Bekijk originele versie : Wie is vandaag...............
Atlas_Gebergte
21-05-2004, 10:45
Wie van jullie is vandaag ook aan het werk? ik namelijk wel, baal er van, de meeste zijn vrij vandaag en ik moest weer eens vroeg op. Kom op hardwerkende mensen hiero melden.
sal@@m,
Achter me luie stoel, thuis, wens ik je een hele fijne werkdag!!
MA3a salama..!
YF,
pApRiKA
marjam123
21-05-2004, 10:49
solly :o ik ben vandaag vrij... werk ze meid...
xxx
Ik werk ook vandaag echt balen gewoon!!!
Superdood hier, denk wel dat ik eerder naar huis ga!
Atlas_Gebergte
21-05-2004, 10:50
Ben ik echt de enige vandaag???????????????????
nassira_bb
21-05-2004, 10:51
ik werk vandaag ook zwaar ballen en ik moet tot 17.30 nog een hele middag te gaan even volhouden dan is het weekend
Atlas_Gebergte
21-05-2004, 11:00
Origineel gepost door nassira_bb
ik werk vandaag ook zwaar ballen en ik moet tot 17.30 nog een hele middag te gaan even volhouden dan is het weekend
Zo ik dacht al dat ik de enige was, maar gelukkig. Maar goed ik mag wel om 17.00 uur weg, en lekker richting huis, naar me mannetje.
Ja ik ben ook op mijn werk man, en ik zal het nog erger maken, gisteren moest ik ook gewoon werken :(
jasmina
MiSsS_PaRa
21-05-2004, 11:11
:boogie: VRIJ :boogie:
nassira_bb
21-05-2004, 11:17
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ja ik ben ook op mijn werk man, en ik zal het nog erger maken, gisteren moest ik ook gewoon werken :(
jasmina
erg voor je gelukkig was ik gisteren wel vrij maar ik ben helemaal alleen op kantoor dus lekker internetten hahahah
Atlas_Gebergte
21-05-2004, 11:18
Ik ben hier ook helemaal alleen, heb geen puf man, en het ergste nog, s morgens je man achterlaten in bed terwijl hij vrij heeft en jij moet werken.
sensibel
21-05-2004, 11:19
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Wie van jullie is vandaag ook aan het werk? ik namelijk wel, baal er van, de meeste zijn vrij vandaag en ik moest weer eens vroeg op. Kom op hardwerkende mensen hiero melden.
Ik ben het hele huis aan het schoonmaken, en heb nu even pauze genomen.
Ewa ik noem dit ook werken..........hihiihih
Alleen is het niet betaald........hiihihihih :zwaai:
Origineel gepost door nassira_bb
erg voor je gelukkig was ik gisteren wel vrij maar ik ben helemaal alleen op kantoor dus lekker internetten hahahah
hahaha ja ik ben alleen in het hele gebouw, dus ook lekker internetten :hihi:
Atlas_Gebergte
21-05-2004, 11:27
Origineel gepost door sensibel
Ik ben het hele huis aan het schoonmaken, en heb nu even pauze genomen.
Ewa ik noem dit ook werken..........hihiihih
Alleen is het niet betaald........hiihihihih :zwaai:
Ik heb gisteren me huis schoongemaakt, en me man deed de tuin, daarna zijn we samen in de tuin gaan zitten in de zon en lekker wat drinken. In de namiddag zijn we een stuk gaan wandelen in het bos.
sensibel
21-05-2004, 11:33
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Ik heb gisteren me huis schoongemaakt, en me man deed de tuin, daarna zijn we samen in de tuin gaan zitten in de zon en lekker wat drinken. In de namiddag zijn we een stuk gaan wandelen in het bos.
Aaaaahhhh wat romantisch een boswandeling :verliefd:
Vorige week was ik ook nog in het Amsterdamse Bos, was best leuk.
Ben namelijk heel lang niet naar het bos gegaan.
Anyway werk ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.