Bekijk originele versie : haar straiten
habibtie
21-05-2004, 18:08
hey, wie kan mij vertellen waar ik het best mijn haar kan laten straiten op basis van natuurlijke producten??!! Help me please, ik wil van mijn krullen af!!
niet doen!!!:jammer:
k heb 1x gedaan 2jaargeleden voor de grap ja leuk me haar is verbrand bets fijn:jammer: maja k vind krullen beter gelukkig is die strait muslukt omdat het teveel krulde maarre
bij surinaamse winkel moet je straight soft
soft hale en nie die hard dta is oo kroes
missmaya
21-05-2004, 19:55
hoi,
ik laat om de zes maanden mijn haar doen bij een kapster uit japan. Ze heeft een kapsalon in Amstelveen.
Methode heet wonderstraight, je haar wordt super glad en stijl. de behandeling duurt zo een 5 uur en is vrij duur. Wat je betaald ligt namelijk aan de lengte van je haar, hoe langer hoe duurder. Maar het resultaat is echt geweldig, als je je haar wast blijft het echt stijl, je hoeft het dus niet nog te fohnen zoals bij gewoon relax spul. Ik heb er nooit spijt van gekregen, het is echt een aanrader. Mijn haar is nu super glad, hahahah, zie foto
kijk voor info op www.wonderstraight.com
succes,
missmaya
kloppendhartje
21-05-2004, 22:11
Nou, als ik jou was, zou ik er niet veel chemische rotzooi in doen... Dat is echt heel zonde...
Ik heb best wel simpel haar, ik heb ook krullen, maar als ik stijl haar wil... Dan föhn ik het gewoon!
:D
MiSsS_PaRa
22-05-2004, 16:11
Ik z0u het maar niet d0en als ik j0u was..die tr0ep is verschrikkelijk slecht v0or je haar, een vriendin van me heeft t 0ok gedaan en ze heeft er kale plekken aan 0vergeh0uden het is dus 0p een paar plekken verbrand.. het haar gaat uitvallen..k0rt0m het is slecht gew0on niet d0en!
MiSsS_PaRa
22-05-2004, 16:12
Origineel gepost door kloppendhartje
Nou, als ik jou was, zou ik er niet veel chemische rotzooi in doen... Dat is echt heel zonde...
Ik heb best wel simpel haar, ik heb ook krullen, maar als ik stijl haar wil... Dan föhn ik het gewoon!
:D
Hahahah jah jij hebt heel m0oi haar heh ;)
Idjies_n_Assel
22-05-2004, 16:23
meiden, meiden jullie gebruiken veel te sterke produkten !!!
Logisch dat jullie haren uitvallen of kale plekken krijgen...
Ik strait mijn haar al jaren, ik heb geen haaruitval of wat dan ook ...
1 raad, zolang je geen kroes haar hebt blijf uit de buurt van die surinaamse produkten, want haren van marokaanse meiden kan je niet vergijken met met haren van de Afrikaanse meiden !
kloppendhartje
22-05-2004, 17:09
Origineel gepost door MiSsS_PaRa
Hahahah jah jij hebt heel m0oi haar heh ;)
tnx schat! Jij hebt ook heel mooi haar! :D
MiSsS_PaRa
22-05-2004, 17:52
Origineel gepost door kloppendhartje
tnx schat! Jij hebt ook heel mooi haar! :D
:$ ahahahaha :blauwkus:
habibtie
24-05-2004, 14:50
nee, maar het is namelijk zo, ik wil het juist doen om mijn haar rust te geven, even geen cocos en gel om mijn krulllen in bedwang te houden, daarom wil ik het ook op natuurlijke basis laten doen, ik heb nooit chemisch spul in mijn haren gehad en dat wil ik ook echt niet!! En dames, fohnen is nog veel slechter!!! In ieder geval super thanx. Hey, maar van die kapper in amstelveen, moet je daarvoor een afspraak maken en kun je een beetje vertellen hoeveel het kost voor middellang haar?? Je krijgt toch geen haaruitval he?? Want ik heb juist dun haar gekregen en wil achterhalen hoe dat komt
MiSsS_PaRa
24-05-2004, 17:39
Origineel gepost door habibtie
nee, maar het is namelijk zo, ik wil het juist doen om mijn haar rust te geven, even geen cocos en gel om mijn krulllen in bedwang te houden, daarom wil ik het ook op natuurlijke basis laten doen, ik heb nooit chemisch spul in mijn haren gehad en dat wil ik ook echt niet!! En dames, fohnen is nog veel slechter!!! In ieder geval super thanx. Hey, maar van die kapper in amstelveen, moet je daarvoor een afspraak maken en kun je een beetje vertellen hoeveel het kost voor middellang haar?? Je krijgt toch geen haaruitval he?? Want ik heb juist dun haar gekregen en wil achterhalen hoe dat komt
Ik weet niet h0e het zit met die kapper in amstelveen maar ik zeg je 1 ding ga het n0oit straiten met wella 0fz0 0f een andere stinkcreme en als je al haar uitval heb z0u ik t al helemaal niet d0en!!
