Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leuk bedankje?

Falahju
20-05-2004, 20:43

Salaam oe3laikoem warahmatoellah wabarakatoe, Een vraagje dames; Voor op de hennadag voor mn aankomende bruiloft inchallah wilde ik de gasten na afloop iets leuks meegeven. Ik zat zelf te denken aan een doorzichtig klein glaasje :) gevuld met potpourii en daaromheen gekleurd folie/lintje en kaartje. Lijkt jullie dit een leuk bedankje of hebben jullie andere leuke/creatieve tips? Ik kan er ook kiezen om een theelichtje in te doen, maar dat leek me een beetje saai. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Wa Salaam

minous21
20-05-2004, 21:08
Beppie_truus heeft henna bedankjes en ze zijn goedkoop :D

Daarom
21-05-2004, 01:44
Ik ga geen bedankjes doen. :o

missn
21-05-2004, 10:30
Origineel gepost door Falahju Salaam oe3laikoem warahmatoellah wabarakatoe, Een vraagje dames; Voor op de hennadag voor mn aankomende bruiloft inchallah wilde ik de gasten na afloop iets leuks meegeven. Ik zat zelf te denken aan een doorzichtig klein glaasje :) gevuld met potpourii en daaromheen gekleurd folie/lintje en kaartje. Lijkt jullie dit een leuk bedankje of hebben jullie andere leuke/creatieve tips? Ik kan er ook kiezen om een theelichtje in te doen, maar dat leek me een beetje saai. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Wa Salaam wat dacht je ervan om ze vullen met henna? maar dan geen poeder maar de blaadjes ik heb het zelf in huishoudfolie gewikkeld en vervolgens in satijn met een lintje en een bloemetje erop ze waren heel mooi en ook niet duur missn

nadorya
01-06-2004, 21:04

iedereen loopt hier maar reclame te maken voor beppie truus ik vind het een beetje triest worden . die meid vroeg wat je de er van vind . en niet heb je de webstite beppie trusje

Tamoedje
02-06-2004, 10:29
Ik heb zelf hele leuke bednakjes die je kunt gebruiken voor een hennadag. Als je fotos wilt zien stuur me een pm en dan mail ik je de foto

Mysticalia
02-06-2004, 10:36
Origineel gepost door Daarom Ik ga geen bedankjes doen. :o Ik ook niet.

UndercoverAngel
02-06-2004, 11:01
Origineel gepost door nadorya iedereen loopt hier maar reclame te maken voor beppie truus ik vind het een beetje triest worden . die meid vroeg wat je de er van vind . en niet heb je de webstite beppie trusje En waar maak jij je druk om? Of is het de jaloezie die naar boven komt borrelen? Ik vind jou een beetje triest.. :rolleyes: .:UcA:.

beppie_truus
02-06-2004, 12:26
Origineel gepost door nadorya iedereen loopt hier maar reclame te maken voor beppie truus ik vind het een beetje triest worden . die meid vroeg wat je de er van vind . en niet heb je de webstite beppie trusje als je verder leest dan je neus lang is dan had je kunnen lezen dat falahju om tips vroeg :rolleyes: vervolgens geeft minoes een tip het is niet meer dan een reactie op een vraag :rolleyes: weet dus niet waar jij je druk om maakt

nadorya
04-06-2004, 22:46
rij even naar belgie om bedankjes te halen . dan zet je het op internet en vragen wat iedereen er van vind niks mis hoor