Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als Jonge Verkracht.

Pagina's : [1] 2

BOVANO
15-11-2002, 13:48

iK HEB EEN hele goeie vriend van mij.Hij is pas uit Marokko.Hij vertrouwd me alles toe.Maar op een dag vertelde hij mij iets verschrikkelijks.Ik weet niet hoe ik 'm moet helpen ik hoop jullie wel. Maar in ieder geval hij vertelde me dat ie in Marokko ontmaagd was.Maar dan niet op natuurlijke manier bij mannen.Ze hadden 'm meerdere malen verkracht.En het ergste was dat zijn neven hier aan mee deden.. Kunnen jullie me asjeblieft adviseren hoe ik m moet helpen.Want hij voelt zich heel onzeker en vertrouwt mannen niet meer die te dicht bij 'm in de buurt komen. :( :( :( :( Help deze vriend van me, alvast bedankt. en mabrouk ramdan

Bleu_Sky
15-11-2002, 13:51
Ten eerste moet je hem naar de GGD brengen... daar kunnen ze hem onderzoeken (ziektes etc...) en daar kan ie met iemand praten over wat er gebeurd is... Ten tweede blijf hem steunen, geef hem niet het gevoel dat het zijn schuld is en behandel hem niet anders...... Ten derde vind ik het verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd is... Zulke dingen mogen gewoon niet gebeuren....... Veel sterkte!!!

amor25
15-11-2002, 13:51
KIJK DAT ZIJN ECHT EEN VAN DE VERSCHRIKKELIJKE DINGEN WIE DOET DAT NOU IK DENK DAT HIJ HET AAN EEN IMAM ZOU VERTELEN ONDER VIER OGEN IK BEDOEL JA HET IS NIET OM TE SCHAMEN IK BEDOEL HIJ DEED ER TOCH NIET VRIJWILIG AANMEE OFZO ANDERS ZOU IK HET NIET WETEN BROEDER IEDER GEVAL VEEL STERKTE RAMADAN MOEBAREK

Onslaught
15-11-2002, 13:53
pfffffffffffff zulke dingen kan aleen mij boos maken moorlustig damm he broerder blijf hem steunen geloof me hij zal straf krijg, geloof me

jenny
15-11-2002, 14:06

heyhey, wat erg wat er met je vriend is overkomen. Hij moet zich inderdaad laten onderzoeken. Ook kan hij praten met iemand die daar geschikt voor is, zoals een maatschappelijkwerker. En jij moet hem daar dan zoveel mogelijk mee steunen. Ook is afleiding iets goed, ga gezellig wat met hem drinken, zodat hij onder de mensen is, en hij daardoor zelfverzekerder kan worden. Ook is t goed om met een hele groep wat te gaan doen (bv. met jou vrienden) sterkte voor je vriend doeii xxjes

lala_zitouna
15-11-2002, 14:46
Je moet je vriend steunen, dat zal hij hard nodig hebben. Je moet hem laten zien dat je om hem geeft. Je moet een luisterend oor voor hem zijn. Je moet hem laten inzien dat allah swa diegene zal straffen. Je moet hem laten inzien dat hij er niks aan kan doen.

Tnawie
15-11-2002, 15:02
Tfoee, 3laa monsters, zijn de geiten daar op geraakt of zo :maf2: dat zij mannen gaan verkrachten. :( Ik heb ook geen zelfvertrouwen, maar als ik deze vind, mag hij die hebben, hij heeft het meer als ik nodig. :( ps: Je moet hem gewoon vertelen dat wanneer hij op vakantie gaat naar maroc. Dat hij zich goed moet kleden en een mooie auto mee neemt, dan krijgt ie wel zn zelfvertrouwen terug als hij ziet hoe zij zitten te kreperen van de jaloezie :zwaai: Timlilay

emsoem
15-11-2002, 15:04
woooooooow das een beetje jah hoe moet ik het zeggen:( wel een beetjuh erg.... maar gewoon snel vergeten..... =emsoem=

lala_zitouna
15-11-2002, 15:07
Origineel gepost door TNAwie Tfoee, 3laa monsters, zijn de geiten daar op geraakt of zo :maf2: dat zij mannen gaan verkrachten. :( Ik heb ook geen zelfvertrouwen, maar als ik deze vind, mag hij die hebben, hij heeft het meer als ik nodig. :( ps: Je moet hem gewoon vertelen dat wanneer hij op vakantie gaat naar maroc. Dat hij zich goed moet kleden en een mooie auto mee neemt, dan krijgt ie wel zn zelfvertrouwen terug als hij ziet hoe zij zitten te kreperen van de jaloezie :zwaai: Timlilay sorry wil graag nader verklaring. Is het dan geen monster als hun meiden verkrachten?????????

