bv met een minuut rennen en dan een minuut wandelen en dat bouwt op tot 2 minuten en 3 minuten enz, echt een aanrader!
Moslima4ever
24-08-2009, 18:51
Buikspier oefeningen ;)
veel water drinken
Hardlopen in de park
Experience
26-08-2009, 23:12
Hardlopen :D Er is een podcast die heet Start to Run, het is een vrouw die je begeleidt tijdens het rennen je begint bv met een minuut rennen en dan een minuut wandelen en dat bouwt op tot 2 minuten en 3 minuten enz, echt een aanrader!
Kan je die podcast plaatsen? :o
VERMIJD PRIK EN CHIPS EN DE KILOS VLIEGEN ERAF!! en beweeg natuurlijk oook erbij !!
Sparklepop
27-08-2009, 11:20
Kan je die podcast plaatsen? :o
Je moet ze zoeken op Limewire: Start to run intikken en dan de lessen downloaden van 1-5 km. Maar als dat niet lukt, weet ik niet hoe ik ze moet geven want ze zijn eigenlijk te groot om te mailen :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.