Bekijk volle/desktop versie : wat was jou laatste smsje van je geliefde



16-01-2010, 20:39

Citaat door UTRECHTER_S:
heeft me vriendin geschreven hahahah hij is goed



1. Ze kan niet eens normaal Nederlands typen.
2. Zo een cliché, afkomstig uit een gedichtenbundel. Sterker nog; internet.

16-01-2010, 20:45



Citaat door Hoefijzertje:
1. Ze kan niet eens normaal Nederlands typen.
2. Zo een cliché, afkomstig uit een gedichtenbundel. Sterker nog; internet.


whuhahahahaha alles is in droom opegagaan meiskinnn HAAHAHAHAH

16-01-2010, 20:50
lukt het schat?

16-01-2010, 21:21
..... Bel me wanneer je wakker bent a.u.b. of meld me en ik bel je wel.. Ik hou van je.
Ben je onse tijd vergeten? Ben je vergeten waar we allemaal naar verlangde je hebt me heel hard geraakt .. en toen ik 1 iets verkeerds zei toen zei je VAL DOOD! Doe dat nou niet voel je me ... begrijp dat je mij helmaal gek maakt. Toen we het over onze kindjes hadden later inshallah dat was toch mooi. Als je tijd nodig hebt dan geef ik je die tijd wel maar wrm ga je bij me weg ik schrijf dit met tranen in me ogen. ...Begrijp me a.u.b en wees niet boos. Denk een beetje aan mij ik zie egt geen toekomst meer voor me zonder jou jij hebt mijn leven bezet jij hebt me verblind en je bent gwn niet meer verliefd op mij! Wrm zo snel?! Ben je je beloftes vergeten? Die ene van mij raak je nooit meer kwijt en ik blijf van jou voor altijd. Fainoema dik beloftes. Dat bedoelde ik met ik voel me zwaar geflesht ma ik weet et al. Je hebt genoeg van mij. Ik hoop je verdere leven het beste tegen zal komen ik gunje iemand die beter is dan mij die is er vast wel! weet je wt er nu allemaal door me heen gaat...? Van alles drm gooi ik er vanalles uit maar voor mij was je egt de enige hoe moet ik nu verder ewa help me dan ... Je zou me tog helpen geef me goeie raad hoe moet ik verder ..... hoe ?? Ik weet dat ik iets verkeerds heb gezegt dat jou heeft geraakt maar jij hebt mij heel diep geraakt jij hebt van alles gedaan om me gek te maken WRM ZO HARD.....? Heb je dan echt geen medelijden met me?!



Dat was het laatste :$ :-(

16-01-2010, 23:53



Citaat door Levens_Genieter:
Wij begrijpen elkaar!

Het is zeker geweldig! Vooral als het oprecht is!

Haha het is mn eerste alhamdoelilah en ik ben ook voor hem de eerste!




Wauwiee ,tbarkellah echt fijn om te horen

Rabbi galilek mohamed djellek.

16-01-2010, 23:56

Citaat door Teletje:
..... Bel me wanneer je wakker bent a.u.b. of meld me en ik bel je wel.. Ik hou van je.
Ben je onse tijd vergeten? Ben je vergeten waar we allemaal naar verlangde je hebt me heel hard geraakt .. en toen ik 1 iets verkeerds zei toen zei je VAL DOOD! Doe dat nou niet voel je me ... begrijp dat je mij helmaal gek maakt. Toen we het over onze kindjes hadden later inshallah dat was toch mooi. Als je tijd nodig hebt dan geef ik je die tijd wel maar wrm ga je bij me weg ik schrijf dit met tranen in me ogen. ...Begrijp me a.u.b en wees niet boos. Denk een beetje aan mij ik zie egt geen toekomst meer voor me zonder jou jij hebt mijn leven bezet jij hebt me verblind en je bent gwn niet meer verliefd op mij! Wrm zo snel?! Ben je je beloftes vergeten? Die ene van mij raak je nooit meer kwijt en ik blijf van jou voor altijd. Fainoema dik beloftes. Dat bedoelde ik met ik voel me zwaar geflesht ma ik weet et al. Je hebt genoeg van mij. Ik hoop je verdere leven het beste tegen zal komen ik gunje iemand die beter is dan mij die is er vast wel! weet je wt er nu allemaal door me heen gaat...? Van alles drm gooi ik er vanalles uit maar voor mij was je egt de enige hoe moet ik nu verder ewa help me dan ... Je zou me tog helpen geef me goeie raad hoe moet ik verder ..... hoe ?? Ik weet dat ik iets verkeerds heb gezegt dat jou heeft geraakt maar jij hebt mij heel diep geraakt jij hebt van alles gedaan om me gek te maken WRM ZO HARD.....? Heb je dan echt geen medelijden met me?!



