Bekijk originele versie : doodstraf
hoi allemaal
ik wil het even over de doodstraf hebben met jullie omdat ik gemerkt heb dat er veel meningen over zijn..vaak worden er mensen onschuldig gedood en de dader leeft gewoon verder en daarom is mijn vraag aan jullie : vinden jullie dat ze de doodstraf hier in nederland weer moeten aanschaffen? zo ja of nee waarom ?? xx moi :zwaai:.
NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 18:05
In sommige gevallen wel en andere gevallen ook weer niet!!!! en nederland is daar ook een beeetje te dom voor vind ik want ze maken veel fouten in dat soort dingen!!!!!
mimi_tangaouia
15-11-2002, 18:06
ff een andere vraag wanneer is de doodstraf terecht??
doodstraf is moord en moord is haram??
NaDoR.ZiNa
maar jah de egte dader wordt wel gestraft door de enige die daar eigenlijk over mag oordelen!!!!!
Onslaught
serieus, als er onschuldige dood gaat dan wens ik hem terug met de dragonballs dus:D :D
soumaya1
15-11-2002, 18:09
Origineel gepost door independent
hoi allemaal
ik wil het even over de doodstraf hebben met jullie omdat ik gemerkt heb dat er veel meningen over zijn..vaak worden er mensen onschuldig gedood en de dader leeft gewoon verder en daarom is mijn vraag aan jullie : vinden jullie dat ze de doodstraf hier in nederland weer moeten aanschaffen? zo ja of nee waarom ?? xx moi :zwaai:
ik ben tegen en voor de doodsstraf, waarom wel, in sommige gevallen vindik dat de doodstraf mag, als het om onschuldige kindjes gaat, zoals die yasmina toen hier in utrecht die was vermoord, door haar buurjongen, dan heb ik wel die moet de doodstraf hebben! en waarom niet, omdat het haram is en wij niet voor god mogen en kunnen spelen!
mimi_tangaouia
15-11-2002, 18:12
Ik geloof in allah ( swt) en ik geloof dat allah iedereen zal straffen voor zijn daden en natuurlijk mag iemand wel gestraft worden voor zijn daden maar niet met de dood
laat diegen maar lekker opgesloten worden in een kamer van 2 bij 2 laat hem lekker lijden maar met de doodstraf mmerkt die gene er niks van, je krijgt een spuitje of een shock en je bent weg een fractie van een paar seconden diegene lijd er dan niet onder
Origineel gepost door angel21
Ik ben tegen doodstraf, waarom, heel simpel het is niet menselijk. Als iemand een strafbare feit heeft gepleegd, dan moet die persoon inderdaad straf krijgen. Maar waarom zou je iemands leven moeten ontnemen? Die persoon zal gestraft worden in het hiernamaals, indien hij/zij schuldig is.
Ik vind dat je het recht niet in eigen handen moet nemen.
Ik ben ook tegen de doodstraf, zelfde redenen als die van angel21. Ik vind dat je iemands leven niet mag ontnemen, dat mag alleen Allah doen. Ik kan me voorstellen dat een ongelovige er anders over denkt, omdat het geloof dan geen rol speelt maar alleen de vergelding, maar ook al zou ik in de schoenen van een ongelovige staan dan nog zou ik het afkeuren.
Hmm, voor of tegen. Soms voor. Soms tegen. Het lijkt mij hier in Nederland alleen moelijk om een beul aan te stellen. Iemand moet het doen, maar zou jij solliciteren op die vacature? Ikke niet.
soumaya1
15-11-2002, 18:15
Origineel gepost door Junkie
Hmm, voor of tegen. Soms voor. Soms tegen. Het lijkt mij hier in Nederland alleen moelijk om een beul aan te stellen. Iemand moet het doen, maar zou jij solliciteren op die vacature? Ikke niet.
IK WEL !!!!! :D ;)
soumaya1
15-11-2002, 18:16
Origineel gepost door Onslaught
:D :zwaai: :zwaai:
Onslaught
15-11-2002, 18:18
???????????????.................:boogie:
soumaya1
15-11-2002, 18:18
Origineel gepost door Onslaught
???????????????.................:boogie: :D :D :boogie:
Onslaught
15-11-2002, 18:21
huh?.................:(........................... ...:boogie:..........:D
Onslaught
15-11-2002, 18:24
oke sorry kadir:(:(:(:(:( dammmmmmmm pfffffffffffff mensen zeg altijd te serieus, maar ja is goed kadir, maar zals de ander al zeiden er is een die oordeelt dus wij hoeven of mogen helaam niet mensen te doden, maar ja dat is een gevoel wat mensen graag willen doen als ze wraak willen of een bepaald emotie hebben, en detruc is leer er mee om te gaan want, iemand doden is haram , maar ik ga we weg want je mag niet hier leuk doen:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.