Bekijk originele versie : Nederlandse overheid en leger schuldig aan dood van duizenden moslims.
abdoel6666
15-11-2002, 15:16
Naar nu blijkt heeft het nederlandse leger in bosnie met medeweten de slachtingen onder de moslim bevolking toegestaan.
De laffe nederlandse soldaten hebben helemaal niets ondernomen om deze slachting toen tegen te gaan, sterker nog ze hebben mee geholpen
met de deportatie van de moslims. Er waren zat mogelijkheden om deze slachting te voor komen, maar nee geen enkele actie is er ondernomen.
En dan de laksheid waarmee de nederlandse regering reageerde na deze afschuwelijke daden, waaraan het nederlandse leger had mee geholpen.
Ik vraag me af of er ook zo was gehandeld door het nederlandse leger en regering als deze slachtoffers van joodse of christelijke komaf waren.
En waar waren jullie? Thuis achter de gameboy. Snotneuzen.
De echte schuldigen zijn en blijven natuurlijk de aggressors. De Serviers.
Bahjaouia
15-11-2002, 19:34
Origineel gepost door abdoel6666
Naar nu blijkt heeft het nederlandse leger in bosnie met medeweten de slachtingen onder de moslim bevolking toegestaan.
De laffe nederlandse soldaten hebben helemaal niets ondernomen om deze slachting toen tegen te gaan, sterker nog ze hebben mee geholpen
met de deportatie van de moslims. Er waren zat mogelijkheden om deze slachting te voor komen, maar nee geen enkele actie is er ondernomen.
En dan de laksheid waarmee de nederlandse regering reageerde na deze afschuwelijke daden, waaraan het nederlandse leger had mee geholpen.
Ik vraag me af of er ook zo was gehandeld door het nederlandse leger en regering als deze slachtoffers van joodse of christelijke komaf waren.
Tuuuuuuuuurlijk was er dan niet zo gereageerd........dat zijn hun broeders en zusters.....dat zie je nu toch ook in PALESTINA..... Nederland stuurt zelf wekelijks wapens en munitie naar Palestina bestemd voor de joden daarzo........
Ze hebben duizenden en duizenden van onze broeders en zusters vermoord..........en de GEHELE wereld keek toe! Ossama Bin Laden stuurde als enige wel wapens naar de Bosniers...om zichzelf te beschermen.... zo heeft hij ook in de Tsjetsjeense oorlog meegevochten! Kijk dat is pas een MAN!!!! Die hollanders doen allemaal triest omdat een handje vol :D joden zijn vermoord in de 2e wereldoorlog......lekker boeiend! En al die duizenden en duizenden moslims dan die worden vermoord? In Palestina, Bosnie, Tsjetsjenie, Afghanistan, Indonesie en ga zo maar door..........
Bahjaouia
15-11-2002, 19:36
Origineel gepost door Junkie
En waar was jij? Een Ajax-voetbal wedstrijd aan het kijken? Zekerzz junkie! Junkie-ajax.....hmmmm ajax.... :kwaad:
Bahjaouia
15-11-2002, 19:45
Origineel gepost door achmad
kun je deze beschuldiging hard maken? volgens mij worden in israël wapens gemaakt die men hier inkoopt en niet andersom
In Austerlitz worden zelf joodse kinderen vanaf 16 jaar getraind om te vechten in het Israelische leger,...........nou ja vechten?! Om onschuldige palestijnen te slachten!
Enne welke beschuldiging....het is een feit.......ga maar artikelen opzoeken, ik zal maandag voor je navragen wanneer het waar en ik welke krant stond!
abdoel6666
15-11-2002, 20:27
kun je deze beschuldiging hard maken? volgens mij worden in israël wapens gemaakt die men hier inkoopt en niet andersom
Het is algemeen bekend dat Nederland als tussen haven dient voor wapens die worden geexpoteerd naar israel.
Het vliegtuig dat destijds op de bijlmer meer is gestort zat ook vol met wapens en chemische troep, en was onder weg naar israel (de vrachtbrieven liegen er niet om)
De Nederlandse regering en binnenandse veiligheidsdienst zwijgen vandaag de dag nog steeds hier over, terwijl er mensen met ziektes rond lopen door deze tragedie.
abdoel6666
15-11-2002, 20:29
Origineel gepost door Junkie
Jij zal ook wel tot een van die lafaards behoren, die dit hebben laten gebeuren, niet?
abdoel6666
15-11-2002, 20:40
weten jullie dat de hoofdverantwoordelijke jeanvier, nadat er herhaardelijk luchtsteun is gevraagd, op het matje moest komen in new-york en waarbij hij dus 0 op rekest kreeg voor luchtsteun.
nadat er nog vele malen om luchtsteun is gevraagd, met horten en stoten die toch verleend werd maar dat de jagers hun tanks opvlogen boven de adriatische zee.
