Bekijk originele versie : als een meisje vraag of ze in je tel mag kijken
tonymontana
20-05-2004, 22:32
gelijk dumpen die handen en gelijk in het diepste rivier van nl :)het is mijn tel ik vraag jou toch ook niet of ik in je tel mag snufellen :rolleyes:
Heb je wat te verbergen dan? :moe:
Lady_moi
20-05-2004, 22:37
Ge hebt gelijk, het is een teken van da ze u nie vertrouwd en zoiets KAN ECHT NIE! :kwaad:
PS: agressieve ondertekening jong :maf3:
Origineel gepost door tonymontana
gelijk dumpen die handen en gelijk in het diepste rivier van nl :)het is mijn tel ik vraag jou toch ook niet of ik in je tel mag snufellen :rolleyes:
tonymontana
20-05-2004, 22:38
vertrouw je me niet :jammer:
Nee, heeft niks te maken met vertrouwen. :moe:
Als jij niks te verbergen hebt laat je me gewoon kijken, anders ben je inderdaad niet te vertrouwen. :ego:
:moe: Doe niet zo moeilijk man.
tonymontana
20-05-2004, 22:41
Origineel gepost door Lady_moi
Ge hebt gelijk, het is een teken van da ze u nie vertrouwd en zoiets KAN ECHT NIE! :kwaad:
PS: agressieve ondertekening jong :maf3:
mn lievelings sport lieverd verder ben ik lieve jongen hoor doe geen vlieg kwaad :o
:zwaai:
Lady_Romaisa
20-05-2004, 22:42
Zekr meteen dumpen die handen niemand mag in mijn tel kijken alleen ik!
Lady_moi
20-05-2004, 22:48
I know :)
mn lievelings sport lieverd verder ben ik lieve jongen hoor doe geen vlieg kwaad :o
:zwaai:
hewa safi, hij mag in me tel kijken, ik heb niets te verbergen;)
waarom niet in de zijne kijken, heeft hij iets te verbergen dan????????? wil net kijken, als ie dan iets verbergt, dan dump ik'm in het diepste rivier van nl ;)
Origineel gepost door saidmocro
daarom raad ik alle jongens om geen telefoon te kopen ,en als je er 1 heb verkoop dan ,bespaart je en hoop centen ook .
heb je iets te verbergen ofsow :boos:
marjam123
20-05-2004, 23:18
ewa vertel eens... wat voor bijzonders staat er in jouw telefoon :D
xxx
tonymontana
20-05-2004, 23:22
Origineel gepost door marjam123
ewa vertel eens... wat voor bijzonders staat er in jouw telefoon :D
xxx
hij is ni zo bijzonder hij mist jou nr :o
marjam123
20-05-2004, 23:23
hij is ni zo bijzonder hij mist jou nr :o
:o :Iluvu:
nadoria_zinador
20-05-2004, 23:44
Haha een jongen aan met telefoon.
D8 het niet het is mijn telefoon.
En ik zit al helemaal niet aan ander mans spullen.
chebhassan
21-05-2004, 01:00
gewoon laten kijken maar eerst stieken aflijden smsjes verwijderen en dan gaat ze in de telefoonboek kijken moet je zeggen is de dochte van de vriendin van mijn moder is me nicht in me andere nicht is me tante en bla bla bla je weet der rest wel hoop ik voor je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.