Bekijk originele versie : Ghosts..........????
Geloven jullie al die verhaaltjes over geesten en djins......
Ik eerlijk gezegd niet .......... :o :o :o
Jullie zullen er wel kennen??Zet ze hier dan maar... ;) ;)
xxxxMoge Allah ons ver van het kwade houden......
http://www.cyber-cards.net/images/cards/holidays/halloween/animated_ghost1.gif
Lady_moi
15-11-2002, 18:47
WOELAH IK GELOOF DAAR ECHT IN INT BEGIN GELOOFDE IK ER OOK NIE IN TOT IK HETZELF HEB MEEGEMAAKT NU 1WEEK GELEDEN
Origineel gepost door lady_moi
WOELAH IK GELOOF DAAR ECHT IN INT BEGIN GELOOFDE IK ER OOK NIE IN TOT IK HETZELF HEB MEEGEMAAKT NU 1WEEK GELEDEN
wollah?????? :eek: :eek:
SaraZena
15-11-2002, 18:50
hou op schei uit!!
Ik heb een boek geleend, het heet de minares van de duivel.
Ik heb 1 hoofdstuk gelezen en heb dat boek toen meteen weggesmeten.
doodeng vond ik het!
Ik geloof er zeker in en daarom vind ik het eng.
Origineel gepost door sabrinat
hou op schei uit!!
Ik heb een boek geleend, het heet de minares van de duivel.
Ik heb 1 hoofdstuk gelezen en heb dat boek toen meteen weggesmeten.
doodeng vond ik het!
Ik geloof er zeker in en daarom vind ik het eng.
wat voor een boek is dat???
Lady_moi
15-11-2002, 18:53
verleden week was ik met een paar vriendinnen in de gang van onze school aan het rondhangen,tijdens de pauze.Dat mag normaal niet en het gebouw was dus leeg.We wouden de klas ingaan maar het was op slot dus mijn vriendinnen besloten om voor de lol geesten te gaan oproepen.Vlak nadat ze hen hadden opgeroepen waaide de deur van ons klas open en sprong het licht aan(DE DEUR WAS OP SLOT!)Wayow ik wete nie hoe ik het deed maar ik rende echt het gebouw uit en mn vriendinnen natuurlijk ook.Toen we wat kalmer waren geworden keerden we terug om te kijken wie?of wat er is in onze klas we slopen dus heel zachtjes en ineens van op een afstand zien we weer de deur dichtklappen!Weer renden we hard weg.Toen alle leerlingen na de pauze hun klas ingingen gebeurde er in ons klas vanalles de strijkijzer viel van de kast,stapels boeken vielen van de tafel,mijn gsm waarvan de batterij plat was,was ineens weer herlaad echt niemand voelde zich op zn gemak nu lezen we allemaal koran voordat we de klas ingaan en nu gata het beter.Gelukkig zijn er alleen vreemdelingen op onze school.elmohim dat was het zoal
verleden week was ik met een paar vriendinnen in de gang van onze school aan het rondhangen,tijdens de pauze.Dat mag normaal niet en het gebouw was dus leeg.We wouden de klas ingaan maar het was op slot dus mijn vriendinnen besloten om voor de lol geesten te gaan oproepen.Vlak nadat ze hen hadden opgeroepen waaide de deur van ons klas open en sprong het licht aan(DE DEUR WAS OP SLOT!)Wayow ik wete nie hoe ik het deed maar ik rende echt het gebouw uit en mn vriendinnen natuurlijk ook.Toen we wat kalmer waren geworden keerden we terug om te kijken wie?of wat er is in onze klas we slopen dus heel zachtjes en ineens van op een afstand zien we weer de deur dichtklappen!Weer renden we hard weg.Toen alle leerlingen na de pauze hun klas ingingen gebeurde er in ons klas vanalles de strijkijzer viel van de kast,stapels boeken vielen van de tafel,mijn gsm waarvan de batterij plat was,was ineens weer herlaad echt niemand voelde zich op zn gemak nu lezen we allemaal koran voordat we de klas ingaan en nu gata het beter.Gelukkig zijn er alleen vreemdelingen op onze school.elmohim dat was het zoal
da meende ni??????? :eek: :eek: :eek:
SaraZena
15-11-2002, 19:01
Origineel gepost door Marocca
wat voor een boek is dat???
het gaat over djins en shour en zo, het speelt zich af in marokko.
als je er tegen kan moet je dat boek zeker halen bij de bieb.
de auteur is volgens mij naima (el) bezzaz of zo iets.
groetjes sabrinat :zwaai:
Lady_moi
15-11-2002, 19:01
jammer genoeg is het wel waar
SweetRose
15-11-2002, 19:03
:lol:
euhm..sinterklaas heeft mij EINDELIJK de fisher-price keuken gebracht die ik altijd al wou :melig: hhaahah
Lady_moi
15-11-2002, 19:05
lach maar :kwaad: die dingen zijn niet om mee te lachen.Ik ben heel serieus.Ik geloofde het ook nie tot ik er zelf mee te maken had.ik weet dat het heel haram is wat ze hebben gedaan.Maar nu moeten we de gevolgen er van maar meedrage
Origineel gepost door sabrinat
het gaat over djins en shour en zo, het speelt zich af in marokko.
als je er tegen kan moet je dat boek zeker halen bij de bieb.
de auteur is volgens mij naima (el) bezzaz of zo iets.
groetjes sabrinat :zwaai:
lach maar :kwaad: die dingen zijn niet om mee te lachen.Ik ben heel serieus.Ik geloofde het ook nie tot ik er zelf mee te maken had.ik weet dat het heel haram is wat ze hebben gedaan.Maar nu moeten we de gevolgen er van maar meedrage
ik weet het meid..... :rolleyes: ik heb het ook 100den keren gedaan :(
Lady_moi
15-11-2002, 19:26
leuk dan begrijpen we mekaar
leuk dan begrijpen we mekaar
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.