Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een dilemma? Voor de mannen.....

LZN
15-11-2002, 13:38

Je rijdt op een stormachtige avond met je auto in de stad rond. Je passeert een bushalte en ziet daar drie mensen staan wachten op de bus: 1. Een oud vrouwtje dat doodziek is 2. Je beste vriend die ooit je leven redde 3. De ideale vrouw waarvan je al heel je leven droomde maar: je rijdt in een BMW Z3 en er kan maar één passagier mee en je kan niet terugrijden. Wie neem je mee ? Denk goed na. Dit is een ethisch/moreel dilemma dat ooit gebruikt werd in een selectieprocedure voor managers. Je kan het oude vrouwtje naar het hospitaal brengen, waardoor je haar leven redt. Of je neemt je vriend mee zodat je quitte staat. Maar dan ben je natuurlijk de liefde van je leven kwijt. Lees beneden voor het antwoord; Ik ben van gedachten veranderd..... ik vertel het na het weekend. Het is aan jullie om antwoord te geven........ O´ja voor diegene die het al hebben gelezen, voordat ik het aanpaste........ mondje dicht ik ben benieuwd of er mensen zijn die erachter komen.........

amor25
15-11-2002, 13:48
WAS WEL EEN MOEILIJKE VRAAG DE MEESTE ZOUDEN DE VERKEERDE BESLISSING NEMEN

Morgaine
15-11-2002, 13:59
Je stuurt je beste vriend (die vertrouw je toch wel met je auto?) met het oude zieke vrouwtje naar het ziekenhuis.. en gaat zelf een vruchtensapje drinken met de vrouw van je leven??? Je stuurt de vrouw van je leven(die vertrouw je toch wel met je auto?) met het oude zieke vrouwtje naar het ziekenhuis... en gaat met je beste vriend te voet naar het ziekenhuis om te kijken hoe het afgelopen is??? Je brengt zelf het oude vrouwtje naar het ziekenhuis en vraagt je beste vriend de vrouw van je leven aan de praat te houden (je vertrouwt je beste vriend toch wel met de vrouw van je leven?) ??? Je.... Morgaine