Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prachtig!

Sweetmocro1
20-05-2004, 23:45

Het paradijs geen enkel oog heeft het gezien, noch heeft het een oor gehoord de rust die daar onvoorspelbaar is een rust die niet wordt verstoord ieder wil daar naartoe maar werken er niet voor wereldse leven zorgt voor onzinnig gedoe en de klok tikt maar door Keer terug tot Allah Keer tot Allah in oprecht berouw Of je nou een man bent of een vrouw Toon berouw voor het negeren van het Gebed Voor al die keren dat je niet op de gebedstijden hebt gelet Voor al die dagen dat je geen zin had Omdat je liever voor de buis zat Toon berouw voor het negeren van het Woord van Allah Voor al die keren dat je te lui was om te lezen uit de Qur'aan Voor de vele fouten die je hebt begaan Waardoor je het verkeerde pad bent opgegaan Keer tot Allah in oprecht berouw Voor al het kwade dat je hebt gedaan in je leven InshaAllah, de Barmhartige zal je vergeven En je een beter leven geven O broeder, toon berouw voor het negeren van de Sunnah van de grootste der Profeten Voor al die pauzes waarin je Haram voedesel hebt gegeten Voor al die excuses die je verzon om geen baard te laten staan Omdat je je te druk maakte om het verliezen van je baan O zuster, toon berouw voor het negeren van de Hijaab, je PLICHT Voor al die uren die je hebt verspild aan het opmaken van je gezicht Voor al die keren dat je tegen je moeder hebt gelogen Alleen om met een jongen uit te mogen Keer tot Allah in oprecht berouw Voor al het kwade dat je hebt gedaan in je leven InshaAllah de Barmhartige zal je vergeven En je een beter leven geven Toon berouw voor al die dagen dat je hebt gelogen Voor al die keren dat je je ouders hebt bedrogen Voor het keer op keer kwetsen van mensen Door ze het slechtste toe te wensen Toon berouw voor het luisteren naar Bollywood liedjes Voor het kijken naar die hafnaakte grietjes Voor het verspillen van je tijd aan Bollywood Voor het versplillen van je geld aan Hollywood Vergeet niet dat Allah van ons houdt En dat Hij het beste met ons voor heeft Vergeet niet dat niemand perfect is En dat iedereen zich weleens vergist Daarom zegt Allah: Keer tot Allah in oprecht berouw Of je nou een man bent of een vrouw Of je nou een moordenaar bent of een crimineel Of je weinig zondes hebt begaan of veel Moge Allah ons de tawfeeq geven Om berouw te tonen in ons leven En moge de Almachtige onze zondes vergeven.

Sweetmocro1
20-05-2004, 23:49
zied wie kent er nog meer prachtige gedichten :D

Sweetmocro1
20-05-2004, 23:50
Dwalende jongen nu het nog kan Bismillah, O jongen, als je eens wist wat je door het doen van slechte handelingen aan zegeningen mist vastgrijpend aan de materiele dingen in dit leven niet eraan denkend of Allah je daarvoor zal vergeven Elke dag staan op de hoek van de straat denk je nou echt dat daar het hele leven om gaat? vergeet die goude tand, snelle wagen en mooie meid het is Allah, en alleen Hem, waar je je leven voor leidt! de sjaytan verleidt maar Allah bevrijdt je ziel van onreine zaken dus stop met je slechte handelingen en wees een man voldoe aan je taken nu het nog kan bid tot Allah en denk hierover na de genade en beloning van Allah is zoveel beter dan deze dunya...

Sweetmocro1
20-05-2004, 23:54
Kom terug tot het geloof O Moslims, verrichten wij wel genoeg goede daden in dit leven? Zal Allah voor straf binnenkort niet de aarde laten beven? Zal Hij, de Almachtige ons niet voor alle dwaze dingen straffen? Laten wij alle tijdelijke pleziertjes maar snel afschaffen.. Insja Allah keren we (terug) naar het rechte pad, Voordat we vallen in het diepe gat, Waarin Sjaitaan voortdurend op de loer zal zijn.. En geloof me, het enige wat hij te bieden heeft is schijn! O, broeders en zusters, ik nodig jullie uit tot de Ware Islaam, Wees gehoorzaam en onderwerp je aan Allah. Waarlijk, De Almachtige zal jullie belonen, Hij zal het Insja Allah op de Dag des Oordeels tonen....

Jasmina
20-05-2004, 23:55

Ik vind je gedichten prachtig, vind alleen je avatar er niet zo bij passen ;) x jasmina :zwaai:

Sweetmocro1
20-05-2004, 23:57
whahah :o :D

Sweetmocro1
20-05-2004, 23:58
Aan de ongesluierde vrouw Jij kijkt naar mij En je bent blij dat je mij niet bent Jij voelt je 'vrij' 'T is echt jammer dat je de realiteit niet kent Het enige wat jij doet is naar mij staren Staren naar mijn bedekte haren Jij denkt dat ik een analfabeet ben En dat ik de nederlandse taal niet ken Jij denkt dat ik niks kan En dat ik geen waarde heb in de ogen van de man Jij bent zo blij dat je mij niet bent Echt jammer dat je de realiteit niet kent Ik zal je eens wat zeggen En je de realiteit uitleggen Het zit namelijk zo: Misschien zie ik er niet uit als een mooie meid Maar wat ik wel heb is innerlijke schoonheid Jij vindt mijn Hijaab ouderwets en uit de tijd Maar mijn Hijaab geeft mij vrijheid en heeft mij bevrijd Ik heb de kracht om mijn Hijaab te zien als min religieuze plicht en RECHT Ook al betekent dat een levenslang gevecht Mijn Hijaab heeft namelijk een bijzonder effect Mannen behandelen mij met respect Wanneer zij mij zien slaan ze hun ogen neer Dit heb ik te danken aan de regel van de Barmhartige Heer Want Hij weet wat het beste is voor mij Hij weet wat het beste is voor jou en mij Ik weiger aangekeken te worden met de lustvolle blik van de man Ik weiger gehoor te geven aan het geroep van Shaytaan Mijn kostbare lichaam showen aan de man Dat is wat hij van me wilt, mijn grootste vijand...Shaytaan Onderdrukt ben ik absoluut niet Ik ben al 1400 jaar geleden bevrijd Jammer dat jij dat niet ziet Jouw mini-rok is pas ouderwets en uit de tijd O ongesluierde vrouw, wordt wakker en kijkt De Hijaab is niet wat het lijkt Het is mijn vrijheid en mijn leven Denk eens na voor heel even Moge de Almachtige mij de kracht geven Om volgens Zijn voorschriften te leven En moge Hij jou de goede wijzen En ons allen naar Jannah leiden

houdat
21-05-2004, 00:12
Zèèr mòòi

nassira_bb
21-05-2004, 09:48
maschallah het is prachtig klassen meid

marjam123
21-05-2004, 11:54
:goedzo: prachtig... masha'allah xxx