Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand uit marokko halen

Ninadeballerina
20-08-2009, 18:11

wat is de procedure om te trouwen met iemand van marokko ?

dounia123
20-08-2009, 18:26
heeft iemand jou kunnen inpalmen met zoete woordjes, na die weekjes marokko?? wacht maar met trouwen, tot je beetje nuchter bent.. is maar een tip hé

zin_ariffie
21-08-2009, 00:11
heeft iemand jou kunnen inpalmen met zoete woordjes, na die weekjes marokko?? wacht maar met trouwen, tot je beetje nuchter bent.. is maar een tip hé jij snapt het:o

miszbrunetje
21-08-2009, 00:31
Hahahaha :hihi:

Ninadeballerina
22-08-2009, 17:30

heeft iemand jou kunnen inpalmen met zoete woordjes, na die weekjes marokko?? wacht maar met trouwen, tot je beetje nuchter bent.. is maar een tip hé Ik heb niet om je advies gevraagd, maar of je de procedure kent

zin_ariffie
22-08-2009, 18:03
Ik heb niet om je advies gevraagd, maar of je de procedure kent ik ken het:o

princess3
22-08-2009, 18:07
Hij moet daar inburgeringstest doen ofzo, jij moet beschikken over een bepaald inkomen en een eigen huis..Dats t enige wat ik weet van die hele procedure :hihi: Waarom ga jij niet naar Marokko :banana:

zin_ariffie
22-08-2009, 18:11
beiden 21 jaar of ouder beiden gehuwd of partnerschap inkomen minimaal 1476 netto minimaal jaarcontract examen voor taal afleggen(1 jaar geldig na behalen)

NiceMocro23
22-08-2009, 18:15
ik ken de procedure procedure gaat als volgt - inburgeren in land van herkomst, dat wil zeggen buitenlandse partner moet eerst taal leren en nederlandse gebruiken dan test afleggen bij nl ambassade in rabat kosten 400 euro -daarna machtiging tot voorlopig verblijf procedure kosten daarvan zijn 800 euro dit duurt ongeveer 6 maanden dan krijgt je partner een visum van 90 dagen bij nl ambassade in rabat. eenmaal hier aangekomen moet je direct naar de gemeente om jouw partner in te schrijven bij jou adres daarna krijg je bericht van de IND dat je bij hun langs moet komen. Buitenlandse partner krijgt dan eerste voorlopige verblijfsvergunning kosten 188 euro dit wordt nog 2 keer herhaald 1 keer per jaar na 3 jaar is jouw man een Nederlander of hij of jij dat nog willen tegen die tijd is nog maar de vraag. beter micro krediet aanvragen en eigen zaak in marokko beginnen of niet soms dit geintje kost je toch namelijk al met al shi 2000 euro en daar krijg je een hoop regenachtige kutdagen voor terug, een leven vol uitmelking door de belastingdienst en geweldige opmerkingen van je medeburgers... want wat blijkt na deze hele ingewikkelde en dure procedure ben je dan eindelijk nederlands staatsburger op papier, maar op straat ben je nog steeds de buitenlander voordat je maar ook ene cent had uitgegeven aan die rot procedure, beetje triest he

zin_ariffie
22-08-2009, 18:19
ik ken de procedure procedure gaat als volgt - inburgeren in land van herkomst, dat wil zeggen buitenlandse partner moet eerst taal leren en nederlandse gebruiken dan test afleggen bij nl ambassade in rabat kosten 400 euro -daarna machtiging tot voorlopig verblijf procedure kosten daarvan zijn 800 euro dit duurt ongeveer 6 maanden dan krijgt je partner een visum van 90 dagen bij nl ambassade in rabat. eenmaal hier aangekomen moet je direct naar de gemeente om jouw partner in te schrijven bij jou adres daarna krijg je bericht van de IND dat je bij hun langs moet komen. Buitenlandse partner krijgt dan eerste voorlopige verblijfsvergunning kosten 188 euro dit wordt nog 2 keer herhaald 1 keer per jaar na 3 jaar is jouw man een Nederlander of hij of jij dat nog willen tegen die tijd is nog maar de vraag. beter micro krediet aanvragen en eigen zaak in marokko beginnen of niet soms dit geintje kost je toch namelijk al met al shi 2000 euro en daar krijg je een hoop regenachtige kutdagen voor terug, een leven vol uitmelking door de belastingdienst en geweldige opmerkingen van je medeburgers... want wat blijkt na deze hele ingewikkelde en dure procedure ben je dan eindelijk nederlands staatsburger op papier, maar op straat ben je nog steeds de buitenlander voordat je maar ook ene cent had uitgegeven aan die rot procedure, beetje triest he liefde laat je soms gekke dingen doen:o echte liefde en geen papieren liefde. Hoeveel deden wel geen moeite voor hun partner eenmaal hier:jammer: Liefde halen uit marokko blijft gokken

Ninadeballerina
24-09-2009, 14:20
Hij moet daar inburgeringstest doen ofzo, jij moet beschikken over een bepaald inkomen en een eigen huis..Dats t enige wat ik weet van die hele procedure :hihi: Waarom ga jij niet naar Marokko :banana: uahaha neee wat ga ik daar doen ! :maf: de koeien staan te melken ? :hihi: neej ik vroeg het vanwege een disscussie die ik had met een persoon over hoe het nou zit met trouwen met iemand vanuit het buitenland, maar ik wist zelf niet hoe het zat

Ninadeballerina
24-09-2009, 14:23
ik ken de procedure procedure gaat als volgt - inburgeren in land van herkomst, dat wil zeggen buitenlandse partner moet eerst taal leren en nederlandse gebruiken dan test afleggen bij nl ambassade in rabat kosten 400 euro -daarna machtiging tot voorlopig verblijf procedure kosten daarvan zijn 800 euro dit duurt ongeveer 6 maanden dan krijgt je partner een visum van 90 dagen bij nl ambassade in rabat. eenmaal hier aangekomen moet je direct naar de gemeente om jouw partner in te schrijven bij jou adres daarna krijg je bericht van de IND dat je bij hun langs moet komen. Buitenlandse partner krijgt dan eerste voorlopige verblijfsvergunning kosten 188 euro dit wordt nog 2 keer herhaald 1 keer per jaar na 3 jaar is jouw man een Nederlander of hij of jij dat nog willen tegen die tijd is nog maar de vraag. beter micro krediet aanvragen en eigen zaak in marokko beginnen of niet soms dit geintje kost je toch namelijk al met al shi 2000 euro en daar krijg je een hoop regenachtige kutdagen voor terug, een leven vol uitmelking door de belastingdienst en geweldige opmerkingen van je medeburgers... want wat blijkt na deze hele ingewikkelde en dure procedure ben je dan eindelijk nederlands staatsburger op papier, maar op straat ben je nog steeds de buitenlander voordat je maar ook ene cent had uitgegeven aan die rot procedure, beetje triest he Dankjewel voor de informatie :goedzo:

brunette
24-09-2009, 14:35
het is echt onbegonnen werk geworden.en de eisen worden jaarlijks zwaarder.