Sjemmelia
26-05-2004, 12:34
Origineel gepost door habibtie
Nee niet laten straighten, dat is zeer slecht. Ook met die methode van wonderstraight gebruiken ze voor een deel chemische produkten en het is zeer belastend voor je haar, vooral als je haaruitval hebt of niet zo'n hele sterke krullen hebt. Ik ken ook mensen die het hebben laten doen en bij sommigen is hun haar verbrandt of hebben brandplekken eraan overgehouden. Natuurlijk zal het bij sommigen wel goed zijn gegaan, maar zou jij dat risico willen nemen? Je weet nooit hoe je haar en hoofdhuid gaat reageren op die behandeling.
Föhnen is schadelijker? Nee dat denk ik zekers niet, als je het maar met mate doet en goed verzorgd om de vochtbalans op peil te houden(conditioners, haarmaskertjes, olijfolie-kuur) en natuurlijk op zijn tijd de puntjes knippen, dan is er niks aan de hand. Ik doe het al jaren (föhnen) en ik heb geen dooie puntjes of beschadigd haar.
habibtie
26-05-2004, 14:57
Oke, dus niet straiten?? Andere tips om mijn haar een beetje dikker te krijgen, ik ben echt bang dat als het zo door gaat ik echt super dun haar krijg! Dames ik ben echt bang!! HELPPP!
Sjemmelia
26-05-2004, 15:10
habibtie, ga anders naar de dokter hij kan je misschien wel helpen. Als dat niet mocht baten, dan zou ik pas andere methodes gaan proberen. Maar gebruik alleen natuurlijke ingrediƫnten en niks chemisch, want dan kan het in ieder geval niet schaden.
Olijflie met geperste knoflook in je haar smeren en gedurende een paar uur laten intrekken kan ook helpen. Dit doe je iedere keer voordat je je haar gaat wassen, voor veel mensen is dit een oplossing geweest. Je moet het natuurlijk wel volhouden en geduldig zijn maar als 't goed is merk je het na een paar maanden wel. Knip je haren ook regelmatig bij, dat houdt het haar gezond te houden en maakt het ook voller. Het hoeft natuurlijk niet kort maar gewoon eens in de 6 weken de puntjes bijknippen houdt je haar gezond te houden.
Wees geduldig en stres niet teveel want dit kan haaruitval alleen maar verergeren.
[QUOTE]Origineel gepost door missmaya
[B]hoi,
ik laat om de zes maanden mijn haar doen bij een kapster uit japan. Ze heeft een kapsalon in Amstelveen.
Methode heet wonderstraight, je haar wordt super glad en stijl. de behandeling duurt zo een 5 uur en is vrij duur. Wat je betaald ligt namelijk aan de lengte van je haar, hoe langer hoe duurder. Maar het resultaat is echt geweldig, als je je haar wast blijft het echt stijl, je hoeft het dus niet nog te fohnen zoals bij gewoon relax spul. Ik heb er nooit spijt van gekregen, het is echt een aanrader. Mijn haar is nu super glad, hahahah, zie foto
kijk voor info op www.wonderstraight.com\
Weet je misschien ook of ze het in belgie hebben da chinees ding :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.