Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand die verstand heeft van pc's?

Pagina's : [1] 2

prodent
21-08-2009, 12:03

Ik kom nog wel in mijn hotmail,maar om een mailtje te openen of te verwijderen lukt niet meer. Niets reageert meer,wie weet aan wat dit ligt?

Naam_kwijt
21-08-2009, 12:30
Probeer je cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen...

prodent
21-08-2009, 13:01
wat zijn coockies?

Berkanniia
21-08-2009, 13:18
Kijk in je pm meid

prodent
21-08-2009, 13:19

Dankjewel vooe je hulp,ik ga het nu meteen proberen.

Berkanniia
21-08-2009, 13:20
Dankjewel vooe je hulp,ik ga het nu meteen proberen. graag gedaan meid

prodent
21-08-2009, 13:23
Ja hij doet het eindelijk weer,heel erg bedankt voor je hulp :kus:

Naam_kwijt
21-08-2009, 13:39
Mooi zo dat het gelukt is. Maar waarom is dit via pm gegaan? Anderen die hetzelfde probleem hebben zouden er ook wat aan kunnen hebben...

--Angel--
21-08-2009, 15:03
Mooi zo dat het gelukt is. Maar waarom is dit via pm gegaan? Anderen die hetzelfde probleem hebben zouden er ook wat aan kunnen hebben... Bovenaan op je internetbrowser heb je staan: Voor mensen met Internet Explore. Voor Mozilla firefox is anders! bestand bewerken beeld favorieten extra help. Als je op extra klikt dan op internet-opties Tabblad algemeen staat ergens browser geschiedenis of tijdelijke internetbestanden ( bij iedere versie staat er wat anders ) dan klik je op verwijderen dan vink je tijdelijke internetbestanden ( ook genoemd Cashe ) en Cookies ook aanvinken. (Cookies = iedere site die je bezoekt slaat internet explore de deeltjes van de site op, dus als je weer de volgende keer weer naar dezelfde site gaat. Zoekt hij eerst in zijn geheugen op of hij die daar kan vinden. Als dat zo is dan opent hij die opgeslagen bestandjes van de site, zoniet gaat hij de site ophalen ) en dan klik je op verwijderen. Dan heb je de cashe en Cookies verwijderd. Het is wel goed om na een bepaalde tijd ze te verwijderen. want als je dat niet doet heb je vaak de kans dat je een verouderde site opent. Je kunt ook op F5 van je toetsenbord klikken dan ververs je je pagina. Nou heb het een beetje proberen uit te leggen. kan zijn dat er mensen er helemaal niks van snappen. Mijn excusses ervoor. ben niet een van de beste met uitleggen.:goedzo:

Berkanniia
21-08-2009, 15:07
Mooi zo dat het gelukt is. Maar waarom is dit via pm gegaan? Anderen die hetzelfde probleem hebben zouden er ook wat aan kunnen hebben... Het is uitgelegd door mijn lieftallige nichtje!:goedzo: Doe altijd pmen als iemand hulp nodig heeft.;)

--Angel--
21-08-2009, 15:10
Het is uitgelegd door mijn lieftallige nichtje!:goedzo: Doe altijd pmen als iemand hulp nodig heeft.;) Heb ik van jou geleerd Lieverd. Wist al datje geen zin had om heel die uitleg te geven, daarm voor jou gedaan :kus: :goedzo:

prodent
21-08-2009, 18:37
Ik kan weer niet mijn mailtjes openen :(

Naam_kwijt
21-08-2009, 18:42
Nou heb het een beetje proberen uit te leggen. kan zijn dat er mensen er helemaal niks van snappen. Mijn excusses ervoor. ben niet een van de beste met uitleggen.: Je hebt het niet beter dan ik kunnen uitleggen...;)

Naam_kwijt
21-08-2009, 18:44
Ik kan weer niet mijn mailtjes openen :( Welke versie internet explorer heb je? kijk hiervoor in het menu "help" en dan "over Internet Explorer" welke versie je hebt. Dan kunnen we je makkelijker van een oplossing voorzien..

prodent
21-08-2009, 20:18

misschien heel dom maar hoe kom ik bij menu?

Pagina's : [1] 2