Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlands meisje, marokkaanse jongen. Romeo&Julia?

missenna
15-11-2002, 15:27

Salaam Allemaal! Ik wil graag weten wat jullie vinden van een gemengde relatie. Twee geloven op een kussen... Ik denk zelf dat het heel bijzonder kan zijn. Een meerwaarde dus. Wat vinden jullie ervan? Ramadan mubarek Missenna

sherine
15-11-2002, 15:31
heeeeeeeeel mooiii ik ben zelf een halfbloedje en ik zie hoe sterk mijn ouders van elkaar en van hun gezinnetje moeten houden om het zo goed te houden de cultuur blijft hoe dan ook wat je ook wil zeggen steken dus mengend trouwen is alleen voor mensen met ballen hahaha als ik het zo kan zeggen en de half bloedje kinderen zijn ook vaak mooi alleen tsja voor mij is het nadeel tussen de arabieren ben ik de nederlander en tussen de nederlanders ben ik de arabier je raakt toch wel een beetje in je identiteit verwaarloosd hahah ik weet niet hoe ik het oet zeggen maar je begrijpt het vast wel ;)

tetouania_zina
15-11-2002, 15:41
als je van die persoon echt heel erg houdt, waarom niet?

Morgaine
15-11-2002, 15:42
Ik zeg niet mix. Ik zeg niet mix niet. Ik zeg: trouw met diegene van wie je houdt en met wie je een toekomst wil opbouwen. Morgaine

emsoem
15-11-2002, 15:44

ik vindt moeten ze allemaal zelf weten je houd er tenslotte echt mooie kinderen eraan over:D =emsoem=

fatima1
15-11-2002, 15:49
ik denk dat nationaliteit niet uitmaakt als het gaat om trouwen maar wel het geloof, dus zolang hij of zij MOSLIM(A) is!!!!!!!!

jenny
15-11-2002, 17:03
gemengd huwelijk, wat maakt t uit als je maar van elkaar houd dat is t belangrijkst :zwaai:

sweetyfeyrouz
15-11-2002, 17:31
Ik vind dat het moet kunnen, maar dan wel 1 geloof natuurlijk. Ik heb zelf ook 2 meiden van een Marokkaanse man en afgezien van dat het tussen hun vader en mij wat relatie betrof niet goed is gegaan ben ik heel blij met wat ik heb geleerd van dat alles. We kunnen overigens ook heel goed met elkaar opschieten en mn meiden zijn natuurlijk PRACHTIG. Grroetjes Feyrouz

Lunatic
15-11-2002, 18:21
als je gaat trouwen vind ik dat ze allebei hetzelfde geloof moeten hebben maar gewoon een vriend maakt niets uit vind ik lang leven de mixjes :D

Letizia
15-11-2002, 18:41
Origineel gepost door Morgaine Ik zeg niet mix. Ik zeg niet mix niet. Ik zeg: trouw met diegene van wie je houdt en met wie je een toekomst wil opbouwen. Precies helemaal mee eens. Als jij weet van je toekomstige dat ie goed voor je is en je er een goede toekomst mee zal hebben waarom niet ?Of diegene in dat geval moslim is of niet....jij moet er gelukkig mee wezen. Helaas gaat het soms moeilijk, maar voor sommige dingen moet je vechten om te overwinnen. Zo denk ik erover... fijne avond verder :)

Lady_moi
15-11-2002, 18:46
gemengd no problem,me too halfbloed,me no problem,me gone :D :zwaai: