Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ambities

Lastig
21-08-2009, 03:39

Mensen, hebben jullie ambities om een bedrijf op te starten? Zo ja, in welke sector, richting, of is het een compleet nieuw bedrijf met een nieuw concept? Ik zou bedrijven kunnen openen met een paar mooie concepten namelijk maar ik wil graag weten of jullie die ook hebben.

pikantje_
21-08-2009, 03:53
gekkie nog wkkr joh :hihi:

Lastig
21-08-2009, 04:05
gekkie nog wkkr joh :hihi: hoi.... ja nog wakker, laat opgestaan vandaag jij ook?

pikantje_
21-08-2009, 04:08
ja me2 geen slaaap :o maar ik ga er nu toch wel vandoor moet morgen vroeg op.. spr je nog inshallah welteruste!

fadoria
21-08-2009, 08:14

Mensen, hebben jullie ambities om een bedrijf op te starten? Zo ja, in welke sector, richting, of is het een compleet nieuw bedrijf met een nieuw concept? Ik zou bedrijven kunnen openen met een paar mooie concepten namelijk maar ik wil graag weten of jullie die ook hebben. Hoe bedoel je, wil je inversteren?

Lastig
21-08-2009, 23:35
Hoe bedoel je, wil je inversteren? Nee, ik vraag het uit nieuwsgierigheid, of er veel Marokkanen zijn met ondernemingszin, omdat het helaas nog niet veel voorkomt.

fadoria
22-08-2009, 05:09
Nee, ik vraag het uit nieuwsgierigheid, of er veel Marokkanen zijn met ondernemingszin, omdat het helaas nog niet veel voorkomt. Dan ken jij niet veel Marokkanen. In mijn netwerk is 1 op de 4 van Marokkaanse afkomst (vastgoed, diverse dienstverleningen, supermarkten, importeurs etc.)

Lastig
22-08-2009, 16:23
Dan ken jij niet veel Marokkanen. In mijn netwerk is 1 op de 4 van Marokkaanse afkomst (vastgoed, diverse dienstverleningen, supermarkten, importeurs etc.) oke, misschien is het aan het opkomen. Is dat een Marokkaans netwerk waar je het over hebt? Zo niet, bestaat dat al wel, een Marokkaans zakennetwerk/organisatie?

fadoria
22-08-2009, 17:05
oke, misschien is het aan het opkomen. Is dat een Marokkaans netwerk waar je het over hebt? Zo niet, bestaat dat al wel, een Marokkaans zakennetwerk/organisatie? Misschien een idee om een Quality Network for Moroccans op te starten ;)

Lastig
22-08-2009, 17:52
Misschien een idee om een Quality Network for Moroccans op te starten ;) Zeker weten. Maar dat wil ik pas doen als ik succesvol ben. Ik ben van plan succesvol te worden en daarmee half Marokko op te kopen