Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarzeggers

Pagina's : [1] 2

tonymontana
20-05-2004, 21:21

ik heb van de week 1 gesproken hij vertelde mijne dat hij die gave bezit ik geloofde hem niet ik ben een marokkaan van 22jr kom op zulke dingen geloofje alleeen als 12 a 13 jaar bent :nerd: maar goed hij begon te praten enzo en ik vroeg hem ga ik een gelukkig mens worden ? :) hij keek me en zei jah je kan een gelukkig mens worden maar je moet 3 mensen in je omgeving laten gaan 3 mensen wie het zijn weet ik niet maar het zijn 3 foute vrienden :confused: dus ik ging denken denken denken meliet denken en kwam er uit hij had gelijk :confused: dus zou het kunnen dat ze zo voor gevoel hebben of l*llen ze maar wat :confused: ik weet in de koran staat dat het zwaar haram is om zulke gasten te geloven ik geloof hem ook niet ik denk dat ik heir met een toeval te maken heb :confused:

misz_bella
20-05-2004, 21:26
nee is niet waar, dus blijf maar lekker die drie vrienden houwen

Daarom
20-05-2004, 21:29
Niet geloven natuurlijk! Doe je dat wel maar je je schuldig aan shirk. :moe: Ga zoiezo niet naar die "waarzeggers" die za3matek de toekomst kunnen voorspellen stagfierulah! :jammer: Je moet eens weten wat de straf is van die "waarzeggers", beetje mensen voor de gek houden en voor god spelen stagfierulah. :jammer:

tonymontana
20-05-2004, 21:32
Origineel gepost door Daarom Niet geloven natuurlijk! Doe je dat wel maar je je schuldig aan shirk. :moe: Ga zoiezo niet naar die "waarzeggers" die za3matek de toekomst kunnen voorspellen stagfierulah! :jammer: Je moet eens weten wat de straf is van die "waarzeggers", beetje mensen voor de gek houden en voor god spelen stagfierulah. :jammer: ja dat weet ik ik geloof het ok niet ik ben niet gek

HaKiM_HaKeeM
20-05-2004, 21:34

er naartoe gaan of 1 opzoeken is al een zware zonde dus laat staan met hem een babbeltje houden :rolleyes: thallah... :zwaai: Hakim

Miss_Honey
20-05-2004, 21:37
Ey tony ff een vraagje...die gozer in je ondertekening; hoe heet hij ook alweer?? Nourdin of Said B...??? Kapotgoeie boxer...:goedzo: Sorry voor de onderbreking van je topic...;)

Daarom
20-05-2004, 21:39
Origineel gepost door tonymontana ja dat weet ik ik geloof het ok niet ik ben niet gek Gewoon niet meer naar die gasten toe gaan tony, ik merk toch dat je wel een beetje twijfelt, als zo'n nerd met je wil komen praten gewoon :talk to the hand: :ego:

tonymontana
20-05-2004, 21:47
Origineel gepost door Miss_Honey Ey tony ff een vraagje...die gozer in je ondertekening; hoe heet hij ook alweer?? Nourdin of Said B...??? Kapotgoeie boxer...:goedzo: Sorry voor de onderbreking van je topic...;) ik weet wie dat is :confused: maar je heb veel marokkaanse vechters :cool: fighting nourdin badr hari fikri the ring ginius en nog veel meer :)

tonymontana
20-05-2004, 21:50
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM er naartoe gaan of 1 opzoeken is al een zware zonde dus laat staan met hem een babbeltje houden :rolleyes: thallah... :zwaai: Hakim ik heb hem niet op gezocht het is een gek in mn straat dus ik zie hem bijna dagelijks en soms maak je praatje we zijn tenslotte buren :)

HaKiM_HaKeeM
20-05-2004, 21:53
Origineel gepost door tonymontana ik heb hem niet op gezocht het is een gek in mn straat dus ik zie hem bijna dagelijks en soms maak je praatje we zijn tenslotte buren :) ow sow :) oke dus hij is een gek , alhamdoelilah geloof je hem niet ;) :zwaai: Hakim

Miss_Honey
20-05-2004, 22:05
Origineel gepost door tonymontana ik weet wie dat is :confused: maar je heb veel marokkaanse vechters :cool: fighting nourdin badr hari fikri the ring ginius en nog veel meer :) Hahahaha..sukkel ;) Volgens mij is het of Badr of Nourdin...:confused: Had een docu gezien over hem...hij is echt goed. Vooral die trappen van hem man...dodelijk! Hij is kampioen zwaargewicht (geweest)...

tonymontana
20-05-2004, 22:25
Origineel gepost door Miss_Honey Hahahaha..sukkel ;) Volgens mij is het of Badr of Nourdin...:confused: Had een docu gezien over hem...hij is echt goed. Vooral die trappen van hem man...dodelijk! Hij is kampioen zwaargewicht (geweest)... kneus :rolleyes: en ik weet nietwaar en welke docu jij hebt gezien dus ik weet niet wie jij bedoeld

Miss_Honey
20-05-2004, 22:29
Origineel gepost door tonymontana kneus :rolleyes: en ik weet nietwaar en welke docu jij hebt gezien dus ik weet niet wie jij bedoeld Kneus??? Ana??? :confused: :(

tonymontana
20-05-2004, 22:34
Origineel gepost door Miss_Honey Kneus??? Ana??? :confused: :( jij zegt tegen mij sukkel :confused: why :(

Miss_Honey
20-05-2004, 22:55

Origineel gepost door tonymontana jij zegt tegen mij sukkel :confused: why :( Ik maakte een grapje, daarom had ik ook een knipoogje erachter...:(

Pagina's : [1] 2