Bekijk originele versie : vraag aan de boyz
stel dat je een vriendin heb en je trouwt met haar....
maar op de huwlijksnacht bloed ze niet
ze beweert wel dat ze maagd was ....
zou je haar dan geloven of niet...en wat zou je doen??.
Origineel gepost door independent
zou je haar dan geloven of niet...en wat zou je doen??
salam
Ik geloof haar want waarom ben je dan met elkaar getrouwd als er geen vertrouwen is en bovendien ALS ze liegt dan is Allah getuige over haar en zal zij rekenschap daarover moeten leggen................en trouwens niet elke meid die maagd is bloed bij de ontmaagding
Er wordt ook wel verteld dat jongens/mannen het kunne voelen of een vrouw ontmaagd is ofniet, ondanks het bloeden of het niet bloeden, maar is dat ook waar (Jongens/Mannen?)
Onslaught
15-11-2002, 18:09
ja weet ik veel toen ik me zoon krijg trunk ik wist neit eens dat ik het met bulma had gedaan dus:D hahaha
Origineel gepost door Onslaught
ja weet ik veel toen ik me zoon krijg trunk ik wist neit eens dat ik het met bulma had gedaan dus:D hahaha
whahahaha gekkie :D
Origineel gepost door abdelsamad
ook al als mijn vrouw niet bloedt dan zou ik niet het ergste denken en ik vertrouw haar dus waarom zou ik haar niet geloven
zo hoort het..... ;) ;)
Het maagdenvlies kan al eerder kapot zijn gegaan, bijvoorbeeld bij paardrijden of bij turnen. Ik noem maar wat voorbeelden op.
Als mensen dus zeggen dat je het bij een meid kan is dat bullshit.
Bewijs maar dat zij eerder het bed met iemand anders heeft gedeeld. Ze kan zeggen dat het bij iets anders is gebeurt.
Als je van iemand houdt dan maakt dat beetje bloed niet uit, als jullie maar gelukkig worden.
Allah, de almachtige en barmhartige, zal het oordelen wel voor zijn rekening nemen.
appie.
maar niet ieder kersversebruid bloed bij de 1e keer!!!!!
ik heb voor c gekozen
en ookal zal ze niet maagd zijn ik zal haar dan accepteren iedereen maakt toch welleens een misstap????
=emsoem=
3la domme vraag, ik breng haar terug naar haar ouders zolang de garantie geldig is!
CLeOpaTrA01
15-11-2002, 23:31
Origineel gepost door Teaser
3la domme vraag, ik breng haar terug naar haar ouders zolang de garantie geldig is!
shame on u... :o
hopelijk zullen de meeste handelen zoals de meeste manne tot nu toe hebben gereageerd... :)
BIG KIZZAAAA CLEO...
het kan me sowieso niet schelen of ze wel of niet bloed...ik wil geen bloed in mn bed hebben...;) maar ik heb C gekozen
PABLO_ESCOBAR
16-11-2002, 01:24
Origineel gepost door independent
zou je haar dan geloven of niet...en wat zou je doen??
Je slaat haar toch gewoon een bloedneus man dan bloed ze vanzelf :D
Ik wil graag met een ex h.o.e.r trouwen.
ik weet zeker dat ik er hassanaats voor krijg, als ik met zon meisje trouw
Origineel gepost door TNAwie
Ik wil graag met een ex h.o.e.r trouwen.
ik weet zeker dat ik er hassanaats voor krijg, als ik met zon meisje trouw
is dit een tnawie praatje.......... :rolleyes: :p :D
=emsoem=
kijk een vraag voor jullie
als ze heeft gebloedt weetje wel dat moet je dat bloed op vangen in een kleed en dat moet je dan aan je moeder en schoonmoeder enz laten zien he wie gaat dat doen??????
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.