Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil graag Arabisch leren. [Tetouan]

Pagina's : [1] 2

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 22:45

Kan iemand me daarbij helpen :o. In Marokko woon ik in Martil/Tetouan, dus ik zou het graag willen leren :o. (Ben zelf Berbers). Alvast héél erg bedankt :sjans:

zin_ariffie
20-08-2009, 22:50
mischienie vaker naar buiten gaan in titawin:o

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 22:56
mischienie vaker naar buiten gaan in titawin:o Altijd toch :ego: . Maar ben dit jaar niet gegaan. Als ik volgend jaar ga InschaAllah wil ik het kennen. :o

zin_ariffie
20-08-2009, 23:00
Altijd toch :ego: . Maar ben dit jaar niet gegaan. Als ik volgend jaar ga InschaAllah wil ik het kennen. :o thuis zitten is soms ook goed hoor:o Ikke lekker wel gegaan:banana: InshaAllah, het is binnen een maand te leren stelt niet veel voor:hadj:

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 23:03

thuis zitten is soms ook goed hoor:o Ikke lekker wel gegaan:banana: InshaAllah, het is binnen een maand te leren stelt niet veel voor:hadj: Maak me maar jaloers. :( Waar woon je in Tetouan? Haha oké, stelt me gerust. :maf2:

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 23:05
Ik heet - Ana smiti.. Ik ben ... jaar oud - Ana 3endi .. sna Ik kan niet zo goed Arabisch - Ana mat3rafsh l3arbiya bezaf Ik kom uit Nederland - Ana f hollanda Ik ben hier met mijn vader, moeder, zusje - Waar kom je vandaan? - Waar woon je? Waar ligt dat? - Hoe gaat het met je? - Kif ntina labas? Wat heb je gedaan vandaag? Wat is er met je?- Wat is er gebeurd? - Hoeveel kost die/dat? - Alvast bedankt voor diegene die dit kan vertalen/verbeteren :o . Let niet op het scheve Arabisch die ik daar getypt heb haha :hihi:

zin_ariffie
20-08-2009, 23:06
Maak me maar jaloers. :( Waar woon je in Tetouan? Haha oké, stelt me gerust. :maf2: Nederland is ook leuk hoor:o ik in tetouan, nee ik kom graag in de rif, hoceima, bouqana en ga maar door.:o Zullen we hier tegen mekaar praten:)

zin_ariffie
20-08-2009, 23:09
Ik heet - Ana smiti.. Ik ben ... jaar oud - Ana 3endi .. sna Ik kan niet zo goed Arabisch - Ana mat3rafsh l3arbiya bezaf Ik kom uit Nederland - Ana f hollanda Ik ben hier met mijn vader, moeder, zusje - ana rani hna mha ba, ma oegtie Waar kom je vandaan? - mnin zitie Waar woon je? fien ka tsken Waar ligt dat? - fien zaat hadie Hoe gaat het met je? - Kif ntina labas? Wat heb je gedaan vandaag? snoe dirty ha nher Wat is er met je?- Wat is er gebeurd? - Hoeveel kost die/dat? - mshal katdir hadie Alvast bedankt voor diegene die dit kan vertalen/verbeteren :o . Let niet op het scheve Arabisch die ik daar getypt heb haha :hihi: .

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 23:13
Nederland is ook leuk hoor:o ik in tetouan, nee ik kom graag in de rif, hoceima, bouqana en ga maar door.:o Zullen we hier tegen mekaar praten:) Ahzo oké, en nee Nederland is niet leuk. :moe: Mijn beide ouders komen uit Hoceima, maar ben er nog nooit geweest, schande he. :jammer:

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 23:14
. Aah dankjewel! Ik ga het opslaan in Word :hihi: Choukran! :o

zin_ariffie
20-08-2009, 23:16
Ahzo oké, en nee Nederland is niet leuk. :moe: Mijn beide ouders komen uit Hoceima, maar ben er nog nooit geweest, schande he. :jammer: wel leuk:o Zo veel zijn weg en komen nooit terug:traan1: Ze hebben de rif achtergelaten:huil: maar je wilt geen arabisch praten om te leren voor beiden?

-SUMMERCHICK.
20-08-2009, 23:18
wel leuk:o Zo veel zijn weg en komen nooit terug:traan1: Ze hebben de rif achtergelaten:huil: maar je wilt geen arabisch praten om te leren voor beiden? Ja erg he. :jammer: Maar ik wil wel gaan Inscha'Allah, lijkt me supermooi :o . En hoe bedoel je? Leren praten voor beiden?

zin_ariffie
20-08-2009, 23:24
Ja erg he. :jammer: Maar ik wil wel gaan Inscha'Allah, lijkt me supermooi :o . En hoe bedoel je? Leren praten voor beiden? InshaAllah:o gewoon ik ben ook geen arabtalige deskundige:haha: misschien weet jij dingen ik niet weet:o

-SUMMERCHICK.
21-08-2009, 11:41
InshaAllah:o gewoon ik ben ook geen arabtalige deskundige:haha: misschien weet jij dingen ik niet weet:o Ik denk niet dat je veel aan mijn Arabisch zult hebben :gniffel: uppp Dankje voor het uppen :o.

zin_ariffie
21-08-2009, 13:46

Ik denk niet dat je veel aan mijn Arabisch zult hebben :gniffel: Dankje voor het uppen :o. dan houdt het op:o

Pagina's : [1] 2