Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : exceem

hayatteke
19-08-2009, 22:01

Salam beste mensen, een goede vriendin van mij heeft enorm veel last van exceem het is nu zo erg dat heel haar voet huid bijna 'weg' is. Ze is al naar verschillende dermatologen geweest en heeft al allerlei producten gebruikt maar nietss helpt tijdens de zomer maanden is het wat minder maar in de winter is het extreem.. Heeft iemand ervaring met exceem en heeft mss een bepaalde middel voor gevonden.. Alvast bedankt Ze is radeloos

littlemuslima
19-08-2009, 22:08
mijn dochtertje van 10maanden heeft enorm veel last van eczeem heb verschillende dermatoloog gegaan,alle dure prodicten en telkens het wegging kwam het terug,heel haar gezicht meskina, mijn ouders hebben vanuit marokko zeewater meegenomen,en soebhannelah na 2dagen te gebruiken op haar gezichtje is alles verdwenen,nu hopen dat het niet terug komt zeewater van marocco is goed voor alle soorten uitslag wat je vriendin ook kan doen argane olie,die is ook goed voor eczeem,puistjes.... ellah isafiha

hayatteke
19-08-2009, 22:21
mijn dochtertje van 10maanden heeft enorm veel last van eczeem heb verschillende dermatoloog gegaan,alle dure prodicten en telkens het wegging kwam het terug,heel haar gezicht meskina, mijn ouders hebben vanuit marokko zeewater meegenomen,en soebhannelah na 2dagen te gebruiken op haar gezichtje is alles verdwenen,nu hopen dat het niet terug komt zeewater van marocco is goed voor alle soorten uitslag wat je vriendin ook kan doen argane olie,die is ook goed voor eczeem,puistjes.... ellah isafiha Bedankt voor te reageren! djazak'allah ik zal het door geven

hayatteke
19-08-2009, 23:21
Hee meid, ik heb ook een tijdlang last gehad van eczeem op mijn benen, en heb ook lang bij de dermatoloog gelopen zonder resultaat. Twee jaar terug kreeg ik dan toch het zalfje dat bij mij hielp, het heet Diprosalic. Het werkt ontzettend goed en binnen een week was ik helemaal genezen! Het ligt natuurlijk ook aan je type huid enz. maar je kan het altijd proberen. Liefs, TSD Bedankt voor te reageren! ik zal het door geven Djazak'allah:kus:

samrat
20-08-2009, 10:55

dag meid, Wij hebben een geheimrecept Zwafel (dat is dat gele steen) elkbrit in het marokkaans met azijn mengen...Gaat branden en branden! maar wallah blijft die exceem. Me nicht had op der voeten en zei die naqacha tegen haar nu hamdoolah helemaal weg