Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil aankomen maar het lukt gewoon NIET!!!

Pagina's : [1] 2

soussiab
21-05-2004, 14:13

hallo schatjes van me ik heb jullie hulp nodig!!! nou ik wil dus heel graag een paar kilos aankomen alleen de probleem is dat wat ik ook eet en hoeveel ik ook eet ik geen gram aankom dat is heel erg deprimerend :D maar goed ik weeg al een jaar hetzelfde: 46.4kg ik vind me zelf gewoon te dun en ik wil de 50kg halen. ik heb daarom jullie hulp nodig wie heeft een goeie tip die ook werkt om bj te komen voor gevallen zoals mij :( wallah echt ik ben ten einde raad ik doe er echt alles voor die paar kilootjes!!!! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

crimineel
21-05-2004, 14:28
doe helba met echte honing met elkaar mixen. eet daar iedere ochtend een theelepel of twee van.

soussiab
21-05-2004, 14:30
heb ik al gebrobeerd maar lukt ook niet ik weet het echt niet meer hoor :kwaad:

hayete
21-05-2004, 15:07
Heb Precies Het Zelfde Probleem :tranen: Ik Weeg Ongeveer 47...En Ben 1.62 :(......Maar Ik hoor Steeds Dat je Beter Niet Te Veel Moet Gaan Eten..Want Dat Leer Je Jezelf Dan Aan, En Dan Blijf Je Later Steeds Dikker En Dikker Worden :zwaai:

lilchakir
21-05-2004, 16:25

Origineel gepost door faat_kamaraat Hoi soussiab Weet je wat je kan proberen meid,Zoek een reformHuis of alhoewel een gezondheidswinkel in de buurt, En vraag daar een gewichtsToename aan, `T is een soort poeder met verschillende smaken(aardbij,chocola,banaan enzv) die je dus moet gaan mengen met melk. Het heeft een goeie resultaat volgens anderen en is Ut proberen waard.. Nou Veel succes :zwaai: dat heb ik dus ook dat probleem alles eten en geen gram aan komen ik heb ook van die shakes gekocht en uit geprobeerd en het heeft niks geholpen ik ben zo vaak bij mijn arts geweest en die zegt dat er geen medicijnen zijn en dat ik niks te klagen heb om dat er menigen mensen een moord zouden doen om net zo slank te zijn als ik want ik weeg nog net zoveel als voor ik mijn kinderen had dus dat verhaal als je kinderen krijgt dan ga je uitdijen is niet helemaal waar maar ik wens je veel succes en ik hoop dat je niet net als ik een complex gaat krijgen :zwaai:

Remb
21-05-2004, 16:46
Origineel gepost door lilchakir dat heb ik dus ook dat probleem alles eten en geen gram aan komen ik heb ook van die shakes gekocht en uit geprobeerd en het heeft niks geholpen ik ben zo vaak bij mijn arts geweest en die zegt dat er geen medicijnen zijn en dat ik niks te klagen heb om dat er menigen mensen een moord zouden doen om net zo slank te zijn als ik want ik weeg nog net zoveel als voor ik mijn kinderen had dus dat verhaal als je kinderen krijgt dan ga je uitdijen is niet helemaal waar maar ik wens je veel succes en ik hoop dat je niet net als ik een complex gaat krijgen :zwaai: Hoe oud ben je, als ik vragen mag:D

n_moslima
21-05-2004, 17:37
een paar vrouwen in marokko hadden een medicijn geslikt om aan te komen nou je moet ze nu eens zien, tbarke allah

kloppendhartje
22-05-2004, 11:28
Jah, ik wil ook heel graag bijkomen, de meeste meisjes openen hier meestal een topic om te afvallen..... En bijna nooit over bijkomen... Wie heeft er tips voor mij?

