Bekijk originele versie : Word gek!
Zorgeloosje
19-08-2009, 14:43
Ik word momenteel gek van mijn werkgever, elke keer weer die dreigementen. Als je niet alles uit je jezelf haalt voor dit bedrijf, dan laat ik je gaan. Kom je nog een keer te laat dan mag je vertrekken. (vandaag was me 3e keer te laat in 1,5 jaar) En dit hoor ik dan de hele dag door op de 2 dagen dat hij aanwezig is in de week!!!
Met alles wat hij tegen me zegt, en waar ik het dus uiteindelijk niet mee eens hoef te zijn, zegt hij als je het er niet mee eens bent, dan laat ik je gaan, of dan mag je vertrekken. Ik wil niet oordelen, maar ik hou niet van mensen die niet doen waar ze heel goed in kunnen zijn. Je bent heel inteligent zegt hij dan!
:kwaad: Even mijn frustraties kwijtraken!!!
PinkPassion
19-08-2009, 14:44
Zorg ervoor dat je niet te laat komt.
Als je eenmaal zo wordt gezien wordt dit altijd gedaan..
En ben je nu je frustraties kwijt... lucht het op?
Zorgeloosje
19-08-2009, 14:56
Zorg ervoor dat je niet te laat komt.
Als je eenmaal zo wordt gezien wordt dit altijd gedaan..
Ja, echt irritant, ben elke dag min. een kwartier te vroeg. Kom je een dag te laat, krijg je dit weer.
Zorgeloosje
19-08-2009, 14:56
En ben je nu je frustraties kwijt... lucht het op?
Haha eerlijk gezegd niet :D
Haha eerlijk gezegd niet :D
Hahaha ewa yalla gooi de rest er ook maar uit :banana:
Figurante
19-08-2009, 17:32
lk zou allaaaaaang ontslag hebben genomen.
Ik word momenteel gek van mijn werkgever, elke keer weer die dreigementen. Als je niet alles uit je jezelf haalt voor dit bedrijf, dan laat ik je gaan. Kom je nog een keer te laat dan mag je vertrekken. (vandaag was me 3e keer te laat in 1,5 jaar) En dit hoor ik dan de hele dag door op de 2 dagen dat hij aanwezig is in de week!!!
Met alles wat hij tegen me zegt, en waar ik het dus uiteindelijk niet mee eens hoef te zijn, zegt hij als je het er niet mee eens bent, dan laat ik je gaan, of dan mag je vertrekken. Ik wil niet oordelen, maar ik hou niet van mensen die niet doen waar ze heel goed in kunnen zijn. Je bent heel inteligent zegt hij dan!
En bij welk triest bedrijf is dit :confused:
Wat een malloot zeg, wat loopt ie nou jopie popie te doen?
Wat voor een contract heb je?
En beter gevraagd wat voor een baan heb je?
Weten we iig waar we niet hoeven te solliciteren :hihi:
Zorgeloosje
20-08-2009, 09:38
lk zou allaaaaaang ontslag hebben genomen.
En waar zou ik dan een nieuwe baan moeten vinden?
Zorgeloosje
20-08-2009, 09:39
En bij welk triest bedrijf is dit :confused:
Wat een malloot zeg, wat loopt ie nou jopie popie te doen?
Wat voor een contract heb je?
En beter gevraagd wat voor een baan heb je?
Weten we iig waar we niet hoeven te solliciteren :hihi:
Ik heb een vast contract, en ben junior office manager. haha het bedrijf is in Utrecht..
Zorgeloosje
20-08-2009, 09:41
Hahaha ewa yalla gooi de rest er ook maar uit :banana:
:D Ewa ja, kan eigenlijk niet meer, heb alles er al uitgegooid.. Als iemand een bedrijf weet waar ze nog zoeken naar nieuwe mensen lett me know!!
Zorgeloosje
20-08-2009, 10:54
En vandaag begint hij weer!
Twinkle_Star
20-08-2009, 21:16
Hij moet je wel hebben zeg! Ik had ´m allang ´n dreun verkocht :maf2:
Sterkte meid en laat je niet gek maken door hem hoor.
Ik heb een vast contract, en ben junior office manager. haha het bedrijf is in Utrecht..
Ziek melden met als reden ongewenste intimiteiten op de werkvloer en jouw probleem is opgelost, waardoor jouw werkgever nu een probleem heeft :hihi:
dounia123
20-08-2009, 22:28
met je vast, kan hij je niet zomaar buiten gooien, dan is dat betalen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.