Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft verdomme voor mijn Adobe Photoshop Cs4 nieuwe versie van 2009

112233moh
18-08-2009, 01:01

Ik zoek die al de hele dag, ik wil wel de Orginele versie. dus geen 30 trial. of het volledige versie, en nederlands graag. geen Engels:ego: :)

tanjaoui
18-08-2009, 03:29
Dag broeder.. photoshop is een zeer complexe programma om ermee te werken (je moet veel tijd insteken om alles door te hebben)....en bovendien is het een zeer zware programma dat veel capaciteit van je computer vraagt. als je het programma heel af en toe gaat gebruiken dan raad ik je om het niet te installeren...er zijn talloze alternatieven die je kunt gebruiken, een goede concurrent van PS is Gimp (gratis). maar wat ik gebruik is een online bewerkingsprogramma's als ik af en toe een afbeelding wil bewerken. ik hoef al die zware programma's niet te installeren zodat mijn computer niet onnodig traag gaat lopen! Ik gebruik deze: Klik hier om naar de online editor te gaan (is ook in het NLs) (http://pixlr.com/editor/) overigens heeft de werking van deze online editor veel weg van PS. werkt ook met lagen en het uiterlijk is ook hetzelfde maar goed als je perse PS wilt dan raad ik je het via Torrent te downloaden of via nieuwsgroepen te leechen. stel de volgende vraag: hoe vaak ga ik PS gebruiken? heb ik het wel echt nodig? owja en een PS in het Nederlands Bestaat niet. je kan wel Handleidingen in het Nls vinden. Wa3alaykom assallaam tanjaoui

_Olijfje_
18-08-2009, 14:41
Ik heb Adobe photoshop Elements 6.0 (?)

112233moh
18-08-2009, 21:48
Dag broeder.. photoshop is een zeer complexe programma om ermee te werken (je moet veel tijd insteken om alles door te hebben)....en bovendien is het een zeer zware programma dat veel capaciteit van je computer vraagt. als je het programma heel af en toe gaat gebruiken dan raad ik je om het niet te installeren...er zijn talloze alternatieven die je kunt gebruiken, een goede concurrent van PS is Gimp (gratis). maar wat ik gebruik is een online bewerkingsprogramma's als ik af en toe een afbeelding wil bewerken. ik hoef al die zware programma's niet te installeren zodat mijn computer niet onnodig traag gaat lopen! Ik gebruik deze: Klik hier om naar de online editor te gaan (is ook in het NLs) (http://pixlr.com/editor/) overigens heeft de werking van deze online editor veel weg van PS. werkt ook met lagen en het uiterlijk is ook hetzelfde maar goed als je perse PS wilt dan raad ik je het via Torrent te downloaden of via nieuwsgroepen te leechen. stel de volgende vraag: hoe vaak ga ik PS gebruiken? heb ik het wel echt nodig? owja en een PS in het Nederlands Bestaat niet. je kan wel Handleidingen in het Nls vinden. Wa3alaykom assallaam tanjaoui eyyyy bedankt joh 3oya, Barakálla fiek. Luister, ik zeg jouw 1 ding. Download die trial van photoshop en dan download je dit (http://www.nirsoft.net/utils/run_as_date.html). Volg die instructies en whoopa je hebt van je trial een echte versie gemaakt. Gevaarlijk he. Hey bedankt joh, heel slim van jou:)