lilchakir
22-05-2004, 11:48
Origineel gepost door Remb Hoe oud ben je, als ik vragen mag:D niet door vertellen he maar ik ben 34 jaar jong :D

lilchakir
22-05-2004, 19:41
Origineel gepost door faat_kamaraat Mag ik vragen welke shakes je dan hebt geprobeert? Van welk merk, Want Gewichts toename van Body perfection is gewoon een hele goeie, Mensen zijn blij met het eind resulaat ervan :D :zwaai: Maar mischien verschilt ut per persoon. ja die heb ik dus ook gebrobeerd en help niks maar nou was ik toevallig in de stad en ik ben maar eens weer die kruiderij binnen gehupeld :D om ze dus te vragen of ze niks anders hebben . : en dat die shake drie keer niks was toen zij die winkel juf dat het het wel helpt bij mensen die willen aankomen en dat je voor het eetlust op te wekken iets anders nodig hebt dus daar zit het verschil denk ik in maar ik heb nu iets gekocht dat de eetlust moet op wekken ik ga het gewoon proberen baad het niet schaad het ook niet . :zwaai:

nadyaz
23-05-2004, 00:20
Dag meid... Ik zou me daar niet al te druk om maken.. hoe meer zorgen je je maakt.. hoe minder je aankomt... En bovendien je kan beter iets te dun zijn dan .....overgewicht? Dus eet gewoon gezond... en anders gebruik de pil.... soms komen mensen daar ook van aan.... gegroet, Nadyaz

lilchakir
23-05-2004, 01:34
Origineel gepost door nadyaz Dag meid... Ik zou me daar niet al te druk om maken.. hoe meer zorgen je je maakt.. hoe minder je aankomt... En bovendien je kan beter iets te dun zijn dan .....overgewicht? Dus eet gewoon gezond... en anders gebruik de pil.... soms komen mensen daar ook van aan.... gegroet, Nadyaz daar ben ik het het helemaal met je eens en het heeft ook te maken met hoe graag je iets wilt denk ik maar ja ik ga wel net zo lang door tot ik een ons weeg :D die weeg ik nu al maar goed en ja over de pil misschien is dat wel een idee voor de andere meiden die de pil wel mogen slikken voor mij zit dat er helaas niet in maar bedankt dames voor jullie steun en heel veel kusjes. :zwaai:

khadieg
23-05-2004, 16:06
nou meiden ik had dit prpbleem ook, dus ik langs de doker die stelde een bepaalde dieet voor. daar had ik dus niet zo'n zin in en later las ik in een tijdschrift dat iemand flink is aangekomen door de diana 35 is een pil. nou ik na de doker en de pil gekregen. en 4 maanden later ben ik 10kilo aangekomen ben hier echt blij mee. dus ik raad het iedereen aan die wil aankomen.

soussiab
27-05-2004, 23:14
dankje jullie wel voor jullie reacties. ik heb zelf die shake gekocht (van body perfection) en s`ochtends eet ik een eetlepel fenegriek (holba in het marokaans) en ik moet jullie zeggen het helpt echt ik kan aan me zelf zien dat ik wat ben aangekomen en dat in een WEEK!!!! nou ik ben benieuw hoe ik er uitzie over een paar welen hahah bedankt allemaal en veel succes jullie ookk

lilchakir
04-01-2007, 08:43

dat heb ik dus ook dat probleem alles eten en geen gram aan komen ik heb ook van die shakes gekocht en uit geprobeerd en het heeft niks geholpen ik ben zo vaak bij mijn arts geweest en die zegt dat er geen medicijnen zijn en dat ik niks te klagen heb om dat er menigen mensen een moord zouden doen om net zo slank te zijn als ik want ik weeg nog net zoveel als voor ik mijn kinderen had dus dat verhaal als je kinderen krijgt dan ga je uitdijen is niet helemaal waar maar ik wens je veel succes en ik hoop dat je niet net als ik een complex gaat krijgen :zwaai: soubhan Allah nu ik dit lees vroeg ik me af gaat dit echt over mij:o ik ben nu in middels aan het overwegen, om op dieet te gaan :maf2: ben nu in totaal 20 kg zwaarder :moe:

Pagina's : [1] 2