Bekijk originele versie : Werken in Tanger
Maja_de_bij
18-08-2009, 16:29
Salam,
Ik zou graag willen weten waar ik nederlandse bedrijven in Tanger kan vinden. Of als iemand vacatures kent bij Nederlandse bedrijven zou ik dat ook graag willen weten...
Zou graag voor een paar maandjes in Tanger willen wonen en werken bij een Nederlands bedrijf....
:goedzo:
princess3
18-08-2009, 18:52
Hmm bij watvoor soort bedrijf dan? Zo klinkt et een beetje te algemeen namelijk. Sowieso is et makkelijker gezegd dan gedaan.. maar ik zou gewoon een aantal grote bedrijven mailen, met de vraag of zij ook vanuit Tanger werken.. Dan kun je verder kijken of ze mensen nodig hebben en of je geschikt bent voor hun functie.
Anyway succes! Is ook een grote droom van mij :hihi:
worldclariss
20-08-2009, 18:14
Geachte,
Mijn naam is nordine en ben supervisor in een belgische bedrijf bevestigt in Casablanca, waar we momenteel op zoek naar een tweetalige profiel nederlands/noties frans om in het nederlands te werken, en dit op basis van een voltijdse contract op onbepaalde duur. de functie is een sms animator via pc (dus geen koptelefoon, en geen callcenter). De profiel dat we zoeken is dan voor onbepaalde duur of universitaire studenten die nog minstens twee jaar moeten studeren. Indien interesse kunt u even gaan kijken op deze forum een werk aanbieding van World Clarris of mij een mailtje sturen naar op30_nordine30@hotmail.com
Prettige dag verder
princess3
22-08-2009, 16:32
Geachte,
Mijn naam is nordine en ben supervisor in een belgische bedrijf bevestigt in Casablanca, waar we momenteel op zoek naar een tweetalige profiel nederlands/noties frans om in het nederlands te werken, en dit op basis van een voltijdse contract op onbepaalde duur. de functie is een sms animator via pc (dus geen koptelefoon, en geen callcenter). De profiel dat we zoeken is dan voor onbepaalde duur of universitaire studenten die nog minstens twee jaar moeten studeren. Indien interesse kunt u even gaan kijken op deze forum een werk aanbieding van World Clarris of mij een mailtje sturen naar op30_nordine30@hotmail.com
Prettige dag verder
Wat moet je (kunnen) doen als sms animator? Lijkt mij wel leuk, spreek frans en moet ook nog 3 jaar studeren aan de uni..:D Alleen is het dan de bedoeling dat je naast naast deze functie verder studeert?
worldclariss
22-08-2009, 16:39
Wat moet je (kunnen) doen als sms animator? Lijkt mij wel leuk, spreek frans en moet ook nog 3 jaar studeren aan de uni..:D Alleen is het dan de bedoeling dat je naast naast deze functie verder studeert?
dat is best mogelijk, 3 personen bij ons zijn dus universitaire studenten en die werken gemiddeld tussen de 28 of de 34 uur per week.
Betreffend de werk zelf hoef je te antwoorden aan klanten die op een ontmoetingsite zijn en de bedoeling is tuurlijk zoveel mogelijk smsjes binnen te brengen. wij werken met een systeem van vaste basissalaris + een bonuspremie van 1drh per sms. onze studenten draaien rond de 3000 smsjes per maand. hoe meer hoe beter tuurlijk, even voor de firma als voor de medewerker.
Maar kan je mij zeggen vanwaar je juist bent ?
Maja_de_bij
24-08-2009, 22:00
Geachte,
Prettige dag verder
Dank je wel voor je reactie, maar zoals de topicnaam eigenlijk al zegt ben ik op zoek naar werk in Tanger...
Ik vind alleen maar callcenter werk als ik google :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.