door die lege tanks moesten ze terug keren en de nederlandse jagers hebben wel bommen afgegooid maar de amerikanen wisten op de terugweg naar hun bases srebrenica niet te vinden.
de nederlandse regering weigerde medewerking maar door onduidelijke redenen kwam het bericht niet aan in sagreb.
voor mij zijn de militairen niet de boosdoeners maar weer de amerikanen want weten jullie dat amerika het wapen embargo tegen servië ook nog eens verbroken hebben en dat de c.i.a. contacten onderhield met de servieërs?
dit zaakje stinkt erger dan rotte vis en er behoort hier niemand de nederlandse militairen iets te verwijten!
doch ben ik van mening dat het nederlandse leger erg laf is maar aandeel hebben ze niet in de massa slachting want ze dienden onder vn vlag, wat tegenwoordig meer de "stars and stripes" vlag is
Dan nog dient een leger zich proffesioneel te gedragen in zo een situatie, het nederlandse leger heeft dit na gelaten. Ze hebben geen enkel verzet getoond, sterker nog ze hebben mee geholpen met de deportatie.
Na de slachting van duizenden mensen hebben ze (het nederlandse leger) de bewijzen van de slachting van de duizende moslims vernietigd
en voor zich gehouden. Hierdoor is het onderzoek naar de tragedie toenertijd muur vast komen te zitten. En hebben de nabestaanden een lange tijd met valse hoop geleefd.
abdoel6666
16-11-2002, 11:25
Origineel gepost door AceChilla Q
Wat hadden ze moeten doen dan. Ze waren met 300 man. Ze hadden alleen maar mittraileurs en machinegeweren.
De serviers waren met 60.000 man, hadden tanks artillerie en howitsers staan in de bergen om de enclave.
Je moet onthouden dat de massamoord die daarna heeft plaatsgevonden vooraf niet vaststond.
De naive VN dacht dat de serviers de moslims alleen maar uit het gebied wilde hebben, ze wisten niet dat ze alle mannen zouden vermoorden.
Ik wil de dutchbat, en de VN niet verdedigen maar ze dachten ook dat aanval van nederlandse kant misschien tot resultaat zou hebben dat de sreviers de enclave zouden bombarderen en misschien wel alle vluchtelingen en Dutchbat zou hebben uitgeroeid.
Je kunt Dutchbat niks verwijten, ze volgden alleen hun orders en hebben die moedig uitgevoerd.
Wazzup :cool:
Dat had het nederlandse leger/overheid op voor hand al moeten weten, en meer soldaten moeten sturen, of ze hadden gewoon thuis moeten blijven dan was dit allemaal niet gebeurd.
Dutchbat had de taak om de moslim bevolking aldaar te beschermen.
Ze hadden deze verantwoordelijkheid op zich genomen, maar ze hebben dit door hun laks-en lafheid niet gedaan.
De NAVO waaronder ook nederland kunnen makkelijk tegen het servies leger op toch?. Als ze de intentie hadden zouden ze de serviers binnen een dag hebben uitgeschakeld in en om sebrenicha.
Naar nu blijkt was op voor hand al bekent bij dutchbat dat de verzamelde moslims afgemaakt zouden worden.
Vergeet niet dat dutchbat informatie heeft vernietigd en achter heeft gehouden over het geen wat er gebeurd is toenertijd. Hier zullen ze vast en zeker wel een reden voor hebben.
Origineel gepost door abdoel6666
Het is algemeen bekend dat Nederland als tussen haven dient voor wapens die worden geexpoteerd naar israel.
Het vliegtuig dat destijds op de bijlmer meer is gestort zat ook vol met wapens en chemische troep, en was onder weg naar israel (de vrachtbrieven liegen er niet om)
De Nederlandse regering en binnenandse veiligheidsdienst zwijgen vandaag de dag nog steeds hier over, terwijl er mensen met ziektes rond lopen door deze tragedie.
beste,
Weten jullie nog steeds niet dat nederland en de beztters van palestina één hand op buik zijn...kijk maar naar de apartheid in zuidelijk afrika joden zijn overal aan de macht! ( ik zeg wel uitdrukkelijk dat niet alle joden dezelfd zijn overal heb je goede en slecht -alleen bij hen heb je zoveel slechte )wie waren dat , heel de wereld eet van hun handen ook de zogenaamde "arabische landen", zelf de dadels die zogenaamd uit jordanie komen ( sinds wanneer voert jordanie dadels uit???) die worden uit bezet gebied ingevoerd ,en om de herkomst te verdoezelen zetten ze jordanie op de dozen zoals destijds de vruchten uit cyprus die kwamen allemaal uit bezet gebied!!! Er bestaat geen enkel regime dat zoveel mensen van kant maakt en dat er geeneen land voor hen opkomt of enkel een handje opsteekt dat er onrecht geschied wordt, dat durft niemand! want ze hebben de echte macht in handen achter de schermen!
geen enkel volk mag een ander volk onderdrukken vrienden!
groeten,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.