Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat doe je als...???

Pagina's : [1] 2

LZN
15-11-2002, 14:12

Salaam alikoem luitjes. Deze topic slaat helemaal nergens op, dus als je iets zinnigs wilt doen ga je meteen terug naar het menu en lees je niet verder..... Oké, je hebt dus niks beters te doen. Geef hier dan maar antwoord op: Wat doe je als iemand bij je in de buurt komt en je moet tegen hem/ haar praten??? Hij/ Zij zal hierdoor jou adem ruiken... Die hem/ haar is iemand die niet vast en dus niet weet dat jou adem stinkt door t vasten... Thallaw.

lala_zitouna
15-11-2002, 14:42
Ik zou niet weten wat ik zal doen. Maar vertel eens eerst wat jij zal doen. als het jou overkomt???

BENTGHATAR
15-11-2002, 14:43
hmmmmmm ik zou 5 meter afstand nemen,en dan met hem praten anders praat ik wel met gebaren :D

lala_zitouna
15-11-2002, 14:51
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Het is me net overkomen. Tja, tactisch proberen op te lossen he. Lippen op elkaar en mhhmmen... En weggaan op dingetjes te halen, ze3ma... Thallaw hahahaha miskien :D gewoon je tandjes laten zien

SaraZena
15-11-2002, 14:54

hahaha, ik zou het gewoon zeggen hoor. zo van: sorry als ik uit mijn bek stink, maar dat komt door het vasten. En als je er te veel last van hebt dan moet je maar even afstandhouden of zo. :D

mimi_tangaouia
15-11-2002, 15:00
gewoon je mond socht4ends goed spoelen en na het eten je tanden goed poetsen en mondwater gebruiken dan zal het ene stuk minder zijn

Nounousa
15-11-2002, 19:34
uuhhhhhhh beginnen over honger ensow en dan erover beginnen dat je vast ensow en dan begrijpen ze mischien wel dat je STINKT!!!! :p

Lady_moi
15-11-2002, 19:35
ik heb daar geen last van op mijn school zitten geen belgen enkel marokanen,algerijnen en turke GHETTOSCHOOL NOEMEN DE MENSEN HET

Chaimaa
15-11-2002, 19:36
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Deze topic slaat helemaal nergens op, dus als je iets zinnigs wilt doen ga je meteen terug naar het menu en lees je niet verder..... Oké, je hebt dus niks beters te doen. Geef hier dan maar antwoord op: Wat doe je als iemand bij je in de buurt komt en je moet tegen hem/ haar praten??? Hij/ Zij zal hierdoor jou adem ruiken... Die hem/ haar is iemand die niet vast en dus niet weet dat jou adem stinkt door t vasten... Thallaw ejjie ntina ne hdar m3ek :D

GekkeTurk
18-11-2002, 00:30
wat ik dan doe gewoon tegen hem praten maar de andere kant opkijken met je hoofd of hele tijd doen alsof je moet gapen dan heb je tenminste je hand voor je mond :D

NoreJihan
18-11-2002, 00:34
Origineel gepost door GekkeTurk wat ik dan doe gewoon tegen hem praten maar de andere kant opkijken met je hoofd of hele tijd doen alsof je moet gapen dan heb je tenminste je hand voor je mond :D wallah wild eik net zeggen gewoon als ze praten andere kant opkijken of naar de grond

GekkeTurk
18-11-2002, 00:38
Muhahahahaha dat kan ook ouwe maarja je moet toch een keer praten

saidaaatje
18-11-2002, 00:39
iedereen zeurt over een stinkbek hebben enzz maarre ik heb er gene last van...voordat ik ga slapen poets ik me tanden met mondcwater en tandapsta in 1(heb een elektrische tandenborstel:D) enne snachts dan ook snel ff als ik tenminste wakker word en thats it maarre ik merk er niks van enne anderen ook nie hoor:D

Pagina's : [1] 2