Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is er nog maagd?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

gasni_rajel
15-11-2002, 16:20

Hai meiden, Hoor geregeld dat meiden ontmaagd zijn e.d. (kan soms mijn oren niet geloven!!!) en vraag me dus af of er hier meiden komen die al ontmaagd zijn.... En o ja voor de boys, wie is er nog maagd? (de manier van het stellen van de vragen, zegt genoeg over de verhouding jongen/meisje!!!!!) assalaam oe ailakoum p.s. Ben zelf maagd en I'm proud to be one!!!!!!!!! :strik:

jimpie
15-11-2002, 16:46
Daar gaan we weer.. Ik heb weer gestemd!

jawhara1
16-11-2002, 09:48
had je nooit gedacht dat sommige ontmaagde meisjes al getrouwd konden zijnen er zijn een paar uitzonderingen

Lunatic
16-11-2002, 17:52
ik heb niet gestemd en stem ook nooit maar ben maagd en heel erg trots het is namelijk iets heel speciaals en helemaal van jou (nog) haha maar eh ik vind het wel jammer dat het gedoogd wordt dat jongens ontmaagd zijn enzo

ihsane
16-11-2002, 18:07

ik ben ook nog wel maagd, en daar ben ik heel blij mee. want het is toch iets belangrijks in je leventje... en ik vindt het knap dat de jongens die gestemd hebben de meeste nog maagd zijn, ik zou zeggen houd het zo lang mogelijk vol. ihsane

hakiem
16-11-2002, 18:40
respect voor die mensen {vooral voor de jongens } die nog maagd zijn. Eigen moet je ook weten hoe oud deze maagden zijn.

Lunatic
16-11-2002, 18:42
ikke ben 17 hoezo?

Hindaatje
16-11-2002, 18:45
Origineel gepost door simohammed dat ging dus fout!!!!!! sorry.................ben ook maar net nieuw.........maar ff reageren op bent-lehlel: Is dat zo bijzonder om als meisje/jongedame maagd te blijven??????????? Wat ik in mn omgeving zie en hoor(en dat is/zijn er een hoop) zijn de jongedames toch nog allemaal maagd..................misschien komt het omdat wij berbers wat meer respect richting onze ouders brengen............. ik denk dat je misschien het anders moet opstellen : Maagd (arabieren) Ontmaagd (berbers) dat is voor de meeste mensen/bezoekers interrassanter p.s. keb ook gestemd, en ben geen maagd meer, maar dat zal misschien komen omdat ik al een kind heb..........en getrouwd ofcourse! Sorry maar waarom zouden we onderscheid maken tussen berbers en arabieren? wij zijn ten slotte allemaal marokkanen... :rolleyes:

Lady_moi
16-11-2002, 19:09
Origineel gepost door Hindaatje Sorry maar waarom zouden we onderscheid maken tussen berbers en arabieren? wij zijn ten slotte allemaal marokkanen... :rolleyes: ehem

Hindaatje
16-11-2002, 19:10
Origineel gepost door lady_moi ehem :confused: wat kan ik daaronder verstaan :)

kickboxgirl
16-11-2002, 19:10
salam maagden iedereen kan wel zeggen ik ben maagd maar wie spreekt de waarheid ik ben maagd maar ja of jullie het geloven ja ik geloof jullie wel hoor maar ja ik heb zoveel meiden gezien die zeggen ik ben maagd maar waarheid ze zijn het niet. dus je kan nooit weten of een meid maagd is of niet pas als je met haar treedt op jullie huwelijksnacht. dan komt de waarheid boven tafel. beslamaaaa

gasni_rajel
16-11-2002, 19:15
Origineel gepost door simohammed dat ging dus fout!!!!!! sorry.................ben ook maar net nieuw.........maar ff reageren op bent-lehlel: Is dat zo bijzonder om als meisje/jongedame maagd te blijven??????????? Wat ik in mn omgeving zie en hoor(en dat is/zijn er een hoop) zijn de jongedames toch nog allemaal maagd..................misschien komt het omdat wij berbers wat meer respect richting onze ouders brengen............. ik denk dat je misschien het anders moet opstellen : Maagd (arabieren) Ontmaagd (berbers) dat is voor de meeste mensen/bezoekers interrassanter p.s. keb ook gestemd, en ben geen maagd meer, maar dat zal misschien komen omdat ik al een kind heb..........en getrouwd ofcourse! Teneerste snap ik je hele verhaal niet, eerst zeg je dat je berber bent en dat berbers meer respect hebben voor hun ouders....en dan zeg je arabieren (maagd) en berbers (ontmaagd)... Wil je voortaan wat duidelijker zijn, maar goed ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, maar je moet voortaan toch wat duidelijker zijn!!!! En tweede denk ik dat je heus wel weet dat ik het heb over de niet-getrouwde mensen, ok? Dus niet STEMMEN als je getrouwd bent!!!! Nou bedankt voor de reacties allemaal! :zwaai:

Hindaatje
16-11-2002, 19:17
K snap niet watvoor nut het heeft om te stemmen..iedereen is maagd voor zichzelf...ben je dat niet dan ben JIJ de gene die zicht later moet verantwoorde...

Sarah21
16-11-2002, 19:46
Nou ik ben het eigenlijk met Hindaatje eens. Wat heeft het voor nut om hier te gaan zeggen of je nou wel of geen maagd bent?? Wat kan mij het schelen wie wel of geen maagd meer is.

Lunatic
17-11-2002, 14:41

Origineel gepost door lady_moi ehem het is toch zo??? we maken wel onderscheid tussen domme marokkanen (zoals jij) en slimme marokkanen

Pagina's : [1] 2 3 4 5