Morgaine
15-11-2002, 15:11
Verkracht worden is voor iedereen (man of vrouw) die het overkomt, niet een beetje erg... het is vaak een trauma voor het leven. Het enige wat je kunt doen is die persoon bijstaan, luisteren, je niet van hem of haar afkeren. De persoon in kwestie zal het ZELF moeten verwerken, een plaats geven... maar hoe de omgeving hier tegenover staat kan veel uitmaken. Daarom zou ik in dit geval zeggen: steun je vriend zo goed mogelijk en wanneer je merkt dat hij er helemaal niet uitkomt, raadt hem dan aan om professionele hulp te zoeken ! Morgaine

SaraZena
15-11-2002, 15:14
allereerst wil ik je vriend heel veel sterkte toewensen. Hij moet naar de huisarts om te testen op ziektes. En de huisarts kan hem ook doorverwijzen naar een psycholoog of zo. Het lijkt mij wel verstandig om hierover met een deskundige te praten zodat hij kan leren hoe die er mee om moet gaan en weer kan leren mensen (de mannen ) te vertrouwen. Veel succes! groetjes sabrinat

Tnawie
15-11-2002, 15:22
Origineel gepost door lala_zitouna sorry wil graag nader verklaring. Is het dan geen monster als hun meiden verkrachten????????? In mn eerste zin zei ik: zijn de geiten daar op of zo, dat ze jongens gaan verkrachten. Als je die zin goed leest, daarin kan je zien, dat ik die optie een meisje verkrachten heb uitgesloten. Als mensen iemand moeten verkrachten dan heb ik liever dat ze een geit of een man pakken dan een vrouw. kweenie hoe de geit zich gaat voelen na de verkrachting. :maf2: maar de man, verliest zn zelfvertrouwen, daar kan ie meeleven. Ik heb ook geen zelfvertrouwen en toch doe k goed. :( een vrouw meskiena veriest haar zelfvertrouwen en de mogelijkheid om met een maroc man te trouwen wordt verkleint omdat de meeste marocs toch een maagdje willen. :(

didi_1
15-11-2002, 15:25
Origineel gepost door BOVANO iK HEB EEN hele goeie vriend van mij.Hij is pas uit Marokko.Hij vertrouwd me alles toe.Maar op een dag vertelde hij mij iets verschrikkelijks.Ik weet niet hoe ik 'm moet helpen ik hoop jullie wel. Maar in ieder geval hij vertelde me dat ie in Marokko ontmaagd was.Maar dan niet op natuurlijke manier bij mannen.Ze hadden 'm meerdere malen verkracht.En het ergste was dat zijn neven hier aan mee deden.. Kunnen jullie me asjeblieft adviseren hoe ik m moet helpen.Want hij voelt zich heel onzeker en vertrouwt mannen niet meer die te dicht bij 'm in de buurt komen. :( :( :( :( Help deze vriend van me, alvast bedankt. en mabrouk ramdan Dat deedt zekker pijn

Tnawie
15-11-2002, 15:28
Origineel gepost door butterfly1983 mmmm...nou opeens reageren de jongens wel heel heftig en bij een andere topic over een meisje dat verkracht was zeiden enkelen dat het haar eigenschuld is! Wat een asociale *** eikels zijn sommige jongens toch! wleke topic? wie heeft die topic geschreven? kan eff kyken

Tnawie
15-11-2002, 15:55

Origineel gepost door butterfly1983 Bij vraag het yasmina....de titel: mijn vriendin is verkracht! thanx k ga eff kyken :zwaai:

Pagina's : [1] 2