Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Chronische hyperventilatie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Ijsklontjuh
18-08-2009, 15:56

Wie heeft hier ook last van?:jammer: vertel wat doe jij er tegen? K word er een beetje moe van..heb het nu al best lang en merk dat het me dagelijkse bezigheden beïnvloed!

sensini
18-08-2009, 16:50
Ik heb het ook, heb last van vermoeidheid, slechte nachtrust, onrustig & Je onwerkelijk voelen (gevoel dat alles buiten je omgaat en/of het gevoel dat jij het niet ben die alles doet.. Klinkt gek, maar het is echt zo http://www.chronischehyperventilatie.nl/

Ijsklontjuh
18-08-2009, 16:54
Ik heb het ook, heb last van vermoeidheid, slechte nachtrust, onrustig & Je onwerkelijk voelen (gevoel dat alles buiten je omgaat en/of het gevoel dat jij het niet ben die alles doet.. Klinkt gek, maar het is echt zo http://www.chronischehyperventilatie.nl/ Ja vermoeiend he? K heb ook die klachten die jij hebt en nog vele anderen..zullen we verder gaan via pm want ken helemaal met chronische hyperventilatie:jammer: wel met gewoon hyperventilatie maar niet egt wat wij hebben..

sensini
18-08-2009, 16:57
Ja vermoeiend he? K heb ook die klachten die jij hebt en nog vele anderen..zullen we verder gaan via pm want ken helemaal met chronische hyperventilatie:jammer: wel met gewoon hyperventilatie maar niet egt wat wij hebben.. Dat is goed hoor:D

Katje_
18-08-2009, 17:55

Me to! Ik ga naar de fysiotherapeut daar heb ik geleerd hoe ik moet ademen. verder heb ik een cd thuis waar je allerlei ademhalingsoefeningen en bewegingen doet. Yoga is ook een aanrader heel goed voor iemand met zowel hyperventilatie als chronische hyperventilatie. Als ik zo een aanval krijg krijg ik het opeens ook heel warm en voel ik me heel slapjes herkennen jullie dit ook?

Ijsklontjuh
18-08-2009, 19:30
Me to! Ik ga naar de fysiotherapeut daar heb ik geleerd hoe ik moet ademen. verder heb ik een cd thuis waar je allerlei ademhalingsoefeningen en bewegingen doet. Yoga is ook een aanrader heel goed voor iemand met zowel hyperventilatie als chronische hyperventilatie. Als ik zo een aanval krijg krijg ik het opeens ook heel warm en voel ik me heel slapjes herkennen jullie dit ook? Dus de fysio helpt wel? K voel wel eens slappe benen maar niet tijdens een aanval en dat benauwdheid wel..hoort erbij!

proudofmtalsaa
18-08-2009, 22:05
he meiden heb het geloof ik ook zei de dokter, hoe komt het en gaat het ooit nog weg?? Ik ben ook echt de hele dag moe en slap

Ijsklontjuh
18-08-2009, 22:13
he meiden heb het geloof ik ook zei de dokter, hoe komt het en gaat het ooit nog weg?? Ik ben ook echt de hele dag moe en slap Ieder heeft een andere oorzaak, bij mij kwam het door stress/oververmoeidheid..het gaat wel weg insallah maar wanneer? :confused: Welke symptomen heb je nog meer?

proudofmtalsaa
18-08-2009, 22:15
Ieder heeft een andere oorzaak, bij mij kwam het door stress/oververmoeidheid..het gaat wel weg insallah maar wanneer? :confused: Welke symptomen heb je nog meer? Ik heb moeite met slikken en adem halen. Een aantal keer per dag is mijn adem foetsie en moet ik moeite doen zodat ik weer adem heb. Net alsof ik stik.

Ijsklontjuh
18-08-2009, 22:19
Ik heb moeite met slikken en adem halen. Een aantal keer per dag is mijn adem foetsie en moet ik moeite doen zodat ik weer adem heb. Net alsof ik stik. Ja dat zijn ook van de duizenden symptomen..die met ademhaling heb k hmdl nooit ervaren, wel soms moeite met slikken..hoe lang heb je het? en hoe is het begonnen?

Mrs_Ramsay
18-08-2009, 23:10
ik heb het ook heb ik pas gehoord van de dokter. Maar dan lichte vorm van hyperventilatie, ik heb moeite met ademen en pijn net boven me borst in het midden, heeft iemand dit ook?

Mayday09
19-08-2009, 10:52
Ik heb het ook, heb last van vermoeidheid, slechte nachtrust, onrustig & Je onwerkelijk voelen (gevoel dat alles buiten je omgaat en/of het gevoel dat jij het niet ben die alles doet.. Klinkt gek, maar het is echt zo http://www.chronischehyperventilatie.nl/ Ik heb dat ook exteem vermoeidheid en slecht slapen, onrustig (zenuwachtig) en het gevoel dat je in de wolken zit je hoofd. Doofgevoel. En bijna elke dag last van mijn spieren in mijn nek.

Mayday09
19-08-2009, 10:53
Ik heb ook last van Trillingen en grove strekkingen van de spieren. Hebben jullie dat ook? Vooral in mijn bovenbenen.

Ouazania
21-08-2009, 11:45
Ik heb het ook.Eerst had ik alleen last van acute hyperventilatie en nu is het chronische hyperventilatie. Ik kan momenteel bijna niet functioneren, vooral buitenshuis niet. Ik heb last van snelle hartslag, hartkloppingen, trillen (zwak om op mijn benen te staan), duizeligheid, slechte concentratievermogen, vermoeidheid, neiging tot flauwvallen en de hele dag door gespannen. Ik durf nergens alleen naar toe en heel veel dingen die vanzelfsprekend waren zijn nu een stressfactor geworden.Raak snel in paniek. Mohiem, ben het helemaal zat. Afleiding zoeken is belangrijk, maar dat is iets wat ik nu niet kan.

youssra.el
21-08-2009, 13:54

Ik heb het ook.Eerst had ik alleen last van acute hyperventilatie en nu is het chronische hyperventilatie. Ik kan momenteel bijna niet functioneren, vooral buitenshuis niet. Ik heb last van snelle hartslag, hartkloppingen, trillen (zwak om op mijn benen te staan), duizeligheid, slechte concentratievermogen, vermoeidheid, neiging tot flauwvallen en de hele dag door gespannen. Ik durf nergens alleen naar toe en heel veel dingen die vanzelfsprekend waren zijn nu een stressfactor geworden.Raak snel in paniek. Mohiem, ben het helemaal zat. Afleiding zoeken is belangrijk, maar dat is iets wat ik nu niet kan. Luister veel koraan en doe veel doua. Bid op tijd en bid extra gebeden. Lees of luister lezingen dat is een goede afleiding en zal je rust geven.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7