Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KoM NaaR MaRHaBa FeSTiVaL 2

Selmaatje
21-05-2004, 03:02

Selam mensen, Dit jaar wordt voor de tweede keer de multiculturele festival Marhaba georganiseerd. Net als vorig jaar gaan we ervoor zorgen dat het een geslaagd feest wordt. Er valt van alles te beleven, muziek uit verschillende culturen, rondom het podium kraampjes waar je lekker kunt eten of leuke spulletjes kunt kopen of een henaa tatoo kunt laten zetten en vele optredens van o.a: - Postmen - Dj oynatiyor & Hayalet - Intersection - Najim Aghrib - Turks Volksdans Kavak - Buikdansers - Cool Runnings (Reggae) - Salsa - Limbodans en nog breakdance acts en rapacts en een waarzegger die je de toekomst voorspelt. Kortom er is veel te beleven.Voor jong en oud, man en vrouw. Iedereen is welkom!!!! Zondag 30 mei 2004 Rector Hellemonsplein in Roosendaal/Kalsdonk 13.00 tm 21.00

Selmaatje
21-05-2004, 18:47
Wie is Mimoun Ithran????

Najmatje
22-05-2004, 01:09
Ewaa Heb Je Geen Site Ofsow Waar Je De Route Kan Vinden?!! :confused: :) :boogie:~~Najmatje~~:boogie:

Selmaatje
22-05-2004, 12:36
Hey najmatje, nee we hebben geen site dit jaar maarje kan de route opzoeken op internet gewoon bij een site met routeplanner, maar ik kan je grof vertellen dat als je uit Adam komt gewoon via dordrecht A17 moet volgen en dan Afslag Roosendaal-Noord gewoon rechtdoor blijven gaan en dan kom je bij een rotonde ga je driekwart naar links,dan iets rechtdoor dan zie je het vanzelf.!!! Ciaaaaaaaoooooo

mnoud_riffie
22-05-2004, 21:37

ROOSENDAAL PLACE TO BE HET WORD NET ALS GEWOONLIJK WEER GEVAARLIJK EN DAARNA GAAN WE MET ZIJN ALLE AFTER PARTY BIJ MIJN MATIE IN OOST....

Selmaatje
24-05-2004, 22:00
up up you goooooo

Malaga
26-05-2004, 10:26
Mnoud_riffie...leuk man..een afterparty?? Waarzo?? en mag ik ook komen :D samen met mijn vriendinnen :D Anyways..weet nog nie zeker of ik kom..maar als jij me gaat vertellen dat het leuk wordt...dan sta ik bij jou op de stoep.. :rolleyes: :zwaai:

mnoud_riffie
26-05-2004, 15:54
he malaga stuur me een pm met je email adress en ik vertel je alles over dat feest en als je komt dan kom ik je persoonlijk begeleiden naar het feest en dan gaan we daarna naar de after party waar mooie muziek word gedraad

Najmatje
26-05-2004, 18:34
Origineel gepost door mnoud_riffie he malaga stuur me een pm met je email adress en ik vertel je alles over dat feest en als je komt dan kom ik je persoonlijk begeleiden naar het feest en dan gaan we daarna naar de after party waar mooie muziek word gedraad Ewa vertel miej ook!! :o :boogie:~~AmAnDeLoOgJe~~:boogie:

mnoud_riffie
26-05-2004, 20:26
saf is cool ik vertel jou ook maar vertel me wat je wil weten kijk boven aan deze topic en je weet wie erkomt optreden en voor de rest kan ik je alleen hier begeleiden als je komt thalla wil je meer weten laat het me weten hoe meer zielen hoe meer vreugde

Malaga
27-05-2004, 23:09
ThnX :D