Dat was het laatste :$ :-(



Ach meskien.. Geef hem een kans!

Dat smsje was zeker 6 smsjes lang

16-01-2010, 23:57

Citaat door Teletje:
..... Bel me wanneer je wakker bent a.u.b. of meld me en ik bel je wel.. Ik hou van je.
Ben je onse tijd vergeten? Ben je vergeten waar we allemaal naar verlangde je hebt me heel hard geraakt .. en toen ik 1 iets verkeerds zei toen zei je VAL DOOD! Doe dat nou niet voel je me ... begrijp dat je mij helmaal gek maakt. Toen we het over onze kindjes hadden later inshallah dat was toch mooi. Als je tijd nodig hebt dan geef ik je die tijd wel maar wrm ga je bij me weg ik schrijf dit met tranen in me ogen. ...Begrijp me a.u.b en wees niet boos. Denk een beetje aan mij ik zie egt geen toekomst meer voor me zonder jou jij hebt mijn leven bezet jij hebt me verblind en je bent gwn niet meer verliefd op mij! Wrm zo snel?! Ben je je beloftes vergeten? Die ene van mij raak je nooit meer kwijt en ik blijf van jou voor altijd. Fainoema dik beloftes. Dat bedoelde ik met ik voel me zwaar geflesht ma ik weet et al. Je hebt genoeg van mij. Ik hoop je verdere leven het beste tegen zal komen ik gunje iemand die beter is dan mij die is er vast wel! weet je wt er nu allemaal door me heen gaat...? Van alles drm gooi ik er vanalles uit maar voor mij was je egt de enige hoe moet ik nu verder ewa help me dan ... Je zou me tog helpen geef me goeie raad hoe moet ik verder ..... hoe ?? Ik weet dat ik iets verkeerds heb gezegt dat jou heeft geraakt maar jij hebt mij heel diep geraakt jij hebt van alles gedaan om me gek te maken WRM ZO HARD.....? Heb je dan echt geen medelijden met me?!



Dat was het laatste :$ :-(


Je zit in de verkeerde topic lieve schat. Dit moet je bij Verhalenrubriek zetten

16-01-2010, 23:58

Citaat door Prinsesje_N:
Ach meskien.. Geef hem een kans!

Dat smsje was zeker 6 smsjes lang


Hmm, sorry hoor meiské. Maar jij weet niet wat hij gezegd heeft, en wat er allemaal speelt. Dus vind niet dat jij kunt zeggen, dat zij hem een kans moet geven. Vind je niet?

17-01-2010, 00:06
Agh..

17-01-2010, 00:19

Citaat door streetsusa:
Je zit in de verkeerde topic lieve schat. Dit moet je bij Verhalenrubriek zetten



Mischien was het wel een heel lange sms?

17-01-2010, 00:20

Citaat door Juszt___Iki:
Hmm, sorry hoor meiské. Maar jij weet niet wat hij gezegd heeft, en wat er allemaal speelt. Dus vind niet dat jij kunt zeggen, dat zij hem een kans moet geven. Vind je niet?



Hoe ik dat smsje zo lees zit zij fout en niet hij. Hij zegt toch je had mij beloofd mij niet te verlaten. Maar allahoe3lem wat er tussen hun speelt dat weet ik natuurlijk niet..

Dat weet alleen zij


17-01-2010, 00:22

Citaat door Prinsesje_N:
Mischien was het wel een heel lange sms?


Hahahaha... geloof je dat nou werkelijk zelf?

17-01-2010, 00:23


Zonder jou hoef het voor mij niet meer.

10 dagen later had ze zelfmoord gepleegd.

17-01-2010, 00:25

Citaat door streetsusa:
Hahahaha... geloof je dat nou werkelijk zelf?


Haha trutje

17-01-2010, 00:40

Citaat door Prinsesje_N:
Hoe ik dat smsje zo lees zit zij fout en niet hij. Hij zegt toch je had mij beloofd mij niet te verlaten. Maar allahoe3lem wat er tussen hun speelt dat weet ik natuurlijk niet..

Dat weet alleen zij



Wat er tussen hen speelt, weet je inderdaad niet. Vandaar Mn reactie.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62