Bekijk originele versie : HTC s740: nieuwe lcd scherm
Salaam,
Wie kan tegen een leuke prijs mijn HTC s740 scherm vervangen, hij is net op de grond gevallen en zit vol barsten.
thitawienInou
22-08-2009, 00:32
Salaam,
Wie kan tegen een leuke prijs mijn HTC s740 scherm vervangen, hij is net op de grond gevallen en zit vol barsten.
waar woon je
buurt van beverwijk = misschien
Dat houdt in dat je een nieuwe scherm moet halen...
112233moh
22-08-2009, 01:55
Wanneer het glas van uw htc S740 is gebroken, heeft u een complete vervanging van het scherm nodig en is dit het juiste product. Het glas en het LCD scherm zijn 1 geheel, en dient dus in zijn geheel te worden vervangen. Ook wanneer het LCD scherm nog wel werkt, is een complete vervanging van het scherm noodzakelijk.Htc S740 is zeer complex toestel, als u niet weet hoe u een onderdeel vervangt, probeert u het dan niet zelf! Dit kan namelijk tot schade aan uw toestel leiden.
Let op: Deze prijs is incl. % 19 btw en excl. montage.De reparatietijd 30 minuten.
Montagekosten zijn € 30.00
Pdatech Mobile Solutions
Tel 0650883539
Wanneer het glas van uw htc S740 is gebroken, heeft u een complete vervanging van het scherm nodig en is dit het juiste product. Het glas en het LCD scherm zijn 1 geheel, en dient dus in zijn geheel te worden vervangen. Ook wanneer het LCD scherm nog wel werkt, is een complete vervanging van het scherm noodzakelijk.Htc S740 is zeer complex toestel, als u niet weet hoe u een onderdeel vervangt, probeert u het dan niet zelf! Dit kan namelijk tot schade aan uw toestel leiden.
Let op: Deze prijs is incl. % 19 btw en excl. montage.De reparatietijd 30 minuten.
Montagekosten zijn € 30.00
Pdatech Mobile Solutions
Tel 0650883539
Bedankt,
Kwam dat ook op het internet tegen ;)
waar woon je
buurt van beverwijk = misschien
Utrecht.
Beverwijk is geen probleem, anders probeer ik morgen de zwarte markt nog.
Dat houdt in dat je een nieuwe scherm moet halen...
Heb je voor mij een nieuwe scherm? :nerd:
thitawienInou
22-08-2009, 14:01
Utrecht.
Beverwijk is geen probleem, anders probeer ik morgen de zwarte markt nog.
probeer maar daar
gewoon afprijzen
probeer maar daar
gewoon afprijzen
Ieder telecom kraampje had geen lcd scherm :maf:
thitawienInou
22-08-2009, 19:09
tuurlijk hebben ze niet, maar kan wel bestellen
112233moh
23-08-2009, 01:49
Bel gwn die man op, de nummer die ik je gaf.. kost je maar 30 euro incl btw..:)
Succes:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.