Bekijk originele versie : Meiden meiden uit nederland toch!!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
LelyDames
15-11-2002, 13:38
assalaam mensjes
wahahahahaha
als we geen papieren hadden waren we niks waard!!!!!!
Jeps,want als niemand je wilt in nl kan je altyd nog naar marokko om een man te halen daar staan ze te springen voor je maak niet uit dun klein lang krom dik groot lelijk mooi dom slim daar is alles welkom dus ook al ken je niet koken ben je lui dom en grote bek je hebt papieren
jeps en Als we geen papieren hadden tjah dan konden we voor de rest van onze leven aardappels schillen in de keuken :zwaai:
hahaah jaa daar zit wat in KEEP THOSE PAPERS.....
groetjes hihi !
HE DIE IS ERG GOED AADAPPELS SCHILLLEN IN DE KEUKEN HAHAH VERGEET IK NIET SNEL HOOR MAAR GELIJK HEB JE THALA
NaamLooS
15-11-2002, 13:45
jaja snotneusje,
daar heb je helemaal gelijk in joh!!
dus maak je maar geen zorgen, trouwen zul je sowieso ;)
hahah maar oke spreek je snel wel weer.
beslamma
tatouzient
15-11-2002, 13:47
Origineel gepost door LelyDames
assalaam mensjes
wahahahahaha
als we geen papieren hadden waren we niks waard!!!!!!
Jeps,want als niemand je wilt in nl kan je altyd nog naar marokko om een man te halen daar staan ze te springen voor je maak niet uit dun klein lang krom dik groot lelijk mooi dom slim daar is alles welkom dus ook al ken je niet koken ben je lui dom en grote bek je hebt papieren
jeps en Als we geen papieren hadden tjah dan konden we voor de rest van onze leven aardappels schillen in de keuken :zwaai:
amai, wat zijn we positief over ons eigen seg :rolleyes:
denk jij zo over jezelf? verlaag je jezelf tot da niveau? als niemand je wilt, dan kan je nog altijd naar marokko om een man te halen? tzzz was da voor gezever...
bisous
casanova_hsij
15-11-2002, 13:47
Kijk dit bedoel ik nou dames!!
Vind je het gek dat de nederlandse marokkanen niet met jullie willen trouwen!!
Makkelijk he zo'n marokkaan waar je de baas over kunt spelen??
tatouzient
15-11-2002, 13:48
Origineel gepost door casanova_hsij
kben het helemaal met je eens... zielig hé :(
bisous
LelyDames
15-11-2002, 13:49
Origineel gepost door NaamLooS
jaja snotneusje,
daar heb je helemaal gelijk in joh!!
dus maak je maar geen zorgen, trouwen zul je sowieso ;)
hahah maar oke spreek je snel wel weer.
beslamma
hahahahha hey fati ja toch en laten we een deal afsluiten als er geen 1 man ons wilt zelf niet in marokko dan zoeken we gewoon een slachtoffer en die delen we met elkaar
ps. fati we hebben elkaar nog altyd :Iluvu:
NaamLooS
15-11-2002, 13:51
Origineel gepost door LelyDames
hahahahha hey fati ja toch en laten we een deal afsluiten als er geen 1 man ons wilt zelf niet in marokko dan zoeken we gewoon een slachtoffer en die delen we met elkaar
ps. fati we hebben elkaar nog altyd :Iluvu:
ja precies en als niemand ons wil in nederland en in marokko ook niet dan gaan we gewoon samen trouwen :P
hahahaha
NaamLooS
15-11-2002, 13:53
Origineel gepost door casanova_hsij
met wie zou jij dan willen trouwen, iemand uit nederland of marokko?
en hoezo baas spelen?? :confused:
maar jah..hoor het wel van je
beslamma
tazzz ik zou nooit maar dan ook nooit een domme berggeit uit marokko importeren blijf dan liever ongetrouwd
NaamLooS
15-11-2002, 13:58
ja lunatic helemaal gelijk in. sommige vallen eigenlijk best wel mee, maar lijkt me pas echt verrot als je MOET trouwen met iemand uit marokko.
maar jah...alles komt goed inshallah
beslamma
LelyDames
15-11-2002, 13:59
wahahahahahahahahahahahaha het is niet zielig en ook niet onder me niveau of whatever hahahahahaha als deze topic je niet bevalt dan lees je hem toch lekker niet en by the way het is een feit :p of je het nou wilt of niet :zwaai:
Het is geen feit het is jouw mening en ik ga me zekers niet verlagen naar dat niveau
wat *** je echt? mag het ook in nederlands?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.